Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-22, 20:57
  #12109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Alltså, du har stoppat i dig stora mängder centralstimulerande och sovit alldeles för lite, tycker du det är konstigt att kroppen tycker det är lite jobbigt?


Eftersom jag aldrig upplevt detta förut, så ja. Klart man mått dåligt osv men aldrig i närheten.
Citera
2017-05-23, 01:37
  #12110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warror
Tack till er som svarade på "kramper i händerna" tråden, ni har varit till mycket hjälp, dock så kvarstår en hel del frågor.

Metamfetaminteorin köper jag inte, inte med den låga "studs" nivån. oavsett dos så måste jag kämpa mig upp i stolen för att resa mig. Har varit där, vet att detta är fel. Vanligt tjack hade tom gett mig kraftiga energinivåer, dock ej detta.

Efedrinteorin faller den med. Efedrin slår inte på inom 4 min som detta gör och verkligen inte intranasalt.
Efedrin har dessutom en energihöjande verkan och detta känns inte.

Så måste fråga, kan det vara så att det är jag som har problem, tex att mitt nervsystem inte klarar av tjacket? Kan det vara någon RC drog? I så fall VAD? (så jag kan ringa efter hjälp)..

Har hört att tex Bromo-Dragonfly kunde ge svåra perifera biverkningar.

Dock så får jag klassisk tjackballe av detta...

så alla tecken pekar på att det är tjack men metamfetamin??? Njaeer..

I så fall, vad är karakteristiskt för metamfetamin? det kan inte vara kramper och huvudvärk...:P
Det låter som klassiskt dåligt tjack! Ge det till nån behövande eller spola ner skiten - fint jävla skvallerdamm ska man må BRA på!
Citera
2017-05-23, 01:44
  #12111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Har lite problem med tjack och undrar vad jag gör för fel.

Lyckas inte hålla ruset konstant och fyller på alldeles för ofta (tror jag). Syftet är inte att bli fucked utan mer fungera när man är som tröttast.
För mig börjar ruset med eufori i kanske 30min därefter känner jag redan ganska jobbig tomhet som jag dämpade med en ikto villet gjorde mig sjukt skön för en stund, men mitt rus är sjukt upp och ner vilket jag inte gillar.. ena stunden social, skitglad och allt är bra till att bli helt tillbakadragen och skumma paranoid tankar..
Folk måste tro jag är ett psykfall... helt plötsligt rinner det svett och ser helt stissig ut (min egen spegelbild skrämde mig) hahaha

Amfetamin känns som tramadol men med mycket kortare rustid plus mycket tomhet när det klingar av (vilket inte händer på tramadol)
Inte många verkar ha mitt problem.

Som ni märker är jag en riktig tjack nybörjare och vore kul att se hur ni hanterar en heldag med inte för stor dos och så ångestfritt som möjligt (helst ingen ångest tills skiten är slut.
Var en mycket van kokainbrukare en gång i tiden men när jag väl mår bra på amfetamin är det bättre än ladd rusmässigt..
Vore kul att kunna använda det på rätt sätt också...
Förmodligen är det inte din grej - många har inte "psyket" för tjacket. Precis som att många inte gillar cannabis medans andra röker det som cigaretter.

Men har du ändå hittat fint dos, blanda det med en låg dos benso - klassiska vallar (diazepam) är fina, men har du inte kontakterna så finns lagliga Norflurazepam som är SKITBRA mot oro, stress och ångest samtidigt som den är muskelavslappnande.. funkar inte som flumbenso men perfekt för såna situationer. Ta 4 mg och inte mer - funkar inte som xanor eller roppar så att du blir personlighetsförändrad o kan spåra.. den dödar bara oron och slutar få en att se ut som lokalens stelaste jävla människa..
Citera
2017-05-26, 19:10
  #12112
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
hur är det att köra rövpanna egentligen? sjuk som man är så blir man sugen men hur mycket bättre slår det än i näsan?
(FB) Guide till sk. Rövpanna! kör hårt!
Citera
2017-05-27, 02:31
  #12113
Medlem
FeedMyInfections avatar
Har en fråga, som folk verkar vara nå djävulskt oense om.

Har brukat amfetamin, mestadels medicinskt i lite över XX år, blivit en del rekreationellt men var mest annat under tiden.

På sistonde har jag dock kärat ner mig något oerhört i substansen. Provat en rad olika, men är nybörjare i många amfetamin frågor.

Dock, till den eviga frågan.

Rent tjack? Ska det bränna mycket eller lite?

Googlat, samt läst en hel del sidor här (Kanske missat just den rätta sidan) men folk verkar vara något förbannat oense om just detta.

Två gedigna knarkare till bekanta motsäger varandra, så ? Mycket eller lite bränn?

Har nyligen testat 2 olika, ena är len och jag är något suspekt om det är bankat med meth då det har en förbannat lång halveringstid samt så biter fan inte imovanen så hårt på det. Andra bränner som nå satan, men jag behöver inte köra ett flerdagars race bara för att jag har intagit 1-3 doser.

