Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 06:46
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Förmodligen är en delförklaring till att många tjejer ser ner på killar som köper sex, att de finner sådana killar korkade och omanliga som inbillar sig att de kan köpa kvinnlig underkastelse. En kvinna som verkligen underkastar sig, på riktigt, tar inte betalt. De sexköpande männen köper en föreställning, en illusion, och många av oss tjejer/kvinnor finner detta oattraktivt och icke maskulint. Inte nog med att de tydligen inte är snygga nog att attrahera kvinnor gratis, de är dessutom lättlurade och karaktärssvaga. Har en kille ett mindre framgångsrikt yttre, så kan han, precis som kvinnor i samma båt, kompensera med sin personlighet, sina värderingar, sin inre styrka och lyskraft. Men framkommer det att killen/mannen sjunkit så lågt att han köpt sex, så har många av oss stora svårigheter med att koppla de positivt värdeladdade attributen till honom. I slutändan kan konklusionen lyda att den där karln är inte bara ful/alldaglig, han är dessutom torsk. Men många är beredda att ta den risken, att bära det oket.

Jag anser inte att jag är speciellt lättlurad eller karaktärssvag, däremot har jag en stor fetisch för både händer och fötter, och ibland vill jag få utlopp för mina böjelser på ett enkelt sätt.
Eftersom jag även tycker mycket om att få massage, så går det ju oftast väldigt lätt att kombinera dessa saker.
I princip alla massöser på salongerna jag varit på har låtit mig röra vid och kyssa deras händer under massagen. Ingen av dessa har heller tagit extra betalt för detta.
Varför skulle detta vara fel?
Citera
2017-06-06, 07:41
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Förmodligen är en delförklaring till att många tjejer ser ner på killar som köper sex, att de finner sådana killar korkade och omanliga som inbillar sig att de kan köpa kvinnlig underkastelse. En kvinna som verkligen underkastar sig, på riktigt, tar inte betalt. De sexköpande männen köper en föreställning, en illusion, och många av oss tjejer/kvinnor finner detta oattraktivt och icke maskulint. Inte nog med att de tydligen inte är snygga nog att attrahera kvinnor gratis, de är dessutom lättlurade och karaktärssvaga. Har en kille ett mindre framgångsrikt yttre, så kan han, precis som kvinnor i samma båt, kompensera med sin personlighet, sina värderingar, sin inre styrka och lyskraft. Men framkommer det att killen/mannen sjunkit så lågt att han köpt sex, så har många av oss stora svårigheter med att koppla de positivt värdeladdade attributen till honom. I slutändan kan konklusionen lyda att den där karln är inte bara ful/alldaglig, han är dessutom torsk. Men många är beredda att ta den risken, att bära det oket.

Nej, det handlar om att de flesta tjejer är livrädda för sexuell konkurrens.
Citera
2017-06-06, 09:10
  #171
Medlem
Till TS

Skulle inte du ha problem om din dam köpt KUK i Gambia massor ?


Horeri är inte ok om man kan få damer normalt anser jag.

Folk som är riktigt sabbade så dom inte kan alls leva med en partner eller ens få en.
Vissa med missbildningar, invalider, och liknande bör få köpa sex absolut.
Lagändring hoppas jag på för er skull. Alla ska kunna få ha sex, även de sabbade behöver njutning.
Om det skulle betalas skatt på det hela även.


Jag känner en snubbe som ser ok ut, han får massor gratisknull .
Ändå köper han en hora även då och då, det är lite stört när man kan fälla brudar hur som.
Citera
2017-06-06, 11:58
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Till TS

Skulle inte du ha problem om din dam köpt KUK i Gambia massor ?


Horeri är inte ok om man kan få damer normalt anser jag.

Folk som är riktigt sabbade så dom inte kan alls leva med en partner eller ens få en.
Vissa med missbildningar, invalider, och liknande bör få köpa sex absolut.
Lagändring hoppas jag på för er skull. Alla ska kunna få ha sex, även de sabbade behöver njutning.
Om det skulle betalas skatt på det hela även.


Jag känner en snubbe som ser ok ut, han får massor gratisknull .
Ändå köper han en hora även då och då, det är lite stört när man kan fälla brudar hur som.

Det handlar ju inte om man är "sabbad" eller inte, utan om andra saker. Anledningarna är ju lika många som det finns fiskar i havet.

Jag kan ju utan problem hålla på med tjejers händer och fötter gratis, och det gör jag ju, men ibland ganska ofta är det smidigare att betala för det.
Citera
2017-06-06, 16:39
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Det handlar ju inte om man är "sabbad" eller inte, utan om andra saker. Anledningarna är ju lika många som det finns fiskar i havet.

Jag kan ju utan problem hålla på med tjejers händer och fötter gratis, och det gör jag ju, men ibland ganska ofta är det smidigare att betala för det.

Fast då betalar du ju egentligen inte för sex.
Citera
2017-06-06, 18:15
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Horeri är inte ok om man kan få damer normalt anser jag.

Så om man kan få en partner som lagar mat åt en eller kan laga mat själv så är det enligt din mening inte OK att äta på restaurang då och då?

Citat:
Jag känner en snubbe som ser ok ut, han får massor gratisknull .
Ändå köper han en hora även då och då, det är lite stört när man kan fälla brudar hur som.

Jag känner flera tjejer som gärna bjuder mig på middag då och jag anser mig vara rätt duktig på att laga mat själv. Ändå så äter jag mat på restauranger, köper en varm korv, pizza eller en hamburgare då och då. På samma sätt så har jag under en stor del av mitt liv haft massor av skön sex - både "gratis" och betald!
Citera
2017-06-06, 18:23
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast då betalar du ju egentligen inte för sex.

Nja, men för mig är det ju sexuellt i allra högsta grad, så jag ser det ju som en sexuell handling.
Citera
2017-06-06, 20:20
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Så om man kan få en partner som lagar mat åt en eller kan laga mat själv så är det enligt din mening inte OK att äta på restaurang då och då?



Jag känner flera tjejer som gärna bjuder mig på middag då och jag anser mig vara rätt duktig på att laga mat själv. Ändå så äter jag mat på restauranger, köper en varm korv, pizza eller en hamburgare då och då. På samma sätt så har jag under en stor del av mitt liv haft massor av skön sex - både "gratis" och betald!


HAHAH

du kan fan inte jämföra mat/restaurang med horeri/sexköp
För det första är det förbjudet köpa sex enligt vår lag. Och i många andra länder med.

Jag såg dokumentär om en som satt i rullstol, han var jäävligt ful även, lite missbildad.
Han kommer aldrig få en kvinna tyvärr.
Han behövde sex.
Han köpte det fast det är olagligt.
Jag kände sympati.
Kvinnan jobbade med det, hon gillade jobba med det. Hon var professionel sexsäljare som även
godkände invalida defekta asfula män. Det var okey för henne sa hon, och honom.
Hon ville sälja lagligt, betala skatt.
Jag tycker hon ska få göra det, med sabbade män. Män som absolut inte får kvinnor annars.

Män som är på pappret jävligt sabbade ska ha rätt köpa sex av proffs som klarar det.
Lika med kvinnor ska få köpa manshorer om dom är sabb.

Jag tycker det blir moraliskt och hälsomässigt risk för HIV och annat ökar mkt med prostituerade.
Om man nu får så mycket kvinnor, eller kan lätt få en kvinna i säng, vafan ska man då köpa för.
Det fattar jag inte.
Det ska inte vara lagligt för alla att köpa sex.
Endast för dom sabbade bara, och vid professionella horer som skattar sen.
Citera
2017-06-06, 20:27
  #177
Medlem
De behöver inte det, staten importerar manliga afghanska och andra jude / muslimska is krigare.


Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Till TS

Skulle inte du ha problem om din dam köpt KUK i Gambia massor ?


Horeri är inte ok om man kan få damer normalt anser jag.

Folk som är riktigt sabbade så dom inte kan alls leva med en partner eller ens få en.
Vissa med missbildningar, invalider, och liknande bör få köpa sex absolut.
Lagändring hoppas jag på för er skull. Alla ska kunna få ha sex, även de sabbade behöver njutning.
Om det skulle betalas skatt på det hela även.


Jag känner en snubbe som ser ok ut, han får massor gratisknull .
Ändå köper han en hora även då och då, det är lite stört när man kan fälla brudar hur som.
Citera
2017-06-06, 22:46
  #178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
HAHAH

du kan fan inte jämföra mat/restaurang med horeri/sexköp
För det första är det förbjudet köpa sex enligt vår lag. Och i många andra länder med.

Jag såg dokumentär om en som satt i rullstol, han var jäävligt ful även, lite missbildad.
Han kommer aldrig få en kvinna tyvärr.
Han behövde sex.
Han köpte det fast det är olagligt.
Jag kände sympati.
Kvinnan jobbade med det, hon gillade jobba med det. Hon var professionel sexsäljare som även
godkände invalida defekta asfula män. Det var okey för henne sa hon, och honom.
Hon ville sälja lagligt, betala skatt.
Jag tycker hon ska få göra det, med sabbade män. Män som absolut inte får kvinnor annars.

Män som är på pappret jävligt sabbade ska ha rätt köpa sex av proffs som klarar det.
Lika med kvinnor ska få köpa manshorer om dom är sabb.

Jag tycker det blir moraliskt och hälsomässigt risk för HIV och annat ökar mkt med prostituerade.
Om man nu får så mycket kvinnor, eller kan lätt få en kvinna i säng, vafan ska man då köpa för.
Det fattar jag inte.
Det ska inte vara lagligt för alla att köpa sex.
Endast för dom sabbade bara, och vid professionella horer som skattar sen.

Att det är olagligt är inget argument i sak varför min jämförelse med att gå på restaurang är felaktigt! Snarare är det fråga om ett cirkelbevis! Hälsoargumentet kan ju också anföras vad gäller att äta på restaurang också - smittor sprids lättare om det är fråga om större grupper och drabbar framförallt fler om hygienen är dålig.

Till skillnad från dig så anser jag inte att det är enbart "sabbade människor" som ska ha rätt att köpa sex - jag anser att varje människa själv ska ha rätten att råda över sitt sexliv utan moraliska pekpinnar från fördomsfulla personer och i detta innefattas rätten att avgöra om man till exempel vill "ragga" eller köpa sex samt också rätten att sälja sex om man vill det.

För övrigt så framgår väl din människosyn ganska tydligt i anslutning till vad du skriver om "sabbade människor"
Citera
2017-06-07, 01:34
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, det handlar om att de flesta tjejer är livrädda för sexuell konkurrens.

Jag tänker att normalt funtade tjejer/kvinnor inte vill eller ens ids "konkurrera" bland män som lika gärna kan köpa enbart sex med en sexsäljande tjej/kvinna. Du har ju själv framhållit att kvinnlig och manlig sexualitet är olika och yttrar sig på olika sätt, eller hur? Menar du att tjejer/kvinnor blir livrädda för att inte få kuk om vissa män istället väljer att köpa sitt sex med snygga tjejer? Är du då så benhårt säker på att alla tjejer/kvinnor verkligen sörjer sådana män? Vi kan ju, som du själv insett, vara helt utan sex med en man under väldigt långa perioder, ja kanske på livstid. Kvinnor är inte i lika hög grad förslavade under sin sexuella lusta.

Menar du att fula och alldagliga, vanliga, ordinära, tjejer och kvinnor som måste vara respektabla i yrkesliv och privat, är avundsjuka på att vissa av er män går till sexsäljare? Tänker du att dessa kvinnor missar något väsentligt? En man som ger efter för affekt och lusta och liderlighet och tror sig vara i himlen på grund av att han utifrån en pengatransaktion plötsligen får "knulla" med någon som är över hans egen liga utseendemässigt? Det är bara så korkat tänkt i sådana fall.

Jag kan inte svara för alla andra tjejer och kvinnor. Men om jag inte lyckas attrahera den man som jag själv attraheras av och vill komma nära, så konfronterar jag den känslan inom mig själv, utan rädsla. Vi rör oss här med faktum. Brukar inte du förespråka sådana trivialiteter? Jag erbjuder honom inte mina pengar för jag tänker och känner att den jag åtrår ska åtrå mig tillbaka, på riktigt!

Vad ska man egentligen kalla det? Kvalitet? Verklighet? Innersta behov? Naturlighet? Äkthet? Vad föreslår du?

En sådan som du MÅSTE uppenbart knulla, helst med snygga fruntimmer. Och du är beredd att betala. Och gör detta i god förmåga och trivsel, oavsett motpartens motiv och attraktionsnivå. Gör det då! Men kom inte och hävda att majoriteten av kvinnorna (och männen) finner detta beteende särskilt manligt eller attraktivt. Torsken sjunker med horan. Och så är det bara.
Citera
2022-06-09, 09:13
  #180
Medlem
Gammal tråd detta men när man läser här vad folk svarar blir man lite matt. Hur kan ni kvinnor inte förstå varför vissa män köper sex? En stor del av alla män som vandrar på denna jord har ingen möjlighet att få sex på något annat sätt alternativt enbart få till det med extremt oattraktiva kvinnor som gör det ytterst svårt att genomföra sexet på grund av det äckel som situationen väcker. Hur kan ni då tycka att det är konstigt att dessa män väljer att betala en liten summa pengar för att få ligga med en attraktiv kvinna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback