• 8 181 online
  • 1 101 307 medlemmar
  • 57 357 079 inlägg
2017-05-23, 13:10
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Gröning till Lyricey som alltid, bäst!

Yes. Bästa shoppen ever! Levererar alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Vart Kan man Köpa Kratom killar?...

Finns väl hos prylshoppen?
Citera
2017-05-23, 17:12
Medlem
ettpundsvartkruts avatar
Ännu en beställning från apoteksverige.org =)
Bra leverans och bra kvalité 5/5 som alltid!

Någon som brukar blanda lyr med vatten?
Citera
2017-05-23, 21:37
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Ännu en beställning från apoteksverige.org =)
Bra leverans och bra kvalité 5/5 som alltid!

Någon som brukar blanda lyr med vatten?
Funkar utmärkt att shotta det
Citera
Igår, 09:20
Medlem
Söker med ljus och lykta efter en shop inom EU som säljer Kratom till bulkpriser.

Azarius har kratom men för en som satsar på en seriös nootropik-stack så går det inte att betala 50 kr per dos för bara kratomet.

De Kratom har utmärkta priser och precis den länkade varianten 'green vein Thai' är favoriten, där kostar det 20 € för 50 gram. Helt överkomligt, men skickar ej till Svea rike.

Någon som vet?
Citera
Igår, 15:32
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedlighetsrotel
Söker med ljus och lykta efter en shop inom EU som säljer Kratom till bulkpriser.

Azarius har kratom men för en som satsar på en seriös nootropik-stack så går det inte att betala 50 kr per dos för bara kratomet.

De Kratom har utmärkta priser och precis den länkade varianten 'green vein Thai' är favoriten, där kostar det 20 € för 50 gram. Helt överkomligt, men skickar ej till Svea rike.

Någon som vet?
https://www.kratomgardens.com/en/
https://www.avalonmagicplants.com/
http://www.kratomexperts.com/
Citera
Igår, 17:01
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Har beställt från poteket tidigare.
Nöjer man sig med skit kvalite så visst köp det billigare.

Apoteksverige levererar sina produkter dagen efter och har riktig råvara.

Man ska inte falla bara för att det står "pfizer" dom flesta köper sina "pfizer" kapslar från kina enkelt, Sen när började pfizers kapslar väga olika?

Sist jag beställde från poteket behövde jag samt några vänner trycka i oss överdrivet mycket för att ens få effekt.

Därför väljer jag och många andra apoteksverige, Men men alla är olika.

Haha, ätit lyrica sen 2007 eller så, är precis samma kvalle som på dom som jag fått utskrivna i 8-9 år eller så. Så sluta snacka skit bara för du fick ett litet jäkla sample på 10 stycken valpen..
Citera
Igår, 20:13
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Haha, ätit lyrica sen 2007 eller så, är precis samma kvalle som på dom som jag fått utskrivna i 8-9 år eller så. Så sluta snacka skit bara för du fick ett litet jäkla sample på 10 stycken valpen..

Tycker det är skumt hur massvis folk som aldrig skrivit om lyrica i denna tråden plötsligt kommer i stort sett samtidigt och lovordar apoteksverige. Annars är det ju Lyricey och Poteket som gäller och det är vi vana lyrica-användare som väljer dem. I mitt fall lyricey som har blivit min favvo-shop!

Liksom, var kom allt det folket ifrån?
Citera