2017-06-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majrosen17
Stämmer nog. Lyssnar på mordet här: https://www.acast.com/enmorkhistoria/gruppmordetilangshyttan-del1-2 och då uttrycker sig Peo så.
Finns en ny podd som heter "en mörk historia" lyssna på den, blandar lite berättande med ljudupptagningar från rättegången.
Citera
2017-06-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kitschi
Hoppas det är läsk i glasen. Om jag inte är ute och cyklar så ingick i både DM:s och EA:s domar att de skulle gå igenom alkoholavvänjningsprogram pga sitt missbruk.
Kan behövas då han haft dessa problem dem senaste 20 åren.
Citera
2017-06-01, 20:23
Medlem
En fråga, är det klart vart dem hamnar? Kan tänka mig att grabbarna blir särsde eller vad vet ni?
Citera
2017-06-01, 21:30
Medlem
Petflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorlangesFinest
En fråga, är det klart vart dem hamnar? Kan tänka mig att grabbarna blir särsde eller vad vet ni?

Dem ska väl till riksmottagningen på Kumla och Hinseberg först sen får vi se vart dem hamnar.
Citera
2017-06-02, 07:49
Medlem
Åh vilket jäkla gäng idioter, var för sig klarar det nog inte av att åstadkomma något men då de arbetat i flock så lyckades de planera ihop det här. De här skrotet är inget att spara på, hoppas på att de får ett h-vete de närmsta åren. Hoppas även att staten förstår att det inte är ngn ide att erbjuda dessa missfoster ngn som helst utbildning, ingen av dem har kapacitet för det. Låt de gå i` Livets hårda skola skicka dem till ngt fängelse i Ryssland.Så jäkla tragiskt att en del av dem lyckats föröka sig.
Citera
2017-06-02, 13:25
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sizematter
Åh vilket jäkla gäng idioter, var för sig klarar det nog inte av att åstadkomma något men då de arbetat i flock så lyckades de planera ihop det här. De här skrotet är inget att spara på, hoppas på att de får ett h-vete de närmsta åren. Hoppas även att staten förstår att det inte är ngn ide att erbjuda dessa missfoster ngn som helst utbildning, ingen av dem har kapacitet för det. Låt de gå i` Livets hårda skola skicka dem till ngt fängelse i Ryssland.Så jäkla tragiskt att en del av dem lyckats föröka sig.
Tyvärr får de också ett inrutat liv. Hur ser deras helvete ut? Arbete, ingen sex, ingen alkohol, nyttig mat, kanske motion etc. Det borde vara betydligt värre.
Senast redigerad av Orsa 2017-06-02 kl. 13:29.
Citera
2017-06-03, 20:46
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majrosen17
Stämmer nog. Lyssnar på mordet här: https://www.acast.com/enmorkhistoria/gruppmordetilangshyttan-del1-2 och då uttrycker sig Peo så.

Vad gör jag för fel som inte kan lyssna på denna?
Citera
2017-06-05, 00:18
Medlem
Ärlig fråga här. Hur kan människorna både bete sig och se ut som de gör? Är detta resultat utav inavel? Fulare varelser har jag aldrig skådat i hela mitt liv.
Citera
2017-06-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pricerab
Ärlig fråga här. Hur kan människorna både bete sig och se ut som de gör? Är detta resultat utav inavel? Fulare varelser har jag aldrig skådat i hela mitt liv.
Det är ett bestialiskt mord det handlar om, ingen skönhetstävling.😕
Citera
2017-06-12, 19:31
Medlem
http://www.dt.se/blaljus/brott/misstanktes-for-roll-i-langshyttemordet-nu-begar-hon-200-000-kronor-i-ersattning

Jaha ja... begära betalt för tiden hon var häktad..
30-åringen begär 200.000kr för tiden hon satt häktad.
Citera
2017-06-13, 09:20
Medlem
tsgmtts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorlangesFinest
Finns en ny podd som heter "en mörk historia" lyssna på den, blandar lite berättande med ljudupptagningar från rättegången.

Intressant att få höra de planera i telefon innan mordet, enligt någons ljudinspelning..
Citera
2017-06-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
Intressant att få höra de planera i telefon innan mordet, enligt någons ljudinspelning..
NU begär en av tjejerna skadestånd. Bör vara Marie J eller Marie nr två ?
DE som känt till planeringen" men underlåtit att anmäla brottet".
I artikeln så är det oklart vem det
gäller, vem det är som begär skadeståndet.
Senast redigerad av moshes 2017-06-14 kl. 17:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in