• 19 836 online
  • 1 106 163 medlemmar
  • 57 587 723 inlägg
2017-06-23, 11:53
Avstängd
Centralstimulantias avatar
Kan DMT spåras när man lämnar salivprov?
Citera
2017-06-23, 12:31
Avstängd
Centralstimulantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centralstimulantia
Kan DMT spåras när man lämnar salivprov?
Och hur länge sitter DMT kvar i kroppen?
Citera
2017-06-23, 21:54
Medlem
Spelar mängden kokain roll på pissprov? Eller sitter biprodukterna i lika länge oavsett mängd du drar upp i borren?

Kanske dum fråga men va fan
Citera
2017-06-23, 23:07
Medlem
brezjnevs avatar
Hej alla knarkare!

Jag går på behandling inom öppenvården psyk på grund av depression och ångest. Innan detta påbörjades hade jag rökt cannabis i princip dagligen i nästan tre år. Jag lyckades komma överens med folket på öppenvården om att skjuta upp mitt obligatoriska pissprov 4 veckor så att jag i alla fall hade en chans att pissa negativt. Detta då jag inte vill ha ett positivt knarkprov i mina journaler.

Jag fick pissa exakt fem veckor och en dag efter att jag rökt min sista hövding och detta provet var negativt, yay!

Jag firade förstås detta med att ta ett par hits på vapen samma kväll för att se hur gött det är när toleransen gått ner såpass mycket som ett fem-veckors uppehåll. Det var sjukt nice kan jag meddela.

Nu till frågan, jag kommer garanterat vara ren inom en vecka på det jag rökte i onsdags om jag fortsätter att avstå. Dock sitter jag här nu och är oerhört sugen på att röka lite igen. Hur mycket kommer detta påverka tiden innan jag blir ren igen, och hur stor är sannolikheten att jag blir kallad till ett nytt pissprov inom de närmsta veckorna?

Jag förstår att det inte går att svara exakt på ovanstående, men ni med erfarenheter av öppenvård psyk, vad säger ni?
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Ic3.C0lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorents
Spelar mängden kokain roll på pissprov? Eller sitter biprodukterna i lika länge oavsett mängd du drar upp i borren?

Kanske dum fråga men va fan

Ja, det spelar roll.
Hur länge det sitter i beror på hur länge du intagit samt hur mycket.
Citera