Citat:
Jag läser alltid dina inlägg med stort intresse. Du talar om att politiker och journalister ska ställas till svars - men du nämner aldrig de, vilka man aldrig får kritisera. Ifall det är politiker och journalister som får bära hundhuvudet så kommer de ju undan.
När Reinfeldt blev galen omkring 2010 började jag fatta galoppen. Det jag såg framför mig var ett Sverige som kommer att påminna väldigt mycket om Syrien, Ukraina, Jugoslavien och Libanon. In kommer utländska trupper för att få ordning på röran - betalningen kommer bli våra naturtillgångar.
Så nog är allt riggat. Först initierar man idén om mångkultur i Sverige fastän det aldrig behövdes. Sedan lägger man locket på under några årtionden. När häxbrygden är tillräckligt stark så börjar man berätta om sakernas tillstånd - och det är då allt gör överstyr så nån form av inbördeskrig bryter ut.
När Reinfeldt blev galen omkring 2010 började jag fatta galoppen. Det jag såg framför mig var ett Sverige som kommer att påminna väldigt mycket om Syrien, Ukraina, Jugoslavien och Libanon. In kommer utländska trupper för att få ordning på röran - betalningen kommer bli våra naturtillgångar.
Så nog är allt riggat. Först initierar man idén om mångkultur i Sverige fastän det aldrig behövdes. Sedan lägger man locket på under några årtionden. När häxbrygden är tillräckligt stark så börjar man berätta om sakernas tillstånd - och det är då allt gör överstyr så nån form av inbördeskrig bryter ut.
Varmt tack för det. Jag är blott en amatör.
Jag skriver följande återkommande och det är min fasta tro.
Problemet med senaste 40 årens invandring går att lösa, om man väl bestämmer sig. Ju längre vi väntar desto blodigare kommer det bli. Även om dessa nu finns lite varstans i samhället så går det fortfarande att okulärt hyfsat avgöra vem som hör hemma i Sverige och vem man behöver kontrollera och vidare deportera. Oavsett om vi löser det själva eller får assistans från utländsk trupp/frivilliga så kommer kaoset kunna lösas på månader. Det kräver förstås att man tillfälligt tummar på "mänskliga rättigheter". Som jag ser det behöver alla individer som kommit till följd av invandrare senaste 40 åren granskas. Är man etnisk irakier i fjärde led och fortfarande lever på bidrag och brott så åker man ut, oavsett om farmor och farfar är födda i Sverige. Är ena föräldern svensk så får man kanske bedöma huruvida man anpassat sig till svenska samhället. Precis som gettoinvånarna själva säger så är inte förorten Sverige. Att vara anpassad i förorten gills alltså inte som att vara anpassad i Sverige. Vissa kommer protestera mot att de har rotat sig här och att de hör hemma här. Svaret på det är att de sedan tusentals år är rotade i Irak, Afghanistan eller Somalia och att de naturligtvis hör hemma där. Sverige kan acceptera individer eller familjer som invandrare, men inte klaner, grupper, hela folk osv, det är otänkbart.
Kapitlet politiker och journalister håller på att lösa sig själv eftersom de tappar makt och förtroende. De har gjort enorm skada och jag ser gärna att de hålls ansvariga och straffas för det. Jag är inte längre främmande för att man inför dödsstraff för landsförräderi. Det ska kosta att bete sig och svika sitt folk/land som de gjort.
De man aldrig får nämna är svårare att komma åt, men det handlar om att sprida kunskap. Lyssna på vad icke-PK säger, på egen hand söka information, ifrågasätta "officiella sanningar", läsa på, förstå historien för att kunna begripa sin samtid och nutida skeenden. Jag tror att det kommer krävas en västvärlds-omspännande aktion för att identifiera och plocka dessa på makt och inflytande. Det kommer spänna över politik, försvar, ekonomi, radio, tv, tidningar, filmindustri, bokförlag osv osv. "Deras" gift finns precis överallt.
Jag kan säga att mitt uppvaknande var omtumlande. Det var som att dra undan mattan för mig. Ingenting är viktigare än att sätta strålkastaren på "de" och lösa det. Alla andra åtgärder kommer vara som att "måla över mögel". Man måste identifiera och angripa det underliggande problemet. De flesta av oss vanliga människor är så hjärntvättade att vi knappt kan ta in detta. Min tro är att alla mer eller mindre avgörande mord och större händelser är kopplade till "de". Krueger, Hammarskjöld, Gustav Adolf, Palme, chefen KSI osv.
Jag kan tipsa om den här sidan för litteratur att läsa. Jag har inte beställt själv ännu, men det finns oerhört mycket intressant att läsa om man är nyfiken.
https://www.logik.se