Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 12:25
  #3229
Medlem
Grandesporross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
20% på 200 miljoner kronor! Grattis! Heter du månne karl-johan persson?

Vad säger panelen om guldet då? Jag tror på uppgång men ännu skeptisk. Kanske detta är nya "guldpriset"

Tror det bryter igenom stöden snart. bra läge att korta om man tror det http://imgur.com/a/cPqvl
Citera
2017-06-22, 12:31
  #3230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
20% på 200 miljoner kronor! Grattis! Heter du månne karl-johan persson?

Vad säger panelen om guldet då? Jag tror på uppgång men ännu skeptisk. Kanske detta är nya "guldpriset"

Nja...inte riktigt

I fyllan heter jag väl de men glöm de

De som är viktigt är att vi troligtvis fått en botten inför rapporten nästa vecka och aktien borde leta sig upp mot 211-212
Citera
2017-06-22, 12:36
  #3231
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandesporros
Tror det bryter igenom stöden snart. bra läge att korta om man tror det http://imgur.com/a/cPqvl
https://invst.ly/45z8f

Ser mer ut som en våg.
Citera
2017-06-22, 12:37
  #3232
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
Nja...inte riktigt

I fyllan heter jag väl de men glöm de

De som är viktigt är att vi troligtvis fått en botten inför rapporten nästa vecka och aktien borde leta sig upp mot 211-212
Jag har också konstigt nog samma target, 212. Eller rättare sagt där sätter jag sen min stoploss
Citera
2017-06-22, 13:21
  #3233
Medlem
Grandesporross avatar
guldet ser snarare ut att behöva komma ner till ca 1230 innan det är tal om nån våg upp men det är bara vad jag tycker, guldet över 1252 är bull men det ser inte ut att hålla. handlar knapp guld kan tilläggas. http://imgur.com/a/U4Dlh
__________________
Senast redigerad av Grandesporros 2017-06-22 kl. 13:24.
Citera
2017-06-22, 17:25
  #3234
Medlem
De är nu proffsen ökar i hm inför nästa vecka...

Jag ligger redan ALL IN sen 201

Så får titta på...
Citera
2017-06-22, 17:29
  #3235
Medlem
Grandesporross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
De är nu proffsen ökar i hm inför nästa vecka...

Jag ligger redan ALL IN sen 201

Så får titta på...
Jisses, vet att du vet vad du gör men jag skulle må illa om jag satt lång HM när jag tittar på grafen.

DAX ser ut att stänga starkt! blir nog bra att hålla tills imorn iaf.
Citera
2017-06-22, 17:34
  #3236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandesporros
Jisses, vet att du vet vad du gör men jag skulle må illa om jag satt lång HM när jag tittar på grafen.

DAX ser ut att stänga starkt! blir nog bra att hålla tills imorn iaf.

Haha ja de ser illa ut...men vi har rapport nästa vecka på torsdag. Vi vet inte hur den kommer se ut. Marginalen kan ju faktiskt överraska positivt, så marknaden borde handla upp inför den efter raset senast...gissar som sagt på 211-212 innan bränslet tar slut sen får vi se...

Kommer dock sälja innan rapport på onsdag nästa vecka. Dålig rapport och vi kan faktiskt var på väg mot morgans 150 kr!
Citera
2017-06-22, 22:18
  #3237
Medlem
Burnhams avatar
Känner att OMX var svagt idag. Kan ha med den relativt svaga volymen. Väldigt lite fart nu innan midsommar.
Citera
2017-06-22, 22:29
  #3238
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnham
Känner att OMX var svagt idag. Kan ha med den relativt svaga volymen. Väldigt lite fart nu innan midsommar.
Omxs30s omsättning brukar ligga mellan 15-17 miljarder kronor under normala dagar. Idag låg vi på 15 så vare sig högt eller lågt enligt mig. 70% av all omsättning på omxs30 kommer från LSE. Däremot så har nu många börslurkar tagit sommarledigt fram till skolan startar igen.

Spånar på lång guld på måndag, beroende på kurs. Kanske köper för drygt 80% av mitt kapital och inväntar börskraschen Trevlig helg mina vänner
Citera
2017-06-22, 23:34
  #3239
Medlem
Burnhams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
Omxs30s omsättning brukar ligga mellan 15-17 miljarder kronor under normala dagar. Idag låg vi på 15 så vare sig högt eller lågt enligt mig. 70% av all omsättning på omxs30 kommer från LSE. Däremot så har nu många börslurkar tagit sommarledigt fram till skolan startar igen.

Spånar på lång guld på måndag, beroende på kurs. Kanske köper för drygt 80% av mitt kapital och inväntar börskraschen Trevlig helg mina vänner
hmmm. Enligt investing.com var volymen låg jämfört med de föregående dagarna
Citera
2017-06-23, 19:01
  #3240
Medlem
Är det nån som tradar idag? Jag har precis gått kort ndx , vad tror ni??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback