Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 13:10
  #9349
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Gröning till Lyricey som alltid, bäst!

Yes. Bästa shoppen ever! Levererar alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Vart Kan man Köpa Kratom killar?...

Finns väl hos prylshoppen?
2017-05-23, 17:12
  #9350
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Ännu en beställning från apoteksverige.org =)
Bra leverans och bra kvalité 5/5 som alltid!

Någon som brukar blanda lyr med vatten?
2017-05-23, 21:37
  #9351
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Ännu en beställning från apoteksverige.org =)
Bra leverans och bra kvalité 5/5 som alltid!

Någon som brukar blanda lyr med vatten?
Funkar utmärkt att shotta det
2017-05-24, 09:20
  #9352
Medlem
Söker med ljus och lykta efter en shop inom EU som säljer Kratom till bulkpriser.

Azarius har kratom men för en som satsar på en seriös nootropik-stack så går det inte att betala 50 kr per dos för bara kratomet.

De Kratom har utmärkta priser och precis den länkade varianten 'green vein Thai' är favoriten, där kostar det 20 € för 50 gram. Helt överkomligt, men skickar ej till Svea rike.

Någon som vet?
2017-05-24, 15:32
  #9353
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedlighetsrotel
Söker med ljus och lykta efter en shop inom EU som säljer Kratom till bulkpriser.

Azarius har kratom men för en som satsar på en seriös nootropik-stack så går det inte att betala 50 kr per dos för bara kratomet.

De Kratom har utmärkta priser och precis den länkade varianten 'green vein Thai' är favoriten, där kostar det 20 € för 50 gram. Helt överkomligt, men skickar ej till Svea rike.

Någon som vet?
https://www.kratomgardens.com/en/
https://www.avalonmagicplants.com/
http://www.kratomexperts.com/
2017-05-24, 17:01
  #9354
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Har beställt från poteket tidigare.
Nöjer man sig med skit kvalite så visst köp det billigare.

Apoteksverige levererar sina produkter dagen efter och har riktig råvara.

Man ska inte falla bara för att det står "pfizer" dom flesta köper sina "pfizer" kapslar från kina enkelt, Sen när började pfizers kapslar väga olika?

Sist jag beställde från poteket behövde jag samt några vänner trycka i oss överdrivet mycket för att ens få effekt.

Därför väljer jag och många andra apoteksverige, Men men alla är olika.

Haha, ätit lyrica sen 2007 eller så, är precis samma kvalle som på dom som jag fått utskrivna i 8-9 år eller så. Så sluta snacka skit bara för du fick ett litet jäkla sample på 10 stycken valpen..
2017-05-24, 20:13
  #9355
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Haha, ätit lyrica sen 2007 eller så, är precis samma kvalle som på dom som jag fått utskrivna i 8-9 år eller så. Så sluta snacka skit bara för du fick ett litet jäkla sample på 10 stycken valpen..

Tycker det är skumt hur massvis folk som aldrig skrivit om lyrica i denna tråden plötsligt kommer i stort sett samtidigt och lovordar apoteksverige. Annars är det ju Lyricey och Poteket som gäller och det är vi vana lyrica-användare som väljer dem. I mitt fall lyricey som har blivit min favvo-shop!

Liksom, var kom allt det folket ifrån?
2017-05-25, 12:29
  #9356
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Haha, ätit lyrica sen 2007 eller så, är precis samma kvalle som på dom som jag fått utskrivna i 8-9 år eller så. Så sluta snacka skit bara för du fick ett litet jäkla sample på 10 stycken valpen..

Poteket ägs av CarlBildts @ FS.
Kolla hans senaste omdömen ditt stolpskott!

Vissa har t.o.m slutat fått leverans, Selektiv scam antar jag.
Och jag antar att du är någon sorts springpojke till poteket, Eller kanske du själv som står bakom den?
2017-05-26, 21:45
  #9357
Medlem
Folk som tror potekets lyrica är äkta måste vara riktigt pantad i huvudet. Kapslarna CB har inne är falska kapslar och pulvret ska inte se ut som bankad med socker eller liknade skit. Äkta lyrica pulver ser mer mjölig ut och inga klumpar i det utan fint hackat pulver. Så jävla trött på se att folk tror att någon med 100 000 kapslar lyrica är från svensk apotek hahahha pantade människor på FB asså

Falsk pregablin pulver funkar också men ruset håller absolut inte i lika länge som svenska lyrica och kicken är verkligen inte detsamma som svenska lyrica, potekets pregabalin pulver slår ungefär 60-70% och går i vågor vilket är inte så roligt om man nu vill ha ett rus som håller i längre och starkare och inte går i vågor men mankan få mer AT från falsk pregabalin pulver för det kan innehålla spår av tungmetaller/slaggprodukter av vad som helst.

Sanningen svider lads men brist på svenska lyrica så funkar falsk pregablin utmärkt mot ångest och andra drog ATs osv men man vet inte hur mycket skit det kan innehålla i smutsigt pulver som tillverkas i Indien/Japan i en källare jämfört med svensk lyrica där man får garanterat pregablin och inget annat farligt skit.

att folk tror potekets pregablin är ÄKTA är verkligen korkat.
2017-05-28, 06:52
  #9358
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Yes. Bästa shoppen ever! Levererar alltid.



Finns väl hos prylshoppen?

Må instämma med det första, fortfarande är Lyricey överlägsna i helhetstänk! Snälla stanna kvar så länge du kan
2017-05-28, 18:37
  #9359
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Må instämma med det första, fortfarande är Lyricey överlägsna i helhetstänk! Snälla stanna kvar så länge du kan

Jag beställde igår, men jag har inte fått mail bekräftelse.
Har givetvis kollat skräpposten.
Brukar man få det?
2017-05-28, 19:15
  #9360
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Folk som tror potekets lyrica är äkta måste vara riktigt pantad i huvudet. Kapslarna CB har inne är falska kapslar och pulvret ska inte se ut som bankad med socker eller liknade skit. Äkta lyrica pulver ser mer mjölig ut och inga klumpar i det utan fint hackat pulver. Så jävla trött på se att folk tror att någon med 100 000 kapslar lyrica är från svensk apotek hahahha pantade människor på FB asså

Falsk pregablin pulver funkar också men ruset håller absolut inte i lika länge som svenska lyrica och kicken är verkligen inte detsamma som svenska lyrica, potekets pregabalin pulver slår ungefär 60-70% och går i vågor vilket är inte så roligt om man nu vill ha ett rus som håller i längre och starkare och inte går i vågor men mankan få mer AT från falsk pregabalin pulver för det kan innehålla spår av tungmetaller/slaggprodukter av vad som helst.

Sanningen svider lads men brist på svenska lyrica så funkar falsk pregablin utmärkt mot ångest och andra drog ATs osv men man vet inte hur mycket skit det kan innehålla i smutsigt pulver som tillverkas i Indien/Japan i en källare jämfört med svensk lyrica där man får garanterat pregablin och inget annat farligt skit.

att folk tror potekets pregablin är ÄKTA är verkligen korkat.

Efter analys kan jag intyga att Lyriceys pregabalin är 96%+ pregabalin. 3% av den andra isomern och slaggprodukter som kalk. Helt ofarligt pregabalin och du lär inte hitta något starkare och mer likt svensk Lyrica någonstans.

Och btw, så innehåller svensk Lyrica en fjärdedels bindningsmedel så den är egentligen bara 74% pregabalin.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback