2017-06-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du behöver inte mycket, för att hitta "rasism" under närmsta sten, va?

Haha, problemet med sånt är att de till slut skapar rasister av icke-rasister.

Snacka om att leka alkemister utan att fatta det. Ropar du spöke så kommer ett spöke förr eller senare.

Jävla idioter. Kalla mig vafan ni vill, jag bryr mig inte längre.
Citera
2017-06-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Visst är SD ett rasistiskt parti som inte tror att människor har lika värde utan graderar dem beroende på var de kommer ifrån,hudfärg och vilken religion de tillhör. Hela den här tråden har mängder av inlägg som visar vilken syn på etnisk ursprung som råder bland SD anhängarna. Tvätta på ni men Jomshofs uttalande går inte bort i tvätten.
Nej SD är inte ett rasistiskt parti eftersom man inte graderar människor efter ras.

Lär dig vad ordet rasism betyder.
Citera
Medlem
Tamborinos avatar
Bra att Jomshof uttalar sig spydigt mot dåren , det har varit lite mesigt en tid från SD .
Jag tror SDs väljare vill ha raka och när det behövs hård uttalanden mot dom som kommer med idiotiska utfall mot Partiet .
Citera
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Det är lite underhållande med tanke på skocken med tangentbordskrigare som med en (hjärndöd) åsnas envishet försöker intala sig själva i olika kommentarsfält att SD inte är ett rasistiskt parti.
Sen kliver självaste partisekreteraren fram och pissar hela svansen i ansiktet

Nåja, nu kanske vi andra kan få slippa höra det dravlet igen i alla fall? För er offerkoftor som känner er kränkta över att inget seriöst parti vill ta i SD ens med tång och som ifrågasätter varför SD "aldrig får vara med" så har Jomshof gett er en ledtråd som med lite koncentration t om ni fixar att lösa.

Seriösa partier? På vilket sätt är de seriösa? För att de inhyser islamister i sina organisationer (inte minst då M med Abdirizak Waberi och nu Ahmed) eller för att deras migrations och integrationspolitik gjort Sverige till oigenkännlighet där självaste Polisen skriker "Hjälp Oss!"?
Dessutom bör du definiera ordet "rasist". För i Sverige idag är det ordet så urvattnat av NyVänstern att ingen egentligen vet vad det betyder. Kan man bara vara rasist mot minioriteter eller gäller begreppet för alla? För vad är skillnaden mellan Ahmeds och Jomshofs uttalanden?
Jag tycker inte SD är rasistiskt, däremot finns det säkert personer i partiet med rasistiska åsikter. Rasistiska rötter? Ja säkert, men granska då även Centerns och Socialdemokratins historia också och pratar vi mänskliga rättigheter kanske vi då också ska gå tillbaka till 80-talet när kommunisterna (VPK) förespråkade att alla baltiska flyktingar skulle skickas tillbaka till Sovjetunionen.

Nä, om någon är hjärndöd är det nog du själv som med all tydlighet går på etablissemangets drev med Expo i frontlinjen mot invandringskritiska organisationer.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Bra uttalande av Jomshof, en viktig markering. Sedan publicerar dessutom DN hans förklaring, som ger honom ytterligare stöd bland befolkningen. (även om DN givetvis trodde motsatsen).

Att han sedan står fast vid sitt uttalande & inte "pudlar" kanske man kan hoppas är ett tecken på ett tuffare SD framöver, som inte viker ner sig så fort man får mothugg av vänstermedia.

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Brimelow
The modern definition of 'racist' is someone who's winning an argument with a liberal.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2017-06-25 kl. 10:37.
Citera
2017-06-25, 10:37
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Bra att Jomshof uttalar sig spydigt mot dåren , det har varit lite mesigt en tid från SD .
Jag tror SDs väljare vill ha raka och när det behövs hård uttalanden mot dom som kommer med idiotiska utfall mot Partiet .
Sjävklart kommer SD att vinna på detta. SD kommer chocka etablissemanget i valet 2018.

För det är nog nu. Nog med ogrundande rasimsanklagleser. Nog med stigmatisering och förtal av de som utnyttjar sin demokratiska rättighet att säga sin åsikt. Nog med diskriminering av svenskar i sitt eget land.

Nog med bilbränder och våldsverkare. Nog med hedersförtryck och balkongflygare. Nog med skjutningar och gruppvåldtäkter.

Vi har fått nog. Och 2018 kommer protesten runga genom berg och dal, så det står härliga till!
Citera
2017-06-25, 10:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du tycker att SD:s opinions och medlemsutveckling hitills stödjer din hypotes?

Jag tror problemet är att folk här inte förstår grundläggande marknadsföring.

Extrema pk-människor är som Apple-personer. Det är en högljudd minoritet som inte under några omständigheter skulle köpa en PC eller använda Android. Vad är då lösningen? Man säljer runt dem. Man struntar alltså i dem. Istället tar man marknadsandelar där det går.
Citera
2017-06-25, 10:40
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Mitt tillägg till posten blir mitt svar:

Edit: Hanif Bali har väl röstat för massmigrationen sedan han kom in i riksdagen för moderaterna vid valet 2010?

Hanif Bali:s valslogan: Först röstade jag för det sedan när vinden vände röstade jag mot det!
Det spelar ingen roll. Han skulle förmodligen passa verkligen bra på den posten av flera olika skäl där oantastbarhet nog kommer att vara den viktigaste egenskapen. Han skulle klara av alla stormar som obevekligen kommer om SD kommer att var i regeringsställning.
Citera
2017-06-25, 10:41
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Nej SD är inte ett rasistiskt parti eftersom man inte graderar människor efter ras.

Lär dig vad ordet rasism betyder.

Människor som Powergirl skrämmer mig med deras besatthet av hudfärg och ras. Det är nyvänstern som "uppfunnit" begrepp som exempelvis "rasifierad", inte SD.
NyVänstern har gjort sig själva till experter att tolka allt som en fråga om etniskt ursprung när den egentliga diskussionen handlar om människors värderingar och att vi idag har människor med diametralt skilda åsikter gentemot den inhemska befolkningen.
Men som sagt, antirasistiska gruppen gör mig rädd med deras gränslösa besatthet av etniskt ursprung.
Citera
2017-06-25, 10:41
Medlem
Citat:
Visst är SD ett rasistiskt parti som inte tror att människor har lika värde utan graderar dem beroende på var de kommer ifrån,hudfärg och vilken religion de tillhör. Hela den här tråden har mängder av inlägg som visar vilken syn på etnisk ursprung som råder bland SD anhängarna. Tvätta på ni men Jomshofs uttalande går inte bort i tvätten.

Kanske kan ge svar på min fråga till Jupeter? Vad ordet "rasist" för dig? Eller blir det lika svårt som för Jupeter att svara..?
Citera
2017-06-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ja SD ÄR Ett rasistiskt parti och de flesta av dess anhängare är givetvis det. Räcker med att läsa på om SDS historia, lyssna på Jomshof Ekroth m.fl. och kolla på FB för att inse det. SD anhängare här älskar ju att slänga ut sig rasistiska benämningar och nedvärdera folk med annan hudfärg.

Här skriver vi tillspetsat för att vi kan, din negerkommunist!

Argumentera för din sak istället för att kleta rasist på allt?
Citera
2017-06-25, 10:44
Medlem
Citat:

Jag tror att flertalet svenskar inte är intresserade av någon tvättning,utan snarare tvärtom, men sitt du kvar och låtsas som det regnar, medans världen gör helt om under dig.

Vem vet kanskehar du kvar någon mer spännande i förorten på din sida, men även dom mer vettiga där, börjar få nog av sveriges metamorfos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in