2017-05-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Jävligt kul med mycket spontanpyro som det varit senaste tiden. På derbyt var ju nåt igång nästan 90 min. Samma senast DIF hemma och nu aik hemma. Något speciellt eller bara för att det är fett?

Stå mitt i röken och försök se fotboll och säg sedan om det är kul. Jag betalar inte inträde för att se rökmoln, jag vill se fotboll
Citera
2017-05-29, 21:05
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Stå mitt i röken och försök se fotboll och säg sedan om det är kul. Jag betalar inte inträde för att se rökmoln, jag vill se fotboll

Finns gott om platser där du inte står mitt i röken, där ingen viftar en flagga framför dig, hoppar upp och ner eller vad du nu kan tänka dig störas på.
Citera
2017-05-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Är det inte bäst att du sitter kvar hemma i soffan då? Perfekt sikt och inga jobbiga människor som lever rövare runtomkring dig.
Citera
2017-05-29, 21:46
Medlem
1907.Skanes avatar
Flaggor är vanligtvis värre.

För övrigt riktigt skön stämning på HIF-Syrianska i första halvlek. Jag fick flashbacks till 00-talet då HIF var överlägset bäst i Allsvenskan supportermässigt.
Citera
2017-05-29, 22:01
Bannlyst
Är det bara jag som är lite missnöjd över Malmös klack ikväll.
Citera
2017-05-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
. Jag fick flashbacks till 00-talet då HIF var överlägset bäst i Allsvenskan supportermässigt.
När var det om jag får fråga? Typ vilka år mer exakt.
Citera
2017-05-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag förstår det. Ur ett historiskt perspektiv tycker jag dock att protesterna mot AFC och Ryssholm är överdrivna och orimliga. Att protestera mot AFC har närmast blivit en identitetsmarkör för supporterkulturen.
Håller med. Hammarby slogs väl ihop Johanneshov och spelade i Hovets svartgulrandiga tröjor ett tiotal år efter det? Det sammanslagna laget spelar väl fortfarande sina hemmamattcher på plastgräset vid Hovet förresten?

Same-same bara att det gått lite fler år.

Nu har de bytt till vita tröjor...

😁
Citera
2017-05-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
Flaggor är vanligtvis värre.

För övrigt riktigt skön stämning på HIF-Syrianska i första halvlek. Jag fick flashbacks till 00-talet då HIF var överlägset bäst i Allsvenskan supportermässigt.

Inte nog med att ni var bäst, dessutom överlägset också .
Citera
2017-05-30, 00:15
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
När var det om jag får fråga? Typ vilka år mer exakt.
https://www.youtube.com/watch?v=t5F-Mql4eAw
Gissar att 1907.Skane hade velat länka denna videon men jag gör det för honom.

Är ju ingen diskussion om att heifs supportrar var på en helt annan nivå under hela 00-talet. MFF, AIK, IFK G, HIF och DIF var ju inte ens nära!
Citera
2017-05-30, 00:45
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metalcorenightfall
https://www.youtube.com/watch?v=t5F-Mql4eAw
Gissar att 1907.Skane hade velat länka denna videon men jag gör det för honom.

Är ju ingen diskussion om att heifs supportrar var på en helt annan nivå under hela 00-talet. MFF, AIK, IFK G, HIF och DIF var ju inte ens nära!

Nåväl. Man tar Helsingborg alla dar i veckan i allsvenskan än AFC. Hoppas dom tar steget upp direkt i år än ruttnar i superettan!
Citera
2017-05-30, 02:05
Medlem
Simaõs avatar
En fråga som säkert varit och snurrat förr, men jag vill verkligen veta: varför viftar (framför allt) Stockholmslagens supportrar alltid med svenska flaggor? Heja Sverige?
Citera
2017-05-30, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
En fråga som säkert varit och snurrat förr, men jag vill verkligen veta: varför viftar (framför allt) Stockholmslagens supportrar alltid med svenska flaggor? Heja Sverige?
För att vi är svenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in