• 26 269 online
  • 1 101 307 medlemmar
  • 57 360 409 inlägg
Igår, 18:23
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Låter härligt det min vän! Fan sittter med sådan beslutsångest. Vet inte vilka jag skall lägga ner cashen på. Mer av askens eller riktiga Iktorivil 200-300 st.. Hatar min hjärna ibland måste jag vara ärlig! hah

Jag hade satsat på Ikto. Norflura är bra men jag har valt den av andra skäl.
Angående att snorta denna så är det för mig mest en ritual som jag njuter av. Jag hade aldrig snortat en xanor men har jag fått i mig +20mg norflurazepam så snortar jag gärna 1-2st.
Citera
Igår, 19:57
Medlem
Reactants avatar
Nu är frågan om utsättningssymtom kan uppenbaras efter 7 dagars bruk av mellan 8 och (för det mesta) 20-40mg?
Frågan är om man ska fega i sig 4mg varannan/var tredje dag tills de fåtal jag har kvar är slut.
Citera
Idag, 16:24
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Nu är frågan om utsättningssymtom kan uppenbaras efter 7 dagars bruk av mellan 8 och (för det mesta) 20-40mg?
Frågan är om man ska fega i sig 4mg varannan/var tredje dag tills de fåtal jag har kvar är slut.
Fick stickningar i fingrar, rysningar, domningar etc efter att ha förbrukat 50x4mg från asken. Hade brukat under kanske ett par veckor så säg 12mg/dag i snitt. Inget som påverkade mig allt för negativt dock och gick över efter några dagar. Däremot så blev jag så in i bänken trött dagen efter intag av dessa. Den initiala effekten är behaglig men att tex ta sig upp på morgonen dagen efter var så fruktansvärt att jag inte varit med om något liknande! Men tror Norfluran har generellt lindrigare utsättningssymtom jämfört med många andra bensodiazepiner som saluförs.

Frid
Citera
Idag, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Fick stickningar i fingrar, rysningar, domningar etc efter att ha förbrukat 50x4mg från asken. Hade brukat under kanske ett par veckor så säg 12mg/dag i snitt. Inget som påverkade mig allt för negativt dock och gick över efter några dagar. Däremot så blev jag så in i bänken trött dagen efter intag av dessa. Den initiala effekten är behaglig men att tex ta sig upp på morgonen dagen efter var så fruktansvärt att jag inte varit med om något liknande! Men tror Norfluran har generellt lindrigare utsättningssymtom jämfört med många andra bensodiazepiner som saluförs.

Frid

Tror jag med då jag legat på ca 100-200mg om dagen fast sen bara drog ner den till 30-40mg dagen. Tar helst min dos på morgonen då som du säger man sover sjukt bra på dessa.
Sen alla långtidsverkande benzo eller GABA droger om man trappar ner en månad till två så kan man klippa till skildnad mot triazolobenzos.
Har en vän som fick EP anfall 2mån efter han slutat med xanor och läkarna sa det finns dem som fått ett antal EP anfall år efter utsättning på triazolobenzodiazepiner men andra lättare och långtidsverkande har det hänt nån gång men då har patienten legat på en 150-200mg stesolid dagligen sen rakt in på avgiftning. Hade de tagit bort hälften bara 3 veckor innan inläggning hade det inte hänt men de hade mått skit.
Den biten kommer man ju inte undan. Ska ta bort 15mg till nästa vecka sen hålla där en 3-4 veckor sen ta 5-10mg i 1mån till sen kanske köra en nertrappning på 20mg stess där ja tar 2mg varannan vecka. Allt för slippa må skit nån några månader mindre.
Ashton manual har jag fått köra en gång och var riktigt bra.
Fast norfluraz tror jag med är en bra nertrappnings benzo.
Ställde till det lite nu när jag köpte 200st flubromazolam men saken var de kändes knappt av så Norflurazepam binder som sagt jävligt starkt till receptorerna. Har testat ta xanor med men kände inte ett skit på 7st. Så denna ser jag som benzonas Subutex. Sub binder ju med så hårt att ingen annan tar sig igenom förutom tramadol och 2st till. Fast så är ju inte tramadol en opioid igentligen och följer inte opioidernas lagar om man säger så.
Älskar Norflurazepam och den gör mig inte väck, tappar inte närminnet eller ens känner att jag tagit benzo. Bara funkar och slipper vara anti social, panik ångest och må skit.
Har fått ett mitt liv tillbaka men ska klippa den ändå fast har ju laddat upp om jag inte skulle må bättre efter 6mån. Då blir det benzo resten av livet och tänker köpa på mig för hela länen denna månad med.

Kommer nog aldrig komma en lika bra eller jo Nortetrazepam tror jag med på fast den lär vara jävligt skön bara då det är den som missbrukats mest i värden Tetrazepam då asså.
Så Nortetrazepam till er RC shoppar.
Fast är en klonazepam på G har jag förstått och alla klonazepam varianter har jag älskat som fan.
Tänkte försöka mig på att klippa denna norfluraz om 4-7 veckor och bara ta 5mg var tredje dag i nån vecka.
Tror ni det lyckas??
Citera