Är tacksam för svar!

Edit: Ber om ursäkt för eventuella grammatiska misstag, är rätt sliten.
__________________
Senast redigerad av FeedMyInfection 2017-05-27 kl. 02:34.
Citera
2017-05-27, 16:48
  #12114
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamppee
Föregående helg, helgen innan denna som var så blev det lite godis, fredag - söndag. Intog ca 1.5g relativt potent tjack.
Men redan under lördags natt fram emot söndag så fick jag knappt något rus whatsoever. Övergick sedan till att jag knappt kunde röra mig, fick gå halvt ihopböjd. Att ens gå ut för en cigarett var som att klättra upp för ett berg, behövde vila var 5e sekund. Detta var ändå under själva peaken. Dagarna framöver, ända fram till onsdagen så var jag helt fysiskt slut. Även en dysfori jag aldrig upplevt infann sig.
Vad kan detta bero på? Höll kosten bra under hela helgen med kosttillskott, basföda, vitaminer samt väteskeersättning. Tog mig tills lördag EM att bli någorlunda "återställd", 6 dagar senare. Alltså nu helgen som var. Sov drygt 13-15h/dygn från söndag - fredag. Bör även tilläggas att jag sov 6 timmar under lördagen. Har såklart upplevt AT med aldrig i klass med denna, kändes som om något var fel i hjärnan, haha.

Detta har givetvis gjort så drar mig för att ens forsätta. Kändes som om kroppen fått sig en rejäl omgång, även psyket.
Någon som har någon teori? Kan jag tömt dopaminet helt?

MVH

Ät, sov, ta hand om dig helt enkelt!

Av personlig erfarenhet så får det du säger mig att fundera på om du inte är lite "som mig" när det gäller denna substans. Eller helt enkelt sömn.

Alltså jag tycker det är helskönt o köra, relativt ofta.

Men, stort MEN, jag kör aldrig något race eller liknande, börjar kanske runt 10-11 på dagen o mår dunder hela vägen till sängen (Ser till att slänga i mig lite imovane o slockna på kvällen, eller iaf innan 2 på natten).

Då mängden spelar absolut ingen roll om jag går förbi säg, klockan 5 på morgon, jag kan köra på vad nu som krävs för stunden, beroende på tolerans, men jag kommer må skit tills jag får min sömn helt enkelt.

Så, ska du fortsätta. Kan jag väl rekommendera att du testar att sova varje natt och se om det blir annorlunda då.

Samt, se till att äta och dricka!
Citera
2017-05-27, 19:01
  #12115
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Ät, sov, ta hand om dig helt enkelt!

Av personlig erfarenhet så får det du säger mig att fundera på om du inte är lite "som mig" när det gäller denna substans. Eller helt enkelt sömn.

Alltså jag tycker det är helskönt o köra, relativt ofta.

Men, stort MEN, jag kör aldrig något race eller liknande, börjar kanske runt 10-11 på dagen o mår dunder hela vägen till sängen (Ser till att slänga i mig lite imovane o slockna på kvällen, eller iaf innan 2 på natten).

Då mängden spelar absolut ingen roll om jag går förbi säg, klockan 5 på morgon, jag kan köra på vad nu som krävs för stunden, beroende på tolerans, men jag kommer må skit tills jag får min sömn helt enkelt.

Så, ska du fortsätta. Kan jag väl rekommendera att du testar att sova varje natt och se om det blir annorlunda då.

Samt, se till att äta och dricka!

För sent för en edit :/

Vill tillägga, att jag tvekar att imovane räcker för att sova. Själv kör jag oftast 1-2 Sobril, 1-3 Imovane samt 1 Xanor.
Citera
2017-05-28, 00:14
  #12116
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Har en fråga, som folk verkar vara nå djävulskt oense om.

Har brukat amfetamin, mestadels medicinskt i lite över XX år, blivit en del rekreationellt men var mest annat under tiden.

På sistonde har jag dock kärat ner mig något oerhört i substansen. Provat en rad olika, men är nybörjare i många amfetamin frågor.

Dock, till den eviga frågan.

Rent tjack? Ska det bränna mycket eller lite?

Googlat, samt läst en hel del sidor här (Kanske missat just den rätta sidan) men folk verkar vara något förbannat oense om just detta.

Två gedigna knarkare till bekanta motsäger varandra, så ? Mycket eller lite bränn?

Har nyligen testat 2 olika, ena är len och jag är något suspekt om det är bankat med meth då det har en förbannat lång halveringstid samt så biter fan inte imovanen så hårt på det. Andra bränner som nå satan, men jag behöver inte köra ett flerdagars race bara för att jag har intagit 1-3 doser.

Är tacksam för svar!

Edit: Ber om ursäkt för eventuella grammatiska misstag, är rätt sliten.
Det renaste tjacket jag testat var poröst i pulverform kritvitt med en svag men distinkt doft av amfetamin. Det brände mycket lite i snoken men var nära på att nysa då pulvret nästan var som "damm". Detta var från försäljaren 0n3 på FS och kostade 500kr/grammet och detta tycker jag var mycket prisvärt. 40mg räckte för att få fina rysningar och vakenhet. 70mg för att bli ordentligt påtänd. Är helt övertygad om att det inte går att få tag i renare form av amfetaminsulfat om man inte äger ett labb och framställer det själv och svarar därför att min mening är att RENT amfetamin bränner LITE. Med rent menar jag inte nödvändigtvis potent utan helt enkelt utan restprodukter, syror, baser, lösningsmedel och annat som kan finnas med (socker tex bränner ju inte så mycket men är ett vanligt bank i amf.). Min gissning är helt enkelt att det som bränner är restprodukter från tillverkning av amfetaminet, ofta skickas ju inte en färdig produkt utan man stressar på processen för att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Sen så är ju amfetamin i sin renaste form som molekyl (dvs inte amfetaminSULFAT som på gatan benämns amfetamin) flytande och mycket frätande. Om detta finns kvar i amfetaminpasta som säljs upplevs det nog som mycket mer frätande dvs bränner mer.

Frid!
__________________
Senast redigerad av DjDogg 2017-05-28 kl. 00:18.
Citera
2017-05-28, 05:26
  #12117
Avstängd
klonazepam90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Det renaste tjacket jag testat var poröst i pulverform kritvitt med en svag men distinkt doft av amfetamin. Det brände mycket lite i snoken men var nära på att nysa då pulvret nästan var som "damm". Detta var från försäljaren 0n3 på FS och kostade 500kr/grammet och detta tycker jag var mycket prisvärt. 40mg räckte för att få fina rysningar och vakenhet. 70mg för att bli ordentligt påtänd. Är helt övertygad om att det inte går att få tag i renare form av amfetaminsulfat om man inte äger ett labb och framställer det själv och svarar därför att min mening är att RENT amfetamin bränner LITE. Med rent menar jag inte nödvändigtvis potent utan helt enkelt utan restprodukter, syror, baser, lösningsmedel och annat som kan finnas med (socker tex bränner ju inte så mycket men är ett vanligt bank i amf.). Min gissning är helt enkelt att det som bränner är restprodukter från tillverkning av amfetaminet, ofta skickas ju inte en färdig produkt utan man stressar på processen för att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Sen så är ju amfetamin i sin renaste form som molekyl (dvs inte amfetaminSULFAT som på gatan benämns amfetamin) flytande och mycket frätande. Om detta finns kvar i amfetaminpasta som säljs upplevs det nog som mycket mer frätande dvs bränner mer.

Frid!

Sen är ju köparna på Flugsvamp inte så kräsna och de flesta kör nasalt eller oralt, dvs man kan inte märka om det är koffein, magnesiumsulfat, florsocker eller annat skräp i det, och det kan man göra om man kör intravenöst.

Du kan lika gärna snortat t ex 60mg koffein och 10mg amfetamin. 100mg RENT amfetamin är starkt.
__________________
Senast redigerad av klonazepam90 2017-05-28 kl. 05:30.
Citera
2017-05-30, 05:43
  #12118
Medlem
kapten-slynas avatar
Hej på alla jävla tjackpuonders där ute! Skulle behöva svar VÄLDIGT snabbt!
Jag har silat tjack typ hela natten nu, och har dessutom sparat 4st använda filter. Har hört från andra att man ska kunna ta 4-5st använda filter och få ut tjack till en ny sil. Men det jag skulle behöva svar på är hur jag ska göra för att få ut så mycket som bara möjligt!
Behöver SNABBA svar nu!
Måste ha satt i mig den här silen inom en timme!
Tack på förhand!
Citera
2017-05-30, 22:18
  #12119
Medlem
Easter-Everywheres avatar
Hej kära flashbackare.

Jag har en fråga angående Amfetamin, eller snarare konsistens mellan olika batcher.
Har brukat i cirka 1 år och kommit över diverse batcher med vaxig konsistens, det är alltså inte Amfetaminpasta jag pratar om, utan snarare en variant som gör den nasala administrationen lite opraktisk.

Vad är det som gör att Amfetaminet tar sig an den här vaxiga karaktären? För så vitt jag vet så är sulfaten snustorra.
Är det helt enkelt vanligt bank eller sättet Amfetaminet fraktas/smugglas på som utsätter produkten för skillnader i temperatur/syre?

Ogillar att bomba då jag upplever att magen blir väldigt upprörd samt att mina avtändningar oftast känts starkare via oral administration.

Må väl,
Easter-Everywhere
Citera
2017-05-31, 00:02
  #12120
Medlem
Jag har noll tolerans mot tjack, koks eller andra kraftiga centralstimulantia (dricker ju dock mkt kaffe), och slog i mig 1 gubbe tjack och fick en rätt bra skjuts. Inte så att jag blev hes och knappt kunde prata som det blir ibland.

Dåligt tjack eller för låg dos?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback