Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-05, 20:00
  #157
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Låter som att du haft en trevlig åktur! Och tack för ett gott skratt.
Blir till att köpa hem några lappar inom kort

Jo... tack... *jätte-skämskudde*

Fick extrema munchies vid peaken och skrev mitt ostbåge-manifest samtidigt som jag goffade som en jävla gris. Köpte lite snask (diverse nötter och ostbågar) just för att, ja, lite gott skall man väl knapra på men jag åt bara bågarna. Nötterna (wasabi och chili-jordnötter och cashews) kändes lömska, jag litade inte riktigt på dem, de är ju "naturliga" vem vet vilka hemska djur, spindlar kanske, som lagt ägg i dem bara för att kunna ta sig in i min kropp och sedan äta sig ut ur min buk!?

Ja, det var så jag tänkte iaf. Bäst att hålla sig till bågarna
Citera
2017-06-08, 23:37
  #158
Medlem
zamlags avatar
Provade en 100μg lapp från asken, enbart för att känna av den innan jag ger mig på något mer!
Glatt överraskad över resultatet! Satt dock bara hemma framför datorn hela natten och hade föredragit att göra nåt kreativt ev. gå en promenad!
Men då vet man tills nästa gång
Påminde för mig grymt mycket om vanlig LSD!
Citera
2017-06-09, 15:22
  #159
Medlem
Finns denna nånstans? Är det den bästa på marknaden? Är det eftertraktat? Jag kan inte hitta iaf
Citera
2017-06-09, 18:27
  #160
Medlem
zamlags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Finns denna nånstans? Är det den bästa på marknaden? Är det eftertraktat? Jag kan inte hitta iaf

Jo det finns, du kan inte ha kollat så noga om du inte hittat det dock. Kan inte svara om det är det bästa på marknaden men det var rätt schysst!
Citera
2017-06-09, 21:00
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Finns denna nånstans? Är det den bästa på marknaden? Är det eftertraktat? Jag kan inte hitta iaf

Finns på flera ställen?

Har inte testat men eftersom lite egen forskning på ämnet fick jag slutsatsen att ALD-52 är mycket likt LSD men lite mjukare erfarenhet och kanske lite mindre visuals vid samma dosering som vanlig LSD, men vem vet egentligen? Det är just därför jag vill testa, hehe. Vanlig LSD är ganska dyrt i Sverige, ALD-52 går loss på mycket mindre så även om man behöver lite mer så ser jag potentialen att det kan vara lika effektivt för mina behov.
__________________
Senast redigerad av wt7 2017-06-09 kl. 21:08.
Citera
2017-06-09, 23:10
  #162
Medlem
zamlags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Finns på flera ställen?

Har inte testat men eftersom lite egen forskning på ämnet fick jag slutsatsen att ALD-52 är mycket likt LSD men lite mjukare erfarenhet och kanske lite mindre visuals vid samma dosering som vanlig LSD, men vem vet egentligen? Det är just därför jag vill testa, hehe. Vanlig LSD är ganska dyrt i Sverige, ALD-52 går loss på mycket mindre så även om man behöver lite mer så ser jag potentialen att det kan vara lika effektivt för mina behov.

Jag kan inte jämföra helt, från min erfarenhet dock så tycker jag att du har ganska rätt i din forskning. Har enbart testat 100µg av ALD-52 och inget mindre än 180µg av vanlig LSD-25.
Mindre CEV var det jag märkte mest, däremot kan detta ha berott på doseringen, jag får helt enkelt prova!
Citera
2017-06-27, 15:35
  #163
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
I jämförelse känns 1p grejen som en "hispigare" variant av vad jag har nu, det här känns mycket mer avslappnat och "kontrollerat". Inga jävla käkspänningar, det drar åt lite och i början var smilbanden i ett konstant flin men det kan bero på att jag skrattade åt Mobergs matlagning, hur jävla störd är inte han? "Här går jag och lagar mat och visar upp min svindyra villa ingen av er någonsin kommer ha råd att bo i och gissa vad, jag får betalt för att göra det."

Men överlag känns kroppen väldigt "normal", ingen udda "halvfeber" känsla som jag fick på 1p.

Mentalt, tidsuppfattningen är helt skruvad en kvart känns som en timme just nu. Det blev paranoia i början men det blir det alltid när jag förlagt mina cigaretter.

Ostbågar känns så trista nu, har de blivit sämre med åren? Varför heter de ostbågar egentligen, en minoritet av fanskapen är bågar, resten har J-form eller är bara raka, finns det nån ombudsman jag kan klaga hos för det här? Varför inte bara skriva "ost-js" på påsen eller "udda former med ostkrydda", jag håller regeringen ansvarig för det här. När de alla står på galgbackan skall de förklara hur de låtit ost-bågen degenerera så här, det är egentligen en representation över situationen i riket är idag.

Kan vi få vinkel på ostbågarna igen kommer resten av landet falla på plats.

Frågan är bara hur vi kan få en ostbåge som inte kladdar ner fingrarna, fan vad jobbigt det är.

Asså
Citera
2017-06-27, 22:02
  #164
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Asså

Jo det säger nog en hel del om Moberg och Sverige i övrigt, är man hög finns det inget roligare
Citera
2017-07-11, 18:01
  #165
Medlem
ni som tagit endel lsd från pålitliga säljare på darknet och även tagit ald-52, upplever ni att doseringen i stort sett varit samma för de båda substanserna? kan ju vara lite svårt att veta den exakta styrkan på framförallt lsd lappar

btw, någon som kontaktat chemi***e via mail tidigare? hur lång tid tog de för er att få svar? måste man kryptera meddelandet för att få svar?
__________________
Senast redigerad av nollietreflip 2017-07-11 kl. 18:05.
Citera
2017-07-17, 15:04
  #166
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollietreflip
ni som tagit endel lsd från pålitliga säljare på darknet och även tagit ald-52, upplever ni att doseringen i stort sett varit samma för de båda substanserna? kan ju vara lite svårt att veta den exakta styrkan på framförallt lsd lappar

btw, någon som kontaktat chemi***e via mail tidigare? hur lång tid tog de för er att få svar? måste man kryptera meddelandet för att få svar?

Men för fan, vi har fullt lagliga kemistlangare här i Sverige. Tänk på de stackars svenska entreprenörernas familjer
Citera
2017-07-17, 21:49
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Men för fan, vi har fullt lagliga kemistlangare här i Sverige. Tänk på de stackars svenska entreprenörernas familjer


??

chemi skickar så vitt jag vet från sverige
Citera
2017-07-18, 05:56
  #168
Medlem
JackArrows avatar
Hej!

Jag tänkte inhandla 10st 100 μg blotter från chemi. Det jag undrar är om man kan uppnå ego-death med denna substans. Gärna att det ska vara visuellt med hallisar. Detta ska alltså ske i en hemmamiljö med en eller flera sittare, de har heller ingen erfarenhet av hallucinogener. Har verkligen läst på senaste veckorna om olika hallucinogener och med tanke på det verkar vara svårt att hitta riktig LSD så föll min nyfikenhet på ALD. Dock säger många att innan man provar syntetisk så borde man testa med svamp.

Jag har ingen erfarenhet av hallucinogener, bara cannabis och kokain. Vad säger ni, vågar man prova?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback