Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 20:42
  #3397
Medlem
Mitt går ut nu hos camd , tycker ni jag ska fortsätta sitta säkert där eller fortsätta? Camd har problem med engelska och amerikanska kanaler är kungen bättre där? Och vilken har bäst kvalle på dom svenska?

MVH
2017-06-11, 22:15
  #3398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Mitt går ut nu hos camd , tycker ni jag ska fortsätta sitta säkert där eller fortsätta? Camd har problem med engelska och amerikanska kanaler är kungen bättre där? Och vilken har bäst kvalle på dom svenska?

MVH

Är du osäker och har tid så skulle jag rekommendera att prova 24h trials hos olika leverantörer för att jämföra.
2017-06-11, 22:38
  #3399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swennerd
Är du osäker och har tid så skulle jag rekommendera att prova 24h trials hos olika leverantörer för att jämföra.

Tog 24 timmars på båda förut med valde camd för fick bra pris då , men nu är det samma och får ingen ny 24 timmars på kungen , därför jag tänkte höra om någon testat båda nyligen som kan jämnföra !
2017-06-11, 22:43
  #3400
Medlem
Hittade precis http://hd-iptv.com/buy-now.php och testade trail för "Nordic IPTV--Stable SW/NO/FI/DK IPTV", fan nästanvarje kanal finns i hd på svenska listan plus kanaler som fattas på rapid! funderar starkt på att byta, synd dom var rätt dyra för hd paketet. Nån som testat??
__________________
Senast redigerad av willyspluskund 2017-06-11 kl. 22:56.
2017-06-12, 20:05
  #3401
Medlem
Hej, finns det någon som har subtitles på enigma2 på svenska c moore film and viasat film?

/erling
2017-06-12, 20:20
  #3402
Medlem
Jur mycket betalar du?



Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Tog 24 timmars på båda förut med valde camd för fick bra pris då , men nu är det samma och får ingen ny 24 timmars på kungen , därför jag tänkte höra om någon testat båda nyligen som kan jämnföra !
2017-06-12, 21:43
  #3403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brian45
Hej, finns det någon som har subtitles på enigma2 på svenska c moore film and viasat film?
/erling
jag har text på cmore och viasats kanaler med enigma2. dock dreambox. men med vu+ fick jag inte
2017-06-12, 23:07
  #3404
Medlem
Hej,
Är ny inom ämnet IPTV.
Laggar det ? Eller fungerar det smärtfritt ?

Tack på förhand.
2017-06-12, 23:08
  #3405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
jag har text på cmore och viasats kanaler med enigma2. dock dreambox. men med vu+ fick jag inte

Jag har vu+. Vilket program använder du?
/erling
2017-06-13, 08:36
  #3406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Hittade precis http://hd-iptv.com/buy-now.php och testade trail för "Nordic IPTV--Stable SW/NO/FI/DK IPTV", fan nästanvarje kanal finns i hd på svenska listan plus kanaler som fattas på rapid! funderar starkt på att byta, synd dom var rätt dyra för hd paketet. Nån som testat??

Har du inte kört "free-test"?
Tycker det låter och ser ut som Kina-iptv, speciellt med betalning via Aliexpress.

Återkom gärna med testresultat.
2017-06-13, 09:35
  #3407
Medlem
dart100s avatar
Hej hopp jag fundera på att köra IPTV.
Vilken tjänst är stabilast bäst och mest prisvärd ? Har kikat lite på Iptv Rapid.
Vilken box är bäst och mest prisvärd om man enbart ska använda den till att kolla på tv kanaler ?
Har hört att MAG 254 ska vara bra ? Men det finns ju andra modeller åxå.
Är med andra ord ute efter så bra kvalite som möjligt för minsta möjliga pengar.

Ös på med så mycket tips ni kan nu.
__________________
Senast redigerad av dart100 2017-06-13 kl. 09:42.
2017-06-13, 19:47
  #3408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Har du inte kört "free-test"?
Tycker det låter och ser ut som Kina-iptv, speciellt med betalning via Aliexpress.

Återkom gärna med testresultat.
Jo jag skrev ju det, ja det verkar ju så. Men bra var det iaf! Men tror inte jag köper då jag inte vet något om providern.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback