• 24 938 online
  • 1 105 905 medlemmar
  • 57 575 298 inlägg
2017-06-17, 14:08
Avstängd
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Stealth ska inte in på djupare detaljer vilket fall. Sen kan man alltid diskutera vad som är bra packat ett simpel kuvert "en i mängden" eller ett superlimmat, tejpat vadderat som sticker ut. Men som sagt vi skippar det.

Grönar Svenskcentralstimulans i vanlig ordning , Men även Narcos och hashstugan ska ha en gröning.

Ladd skall utvärderas

Vilka har bästa rena mdman nu?
Citera
2017-06-17, 18:41
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Vilka har bästa rena mdman nu?
Narcos vet jag har MDMA.
Citera
2017-06-18, 04:25
Avstängd
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Narcos vet jag har MDMA.

Jag har testat den och eftersom jag inte vill göra någon besviken så vet jag inte om jag vill beställa därifrån. Sist fick jag verkligen inte samma sort som visas på bilden.

Utan det var helt enkelt vita kristaller med pulver. Inte den där brunaktiga färgen som bilden visar, och det är den jag helst vill ha!

Den kicka iförsig bra på mig, men jag gillar inte så intensiva rus (måste vara något fel på mig..) då alla avgudar mdma verkar det som..

Känns larvigt att den måste vara brun, har fått för mig att det är bäst möjliga kvalité, stämmer det?
Citera
2017-06-19, 04:03
Medlem
Roxics avatar
Går det att köpa Elvanse el Attentin (Metamina) på nätet? Var i så fall?
Citera
2017-06-19, 07:17
Medlem
Vad har diamanten och kemisten för nya adresser?

Finns det andra gröna shoppar som säljer MDMA och tjack?

Tack på förhand
Citera
2017-06-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Stealth ska inte in på djupare detaljer vilket fall. Sen kan man alltid diskutera vad som är bra packat ett simpel kuvert "en i mängden" eller ett superlimmat, tejpat vadderat som sticker ut. Men som sagt vi skippar det.

Grönar Svenskcentralstimulans i vanlig ordning , Men även Narcos och hashstugan ska ha en gröning.

Ladd skall utvärderas

Scs ladd vikt - ca 0.85
Hashstugan vikt ca 0.90
Narcos vikt ca. 0.75

Vikt ren pulverform alltså är vägt på proffesionella vågar som är ny kalibrerade. Ingen klarar alltså av att skicka det sketna grammet.

Scs både luktar och glittrar mest.
Narcos känns de som man fått en höger krok på näsan domnar på nåt äckligt sätt.
Hashstugans kom som en stor sten/klump och varken luktar eller glittrar nåt speciellt.

Alla 3 har verkligen en bedövande effekt på tandköttet. Alla ger samma lukt/smak när det sniffas upp i näsan.

Effektmäsigt känns dom endå liknande jag kan inte avgöra vem som är bäst eller har högst procent halt.

Narcos leverar snabbast. Dom andra nån dag extra kan vara beroende på vart det skickas absolut.

Detta är min slutsats och efter min egna personliga uppfattning har inget med någon att göra.

Mvh
Citera
2017-06-20, 23:37
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Vad har diamanten och kemisten för nya adresser?

Finns det andra gröna shoppar som säljer MDMA och tjack?

Tack på förhand
diamantensdroger . biz

Vilka jag för övrigt beställde från igår och fick idag.
Stealth 10 Blir inte bättre såhär
kvalité 8/10 Skitbra tjack,mina polare flippar ur på knapparna - på ett bra sätt
Kort och bra bemötande
Senast redigerad av uh-huh 2017-06-20 kl. 23:46.
Citera
2017-06-21, 10:28
Medlem
Hallå!!

Nån som har lust att delge vilken webbadress asken har?! Och nån bra inrikes shop som säljer hygglig amfetamin til vettigt pris??

Mvh
Citera
Igår, 19:18
Medlem
Kockistens avatar
Har lagt en order på både panna och molly från tjack werner på TS.

Snabb som attan på att svara och trevligt bemötande, men total radiotystnad i tre dagar efter att pengarna skickades och han läser inga meddelande jag skriver.

Vi får se om det dyker upp. Han har ju bra omdömen, men det bådar ju inte gott....
Citera
Igår, 22:10
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Hallå!!

Nån som har lust att delge vilken webbadress asken har?! Och nån bra inrikes shop som säljer hygglig amfetamin til vettigt pris??

Mvh

Googla Asklepios
Citera