Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-16, 22:18
  #37045
Medlem
YouraFags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Tram och Alkohol kan leda till döden pga andningsdepression om jag vore du så skulle jag skippa alkoholen.Min vän dog av den kombon somnade på soffan och vaknade aldrig mer.

Säger bara en varning men men det är din kropp så gör vad du vill.

men om du väntar 24-30 timmar efter sista kapseln så kan du dricka alkohol nästa dag men inte samtidigt.

Ja, tack för svaret. Jag skippar det. Och beklagar för polarn din.
Citera
2017-06-17, 00:46
  #37046
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Haha! Har aldrig hänt mig Men så tar jag inte varenda jävla dag heller. Har inga planer på att bli knarkare liksom

För att inte knarka så hänger du rätt mkt här i denna tråden 😜🙄
Citera
2017-06-17, 11:42
  #37047
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
För att inte knarka så hänger du rätt mkt här i denna tråden 😜🙄

Jag knarkar bara "med måtta" 😁
Citera
2017-06-17, 11:45
  #37048
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Tram och Alkohol kan leda till döden pga andningsdepression om jag vore du så skulle jag skippa alkoholen.Min vän dog av den kombon somnade på soffan och vaknade aldrig mer.

Säger bara en varning men men det är din kropp så gör vad du vill.

men om du väntar 24-30 timmar efter sista kapseln så kan du dricka alkohol nästa dag men inte samtidigt.

Jag druckit rätt mycket när jag tagit tram ibland.. Ska nog låta bli att göra båda samtidigt i fortsättningen.. 😯
Citera
2017-06-17, 11:54
  #37049
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Jag knarkar bara "med måtta" 😁

👍 Kunde inte låtar bli.😉
Citera
2017-06-17, 17:21
  #37050
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouraFag
Tja, denna fråga har ju ställts hundra gånger men..
Ska parkhänga imorgon och dricka alkohol. Men tog nyss 600mg tram. Va tror ni? inte värt risken?
IMORGON!Ja det är lugnt!
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Tram och Alkohol kan leda till döden pga andningsdepression om jag vore du så skulle jag skippa alkoholen.Min vän dog av den kombon somnade på soffan och vaknade aldrig mer.

Säger bara en varning men men det är din kropp så gör vad du vill.

men om du väntar 24-30 timmar efter sista kapseln så kan du dricka alkohol nästa dag men inte samtidigt.
Vet också en snubbe som gjorde samma sak,fast han spydde och kvävdes av de
Det är tvär lugnt skulle jag säga för jag o crewet har gjort så jättemånga gånger
när vi började ta smärtstillande o vi drack rätt mycket samtidigt,dagen efter eller samtidigt i mindre doser men det är olika från person till person såklart..
Men alltså små doser kan vara lugnt,men ser ingen mening i de
När man tar opiater/opioider ska man alltid lägga sig på sidan även dessa svagare smärtstillande.
Citera
2017-06-20, 17:29
  #37051
Medlem
Danlos avatar
Kom på en grej jag måste fråga. Hur är det med toleransökningen på Tramadol om man bara tar nån gång i månaden och ibland med uppehåll på upp till 6 månader?

Kommer min tolerans sakta men säkert vandra uppåt efter många år tills jag måste ta 1g varje tillfälle eller kommer jag fortfarande känna mig go av 200mg? Har tagit vid enstaka tillfällen i över 5 år nu och tycker fortfarande jag mår lika bra på låg dos.. Visst, spänningen och chocken över att må så otroligt bra och bli så pigg och klar i huvudet som man blev första gången blir man ju inte längre, men så är det väl med alla droger, hehe
Citera
2017-06-20, 21:37
  #37052
Medlem
Det här med illamåendet.

Någon här som slipper det om intagen delas upp i flera omgångar, istället för att ta allt på en gång?

Funkar Atarax mot illamåendet? Det är ju en antihistamin.
Citera
2017-06-21, 00:40
  #37053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Kom på en grej jag måste fråga. Hur är det med toleransökningen på Tramadol om man bara tar nån gång i månaden och ibland med uppehåll på upp till 6 månader?

Kommer min tolerans sakta men säkert vandra uppåt efter många år tills jag måste ta 1g varje tillfälle eller kommer jag fortfarande känna mig go av 200mg? Har tagit vid enstaka tillfällen i över 5 år nu och tycker fortfarande jag mår lika bra på låg dos.. Visst, spänningen och chocken över att må så otroligt bra och bli så pigg och klar i huvudet som man blev första gången blir man ju inte längre, men så är det väl med alla droger, hehe

Du kan till och med ta 2 gånger i veckan och ändra uppleva samma sköna känsla varje gång.
Citera
2017-06-21, 21:14
  #37054
Medlem
Pallestroms avatar
Nån som testat tt50:s Tramadol 150 Mg DEPOT?
Citera
2017-06-23, 01:05
  #37055
Medlem
Benzadtjackpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Det här med illamåendet.

Någon här som slipper det om intagen delas upp i flera omgångar, istället för att ta allt på en gång?

Funkar Atarax mot illamåendet? Det är ju en antihistamin.
Postafen var min bästa vän när jag gick på höga doser tram
Citera
2017-06-25, 02:22
  #37056
Avstängd
Någon som testat och kan uttala sig om den röda tramadol som cirkulerar nu?

Tramadol-X 200
Helt röda tabletter.

Boxen ser ut såhär:
Box
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback