Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-08, 17:02
  #349
Medlem
Lennyanderssons avatar
Hej!
S
kulle behöva lite hjälp ..
Jag har för första gången köpt ett spel och därför vet jag inte om det funkar och, eller om man kan ladda ner ett expansion eller så och sen koppla det till sin köpta version. Går det !?

Jag har köpt The sims 4 - bas och vill lägga till alla expansion + stuff packet, utan att betala!
Men är det någon som har testat och vet om det funkar?
Den jag testade igår funkade ej ..
Citera
2017-03-02, 21:51
  #350
Medlem
Tänkte skaffa spelet på Origin, men hittar det inte vid sökning
Citera
2017-03-23, 12:04
  #351
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tänkte skaffa spelet på Origin, men hittar det inte vid sökning

Obegripligt. Hittar det vid sökning på:
sims4
sims 4
thesims4
Citera
2017-03-23, 12:14
  #352
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigTorsk
Varför i helvete finns det inga småbarn i Sims4?? enda anledningen att jag inte köpte spelet...

Eller finns det det i nån uppdatering?


Toddler eller småbarn kom i en patch:

Citat:
Update: 01/12/2017 – PC Version 1.26.96.1010 / Mac Version 1.26.96.1210

http://forums.thesims.com/en_US/disc...h-notes#latest
Citera
2017-04-01, 14:31
  #353
Medlem
Väldigt bullt om dom inte släpper nåt Sims spel till ps4 så är jag grymt besviken.
Citera
2017-06-18, 14:59
  #354
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hur gör ni för att få igång en butik i spelet?

Jag testade att köpa den där prylbutiken med tomtar och bilar i Magnolia världen och så försökte jag sätta priser och öppnade butiken. Jaha, vad gör jag sedan då?
Simmarna springer ju bara runt och pratar med varandra men handlar ju inget. Ibland står det att de väntar på att någon ska ta betalt men jag vet ju inte hur man gör. Jag anställde ett butiksbiträde som var urusel. Jag sa åt henne att ta betalt men då gick hon bara runt och pratade med de andra simmarna och skrotade bland hyllorna.
Det var ju bara att sparka människan.
Hur gör jag för att driva butiken, tex att ta betalt och få personalen att göra något mm?
Citera
2017-06-22, 14:02
  #355
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur gör ni för att få igång en butik i spelet?

Jag testade att köpa den där prylbutiken med tomtar och bilar i Magnolia världen och så försökte jag sätta priser och öppnade butiken. Jaha, vad gör jag sedan då?
Simmarna springer ju bara runt och pratar med varandra men handlar ju inget. Ibland står det att de väntar på att någon ska ta betalt men jag vet ju inte hur man gör. Jag anställde ett butiksbiträde som var urusel. Jag sa åt henne att ta betalt men då gick hon bara runt och pratade med de andra simmarna och skrotade bland hyllorna.
Det var ju bara att sparka människan.
Hur gör jag för att driva butiken, tex att ta betalt och få personalen att göra något mm?

Låter som samma problem som fanns i Sims2.
Tyvärr var det jävligt längesedan jag körde det, och minns inte hur man ordnar det.
Kan man prissätta varje vara? Kanske det som spökar?

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/...k/td-p/4459654

Detta kan hjälpa, verkar vara fler som har problem :/

Sims 4 är förövrigt värdelöst, fan vad besviken jag blev
Citera
2017-06-22, 15:15
  #356
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Låter som samma problem som fanns i Sims2.
Tyvärr var det jävligt längesedan jag körde det, och minns inte hur man ordnar det.
Kan man prissätta varje vara? Kanske det som spökar?

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/...k/td-p/4459654

Detta kan hjälpa, verkar vara fler som har problem :/

Sims 4 är förövrigt värdelöst, fan vad besviken jag blev




Tack för länken, ska läsa igenom och se om det går att klura ut hur man ska göra
Citera
2017-06-22, 15:32
  #357
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack för länken, ska läsa igenom och se om det går att klura ut hur man ska göra

Gör så, hoppas det var till någon hjälp, för fler verkar ha problem :/
Vilken expansion kan man ha affär osv i?
Är inte alls bekant med nya expansioner till Sims4, väntar på pets, men känner ändå sådär för att spela
Citera
2017-06-22, 15:36
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack för länken, ska läsa igenom och se om det går att klura ut hur man ska göra

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Gör så, hoppas det var till någon hjälp, för fler verkar ha problem :/
Vilken expansion kan man ha affär osv i?
Är inte alls bekant med nya expansioner till Sims4, väntar på pets, men känner ändå sådär för att spela
Har ni testat leta tips på youtube? Där finns massor med vägledningsvideor och inspiration.
Citera
2017-06-22, 15:43
  #359
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Har ni testat leta tips på youtube? Där finns massor med vägledningsvideor och inspiration.

Har inte kollat, tack för tipset!
Problemet är att jag tycker att spelet suger, det saknar känsla typ.. Är det fortfarande så att vissa saker "fattas", typ diskmaskiner osv? Har för mig att vissa såna saker är borta, och vem fan vill diska för hand?!

Citera
2017-06-22, 15:45
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Har inte kollat, tack för tipset!
Problemet är att jag tycker att spelet suger, det saknar känsla typ.. Är det fortfarande så att vissa saker "fattas", typ diskmaskiner osv? Har för mig att vissa såna saker är borta, och vem fan vill diska för hand?!

Jag har övergett 4,an totalt. 3,an är roligast. Tror det ska komma Sims 5. 2018?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback