• 7 534 online
  • 1 101 307 medlemmar
  • 57 357 065 inlägg
Igår, 17:39
Medlem
MrFitnessJonathans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
minst 2.5g/kg kroppsvikt skulle jag säga

My bad, skrev lite förhastat, men 2.5g/kg kroppsvikt stämmer.
Citera
Igår, 18:23
Medlem
Vart kollar ni E2 på blodprov? Werlabs visar inte det i något av sina paket
Citera
Igår, 19:38
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Vilken är den bästa combon vid tren ace när man ska deffa och få till snygga konturer runt musklerna?

Har hört Masteron+Tren A+Testo P.. kan jag köra på en sådan combo-kur eller ska jag bara sikta in mig på Tren A+Masteron?

Jag har 2 lyckade kurer under bältet. Har fått bra med massa på deca+testo+dbol, men vill finslipa formen nu!

Alla råd och tankar uppskattas. Är född 1985.

Mvh
Citera
Igår, 20:21
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Vilken är den bästa combon vid tren ace när man ska deffa och få till snygga konturer runt musklerna?

Har hört Masteron+Tren A+Testo P.. kan jag köra på en sådan combo-kur eller ska jag bara sikta in mig på Tren A+Masteron?

Jag har 2 lyckade kurer under bältet. Har fått bra med massa på deca+testo+dbol, men vill finslipa formen nu!

Alla råd och tankar uppskattas. Är född 1985.

Mvh

Jag hade haft åtminstone en mindre testogrund. Tycker tex du kan ligga på lågdos testo-e. 250-500mg. Har märkt att det i regel alltid är bra att ha lite testo med. Även mina grabbar säger samma.
Övrigt är det en riktigt fin kombo du planerar. Sen tycker jag inte man behöver ligga vansinnigt högt på tren heller. E ju ganska potenta grejer.
Lycka till gubben ☺️☺️
Citera
Igår, 20:30
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Jag hade haft åtminstone en mindre testogrund. Tycker tex du kan ligga på lågdos testo-e. 250-500mg. Har märkt att det i regel alltid är bra att ha lite testo med. Även mina grabbar säger samma.
Övrigt är det en riktigt fin kombo du planerar. Sen tycker jag inte man behöver ligga vansinnigt högt på tren heller. E ju ganska potenta grejer.
Lycka till gubben ☺️☺️

Jag kommer alltid ha med testo som bas, tänkte att Acetate är snabb ester och den möjligtvis går bra ihop med testo p.
Kommer nog ligga på 50mg varannan dag i 6-8 veckor. Varför jag valde bort testo E var pga den långa estern som kanske inte går så bra ihop med tren ace?

Testo P injiceras samma som Tren A varje/varannan dag

Så jag inte är ute och cyklar helt hehe. I ärlighetens namn så är jag trött på långa kurer nu..:/

Mvh
Citera
Igår, 20:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tänkte ta en testo kur på 5-7mån, planerad o kliva på om en vecka. Blir med 3e kur, och med tanke på längden av kuren, är de lugnt o köra på 500mg e5d? Och är de lugnt o börja kuren med 40mg dbol i 40 dagar för att sedan gå över till testo't? Inge mix eller front, min fråga är låst.
Citera
Igår, 20:54
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Jag kommer alltid ha med testo som bas, tänkte att Acetate är snabb ester och den möjligtvis går bra ihop med testo p.
Kommer nog ligga på 50mg varannan dag i 6-8 veckor. Varför jag valde bort testo E var pga den långa estern som kanske inte går så bra ihop med tren ace?

Testo P injiceras samma som Tren A varje/varannan dag

Så jag inte är ute och cyklar helt hehe. I ärlighetens namn så är jag trött på långa kurer nu..:/

Mvh

Klart det e ju av injektionsskäl fördel att ta samtidigt. Sen kickar ju testo-p igång snabbare så även där en fördel att det kommer mer i fas. Säkert mest jag personligen som tycker testo-e känns stabilt att ha som bas. Har aldrig i övrigt upplevt negativt med att kombinera snabba o långsamma estrar(vad jag kan dra mej till minnes) ihop.

Men du hade ju hursom några bra argument för det och vill du köra kortare kur så är det ju absolut fördel med p istället för e
Citera
Igår, 22:11
Medlem
Har köpt Ovigil Hcg fast ser nu att det står i en liten lapp i paketet att den enbart ska injectas im. Kan man ändå injecta subq? Om inte vad är det för skillnad mellan preparaten som man kan och inte?
Citera
Idag, 01:17
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFitnessJonathan
Du behöver få i dig ungefär 1-1.5 gram protein per kg i kroppsvikt. Gällande tajmingen innebär att du förser kroppen tillräckligt med protein innan ett pass, då bryter du inte ner. Under natten så måste du få i dig kasein långsamt protein då du återhämtar dig. BCAA är bra motverkar muskelnedbrytning.

Hur sover du? Om du sover halvtaskigt då blir det svårt att bygga, även under en testokur. Sömnen är A och O liksom. När alla dessa pusselbitar faller på plats, och du har med kunskap runt diet och träning då kan du hoppa på en testokur. Men ha i åtanke att du är ca 23 år och dina naturliga testonivåer borde vara relativt högt med hänsyn till din ålder. Om Allt detta inte funkar, ja då är du genetiskt felprogamerad som någon annan i tråden skrev.

Men visst, du tar ju eget beslut i slutet av dagen.

Mvh
Nu vet jag inte om du skrivit fel eller om du bara kastar ut massa bro-science. Oavsett bör du redigera ditt inlägg då det mesta du skriver inte stämmer. Förutom gällande sömnen. Ja sömn är viktigt det vet vi allihopa.
Gällande riktlinjer för protein per kg kroppsvikt är du helt ute och cyklar. Det är betydligt högre för en kroppsbyggare, speciellt en dopad.
Samma gällande kasein. Bland det sämsta proteinerna som existerar som har riktigt dålig stimulering av proteinsyntesen. Kasein i pulverform existerar endast för att företag som säljer kosttillskott lyckats marknadsföra det som något sorts "långsamt protein som är bra över natten". Mat före sängen. Vill man köpa protein i pulverform så är det hydrolyserat vassleprotein eller BCAA man ska lägga pengarna på, inte kasein.

Det är bra att du försöker hjälpa till. Men se till att vara säker på din sak före du tipsar folk i nybörjartråden. Vill du ha källor på mina påståenden kan jag ta fram dom. Jag är dock inte in här så ofta så en sökning på Google Scholar går fortare =)
Citera
Idag, 01:19
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopl
Har köpt Ovigil Hcg fast ser nu att det står i en liten lapp i paketet att den enbart ska injectas im. Kan man ändå injecta subq? Om inte vad är det för skillnad mellan preparaten som man kan och inte?
Ja du kan köra sub.q. Båda sätten funkar på likvärdigt sätt och uppfyller syftet. Det är helt klart enklare och bekvämare med sub.q. än i.m. när vi kommer till HCG.
Citera