Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 04:35
  #1
Medlem
http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/


vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!
Citera
2017-06-11, 05:48
  #2
Medlem
ProcioneLavatores avatar
En merit är ju lilla melodifestivalen för några år sen hahahha
Nej men jag vet inte heller vad hon är känd för egentligen. Är väl som med sonen, han är ju också känd pågrund av sitt namn
Citera
2017-06-11, 07:10
  #3
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
En merit är ju lilla melodifestivalen för några år sen hahahha
Nej men jag vet inte heller vad hon är känd för egentligen. Är väl som med sonen, han är ju också känd pågrund av sitt namn

..men han åstadkommer något i alla fall!
Citera
2017-06-11, 07:28
  #4
Medlem
vet ej men hennes ben o röv är as nice
Citera
2017-06-11, 08:05
  #5
Medlem
Å andra sidan så är det kanske inte så lätt att växa upp som tredje generationens kändis.
Citera
2017-06-11, 08:51
  #6
Medlem
verkar var en riktig liten kåting precis som sin mor


http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/
Citera
2017-06-11, 09:52
  #7
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkar var en riktig liten kåting precis som sin mor


http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/
Jag ser det som positivt när kändisbarn är kåta.
Citera
2017-06-11, 09:56
  #8
Medlem
de.Montforts avatar
Det finns massor med sådana kändisbarn. Värst är egentligen kändisar som Kardashians känd för att vara känd och gör alla som umgås med dom kända Om människor inte varit intresserad av Bianca har Bianca inte haft följare.
Citera
2017-06-11, 09:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!

men sluta gå in på skitsidor som expressen eller annat skräp.
Citera
2017-06-11, 11:29
  #10
Medlem
Mormor, dotter och barnbarnet Bianca.
Sorgligt med denna kändisbarntrend som
nu har nåt gränsen där man blir känd utan
att ha gjort nåt själv. Varför har hon inte utbildat
sig i drama, musik eller dans ELLER i vilket annat
yrke som helst. Sjuksköterska eller kallskänka...
Är hon inte intresserad av en egen yrkesidentitet?
Citera
2017-06-11, 16:51
  #11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Mormor, dotter och barnbarnet Bianca.
Sorgligt med denna kändisbarntrend som
nu har nåt gränsen där man blir känd utan
att ha gjort nåt själv. Varför har hon inte utbildat
sig i drama, musik eller dans ELLER i vilket annat
yrke som helst. Sjuksköterska eller kallskänka...
Är hon inte intresserad av en egen yrkesidentitet?




Den trista sanningen är väl att Bianca troligen inte har "läshuvud" så att hon kan studera vidare. Det lilla jag har sett av henne via medierna verkar hon beteendemässigt inte heller lämplig att jobba ute med vanligt folk, möjligen på Samhall eller annan skyddad verkstad. Bara den länkade artikeln visar ju att hon har någon slags beteendestörning. Snackar sex i tid och otid med både barn och vuxna samt har narcissistisk sex överallt. En normal människa är noga med sin integritet, ett ord hon inte ens har hört talas om eller förstår vad det innebär.

Citat:
– Jag tycker det är tråkigt att ha sex i sängen. Det konstigaste stället jag har haft sex på var bakom ett sophus. Hemma har jag haft sex på... köksön, ja. Soffan i vardagsrummet. Mammas säng. Trappen, badrummet, Benjamins säng, bubbelpoolen, badkaret, bilen, säger hon.

Men det är inte bara med Daniel Redgert som Bianca Ingrosso tycker det är kul att diskutera sitt sexliv. Varken 10-åriga lillebror eller mormor Christina Schollin går säkra från att ämnet tas upp.

– Jag älskar att prata sex, jag är inte en sådan som tycker det är privat. Jag pratar om sex både med min lillebror Theo och med min mormor. Mormor tycker det är kul. Alltså jag frågade henne bara för några år sedan hur mycket hon och morfar ligger. Hon var noga med att säga att "ja, det händer fortfarande", berättar Bianca Ingrosso.



__________________
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-11 kl. 16:55.
Citera
2017-06-11, 17:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Den trista sanningen är väl att Bianca troligen inte har "läshuvud" så att hon kan studera vidare. Det lilla jag har sett av henne via medierna verkar hon beteendemässigt inte heller lämplig att jobba ute med vanligt folk, möjligen på Samhall eller annan skyddad verkstad. Bara den länkade artikeln visar ju att hon har någon slags beteendestörning. Snackar sex i tid och otid med både barn och vuxna samt har narcissistisk sex överallt. En normal människa är noga med sin integritet, ett ord hon inte ens har hört talas om eller förstår vad det innebär.
En normal människa som min dotter som är i samma ålder
som Bianca vet när det är dags att sätta gränser för sig själv
och gentemot andra. Men B är uppväxt med att sin egen
mamma tycks svara på alla frågor hon får och gör det själv.
Kanske svarar hon också på frågor också som hon ej fått?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback