Citat:
Ursprungligen postat av
micke093
Ni har rätt att anmärka på mig för att jag inte går på matcherna längre, absolut. All cred till er som går. Förhoppningsvis har vi en enad kortsida 2018 och då kommer jag att gå igen.
Du skrev ju ett par inlägg tidigare att du hade tappat intresset och känslan (inte ett ordagrant citat), menar du att det skulle förändras om klacken står på ett specifikt ställe?
Sorry om jag går ot, men undrar verkligen. Har aldrig hört att nån tycker att det är
så viktigt med placering av klack, utan att göra något för att förändra på saken..
Edit: Fruktansvärt tråkigt att se att det kastades in massa grejer vid vår första hörna. Satt ju en ganska bra bit ifrån så såg inte om det "bara" var bananer eller om det var öl och liknande också. Jag trodde de större klubbarna läktare hade rensat ut sån aktivitet. Det är aldrig ok att attackera spelarna fysiskt, oavsett vilket lag man möter. Skulle kunna förstå det mer om det var efter en uppretad situation, men det här var väl bara en vanlig hörna som jag fattat det.