2017-05-31, 12:05
Medlem
snurresnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Fyra år
2010, 2011, 2012, 2013, 2014 = fem
Citera
2017-05-31, 12:30
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
2010, 2011, 2012, 2013, 2014 = fem

ah, trodde dom åkte ut 2010
Citera
2017-05-31, 15:03
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
ååh kommer ihåg den som det var igår. tauer dödade zengin, aki rihhilahti mosade egurens hand med meningen. helvete vad ni grinade den matchen. kunde blivit 2-0 men missad straff. bajen laserade det fulaste kaostifo i sverige genom tiderna. ett som de hade hajpat typ hela sommaren .

Fulaste kaostifot i Sverige genom tiderna? Jag tycker att det var ganska dynamiskt att det eldades och regnade konfetti i typ 10-15 minuter. Inte särskilt bra utfört om man önskar se full effekt precis när spelarna träder in, det köper jag. Men det fulaste kaostifot i Sverige genom tiderna? Det köper jag absolut inte.
Citera
2017-05-31, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
ååh kommer ihåg den som det var igår. tauer dödade zengin, aki rihhilahti mosade egurens hand med meningen. helvete vad ni grinade den matchen. kunde blivit 2-0 men missad straff. bajen laserade det fulaste kaostifo i sverige genom tiderna. ett som de hade hajpat typ hela sommaren .
Haha, just det. Alla uppmanades att klippa konfetti och ta med. Antar att tifogruppen inte hade tid eller pengar till att fixa det själva.
Citera
2017-05-31, 19:35
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
En fråga som säkert varit och snurrat förr, men jag vill verkligen veta: varför viftar (framför allt) Stockholmslagens supportrar alltid med svenska flaggor? Heja Sverige?
Har nog aldrig sett något av Stockholmslagens fans vifta med svenska flaggor? Någon enstaka hängflagga ser man då och då.

Dock borde vi göra det kanske då 2av våra3 färger kommer från just svenska flaggan.

Förstår verkligen inte vad som stör dig dock. Vi bor i Sverige. Mer svenska flaggor tycker jag. Är ju inte ens särskilt vanligt idag?
Citera
2017-05-31, 22:20
Medlem
Jag är mer ett fan av att reppa Stockholmsflaggor än Sverigeflaggor då jag är patriotisk över min vackra hemstad men mindre så av resterande landet som är för bonnigt för min smak.
Citera
2017-05-31, 22:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
En fråga som säkert varit och snurrat förr, men jag vill verkligen veta: varför viftar (framför allt) Stockholmslagens supportrar alltid med svenska flaggor? Heja Sverige?
Kan bara komma ihåg att vi viftat med Sverigeflaggor i ett par Europamatcher + MFF hemma nu i måndags.

Tycker inte det är ett dugg konstigt. Något som däremot var konstigt var Danmarksgrejen Göteborg pyssla med för ett tag sen.
Citera
2017-06-01, 00:34
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kan bara komma ihåg att vi viftat med Sverigeflaggor i ett par Europamatcher + MFF hemma nu i måndags.

Tycker inte det är ett dugg konstigt. Något som däremot var konstigt var Danmarksgrejen Göteborg pyssla med för ett tag sen.
Nja, trotts allt var tre av våra allra bästa och mest tongivande spelare danskar under en kort period, samt även Mikkelsen fanns i truppen. Så det var väl mer som en hyllning till betydelsen dessa danskar hade på IFK då.

På tal om detta så tänker man genast tillbaka till "Superugen" som avslutades på bästa möjliga med en go vinst mot Hammarby (Mikkelsen målskytt). Vilket i sin tur innebar att man fick gå in i sommaruppehållet i allsvensk ledning med en viss marginal. Tyvärr känns detta rätt avlägset i dessa tider...
Citera
2017-06-01, 00:56
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Fulaste kaostifot i Sverige genom tiderna? Jag tycker att det var ganska dynamiskt att det eldades och regnade konfetti i typ 10-15 minuter. Inte särskilt bra utfört om man önskar se full effekt precis när spelarna träder in, det köper jag. Men det fulaste kaostifot i Sverige genom tiderna? Det köper jag absolut inte.
ni hade grön gul och orange rök som blandades ihop och ser ut som min skit efter att jag druckit avtändningsmjölk och ätit banan efter en tredagars.
Citera
2017-06-01, 01:43
Medlem
Gneegers avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Z9Ie74SSCQ0 - Film från GAIS Tifo och derbyt mot Öis!
Citera
2017-06-01, 08:16
Medlem
Sverigeflaggor används väl mestadels mot lag från Skåne, i syfte att säga "vi är svenskar, det är inte ni". Huruvida många skånepågar faktiskt bryr sig är väl en annan femma. Är ju inte direkt som när Rangers viftar med den vidriga Union Jack i matcherna mot Celtic.
Citera
2017-06-01, 11:07
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Sverigeflaggor används väl mestadels mot lag från Skåne, i syfte att säga "vi är svenskar, det är inte ni". Huruvida många skånepågar faktiskt bryr sig är väl en annan femma. Är ju inte direkt som när Rangers viftar med den vidriga Union Jack i matcherna mot Celtic.
Jag är ganska säker på att många tar det som en "komplimang" faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in