• 22 024 online
  • 1 106 355 medlemmar
  • 57 595 229 inlägg
  • 9
  • 10
2017-03-23, 21:47
Medlem
Klassisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iaftondans
Eddie i Senaste programmet var otroligt intressant . Hörde att han pratat i någon podd tidigare men vet inte vilken. Någon av er som har mer info var jag kan hitta den?

Diamant Salihu(stavning) intervjuar också Eddie i sin podcast på expressen.
Citera
2017-04-19, 17:37
Medlem
MittNamnLevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
Jo men ska man anta att oväntade uttalanden är ett tecken på en psykopat som använder omvänd psykologi, då skulle man ju misstänka alla för att va psykopater.

Säger man det som förväntas ses man som en psykopat som spelar sympatisk
Säger man inte det som inte förväntas är man en psykopat som försöker undvika klyschor för att låta mer trovärd.

Javisst kan jag hålla med om att det inte låter orimligt att en högutbildad mördare skulle ha psykopatiska drag och noga ha tänkt ut vad han ska säga för att det ska låta mest övertygande.

Men hans taktik fungerade då inte på mig. Jag reagerade på att han inte alls lät ångerfull nog. Skulle ha lättare att gå på nån som spelade ångerfull på det klassiska viset och sa saker som "jag tänker på det här varje dag" etc.

SUCK! Nej, alla blir inte misstänkta med det tankesättet men sitter man fängslad för ett kallblodigt trippelmord så blir det ganska suspekt.
Citera
2017-06-18, 09:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Kul Pod. Men han skulle få med några fler riktigt tunga gubbar. Typ Oredan, Milan, tjock Steffe, Liam, Adali, Enander etc. Även fler från Familjen eller något annat känt gäng, maskeradligan, militärligan, gorbyrånarna
mm. Hoppa upp ett snäpp med folk som kan bjussa på skrönor. Han borde ge ut några frågor i förväg så de som blir intervjuade hinner tänka till och minnas. Blir ju segt när de inte minns eller inte kan berätta i detalj om något.
Citera
2017-06-19, 02:10
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Kul Pod. Men han skulle få med några fler riktigt tunga gubbar. Typ Oredan, Milan, tjock Steffe, Liam, Adali, Enander etc. Även fler från Familjen eller något annat känt gäng, maskeradligan, militärligan, gorbyrånarna
mm. Hoppa upp ett snäpp med folk som kan bjussa på skrönor. Han borde ge ut några frågor i förväg så de som blir intervjuade hinner tänka till och minnas. Blir ju segt när de inte minns eller inte kan berätta i detalj om något.

Pelosio verkade ha haft mycket spännande uppdrag. Lät lite överdrivet. Vilket gäng ledde han och vilken jugge jobbade han åt?
Citera
2017-06-21, 18:19
Medlem
nojjmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Pelosio verkade ha haft mycket spännande uppdrag. Lät lite överdrivet. Vilket gäng ledde han och vilken jugge jobbade han åt?

Pelosio verkar vara en bluff tyvärr. Ingen har någonsin bekräftat hans historia såvitt jag vet.
Bobbo Krulls fördomsprofil med Anders Göranzon var ta mig tusan guld!

BK : "Du blir skev på starksprit"
AG : "Aah det e inge bra, starksprit e inge bra. Det är bättre att dricka öl och vin"
BK : "är det boxarbrännvin då eller?"
AG : "Ja men all...men vafan för mycket starksprit är inte bra för NÅN"
BK : "Det e juh svinbra, bara ren vodka"
AG : "Jo men inte för MYCKET"
BK : "hepp"
AG : "näh"

haha
Citera
2017-06-21, 23:50
Medlem
mmas avatar
Han borde intervjua Sako. Han har ju varit med om en del sen hans karriär började när han knivade ihjäl en stackare när han var 16.
Citera
  • 9
  • 10