Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-21, 10:31
  #1273
Medlem
Run3s avatar
Hur många kronor vågar man satsa på att Mathie som vanligt kommer konstatera att man måste få skämta om allt? Iof hörde jag som sagt bara halva avsnittet, så han kanske redan har gjort det i den andra hälften.
Citera
2017-04-21, 13:19
  #1274
Medlem
Är jag den enda som tyckte senaste avsnittet var riktigt bra?
Citera
2017-04-21, 18:48
  #1275
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Måste tyvärr hålla med i klagosången, tycker dom bara har blivit sämre och sämre. Och det känns t.om som att dom lägger ner mindre tid på editering av avsnitten nu än förr. Knappt några sköna jinglar kvar och alla "specialeffekter" och "roliga ljud" är så gott som borta.
Tråkigt när podden tidigare var en av dom mest välediterade, om inte DEN mest välediterade.

Och vad har hänt med mathie på sista tiden? Verkar som han blir mer och mer PK och vill komma in i "mediasfären" på något sätt. Pinsamt!


Mathie är ju stöckhölmare nu, måste passa in i mallen
Citera
2017-04-21, 20:03
  #1276
Medlem
mmas avatar
"-ååhhh detta med vlogging verkar ha blivit inne och fränt.. det måste vi prova"
Citera
2017-05-01, 16:54
  #1277
Medlem
Axel-Foleys avatar
Någon annan här som har problem med appen (Android)? Den hänger inte alls med och stänger av sig självt ibland, bland annat.
Sen så vill jag kunna lyssna via datorn, men det verkar ju helt omöjligt.

Någon annan som har problem eller vill flika in med någonting annat kring just appen och/eller hur man lyssnar?
Citera
2017-05-13, 22:55
  #1278
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
"-ååhhh detta med vlogging verkar ha blivit inne och fränt.. det måste vi prova"

Tycker det är nice, inget fel med det.

Guld när mathie o johan stirrar ut kärringen som blänger på dem i första vloggen
Citera
2017-06-07, 15:16
  #1279
Medlem
Whosefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Tycker det är nice, inget fel med det.

Guld när mathie o johan stirrar ut kärringen som blänger på dem i första vloggen

"Satsningen" på youtube är i rätt riktning och jag tycker de har skärpt sig ordentligt gällande både kvalité och antal skratt man får per avsnitt. Detsamma gäller podden. De två senaste poddarna hör nog till de bästa !
Citera
2017-06-09, 09:00
  #1280
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Var besatt av den här podden förut innan de började med appen. Har fått upp ögonen för bättre poddar på senaste tiden så klarar mig bra utan TFK. Har inte hört de allra senaste utan lyssnar på några halvtimmesavsnitt då och då, men börjar ledsna rejält. Avsnittet om terrordådet var uselt, ser inget fel att skämta om det trots tragiken (mörk humor är den bästa) men de blev så jäkla långdraget när Johan sjöng "nu ska vi ut på rövarjakt" 15 ggr och garvade högt för sig själv. När de bara sitter och garvar åt något så pass att man inte hör vad som sägs är de mest usla momenten. Vad som också var långdraget var för någon månad sedan när de pratade om gångstilar i en halvtimme och sen om superhjältar i en kvart. Maildelen är ofta den man ser fram emot när de inte drar ut på grejer så jäkla länge men den missas om man inte kör premium. Hade det varit som för 1-2 år sedan hade jag kört premium men de har inte lyckats övertyga senaste tiden. Plus dock för deras vloggar som är rätt skoj att kika på.
Citera
2017-06-21, 02:43
  #1281
Medlem
Fraserns avatar
Kan det vara så att Johan är singel? Han har inte nämnt sin fru på många avsnitt.
Citera
2017-06-21, 07:59
  #1282
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasern
Kan det vara så att Johan är singel? Han har inte nämnt sin fru på många avsnitt.
Har inte lyssnat så mycket det senaste i.o.m. halva avsnitt. Men brukade han inte vara ganska hemlighetsfull om henne? Han pratar ju heller inte gärna om sitt jobb, vilket jag förstår var där han träffade henne. Samtidigt var det väl inte speciellt länge sedan som de gifte sig. Men du kanske har rätt. Vore intressant om alla tre herrarna på kort tid blivit dumpade av sina respektive.
Citera
2017-08-18, 19:32
  #1283
Medlem
Joliet-Jakes avatar
DEn här tråden dog Någon som fortfarande lyssnar? Fan hoppas de släpper på premium skiten i framtiden
Citera
2017-08-18, 19:52
  #1284
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
DEn här tråden dog Någon som fortfarande lyssnar? Fan hoppas de släpper på premium skiten i framtiden
Haha, minst sagt. Ingen diskussion om poddens innehåll i stort sett sedan de blev giriga judar med obligatoriskt premiummedlemskap.

Har de sagt hur många prenumeranter de har? Eller kan man se det i appen på något sätt? Eller har de sagt hur mycket de tjänar någon gång? Vore väldigt intressant att veta hur det går finansiellt för dem.

Har de fortfarande en Facebook-grupp för betalmedlemmar (f.d. Poddkassan)? Är det någon aktivitet där från lyssnarna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback