Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 23:23
  #1273
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Har förmodligen redan behandlats tidigare i tråden men; det är rimligt att anta att denna är vattelöslig?

God kväll!


Den är vattenlöslig ja.
Får jag fråga vad det har för betydelse? Betyder det nåt speciellt?
Citera
2017-05-23, 23:37
  #1274
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Den är vattenlöslig ja.
Får jag fråga vad det har för betydelse? Betyder det nåt speciellt?

Är jag inte helt ute o flöddercyklar så bör det innebära att nasalt, rektalt och intravenöst ska kunna kandidera som rimliga ROA. Testat att snoka ett fåtal nu och tycker att jag med snabbare onset får en lite värmande muskelavslappning.
Citera
2017-05-24, 00:15
  #1275
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Är jag inte helt ute o flöddercyklar så bör det innebära att nasalt, rektalt och intravenöst ska kunna kandidera som rimliga ROA. Testat att snoka ett fåtal nu och tycker att jag med snabbare onset får en lite värmande muskelavslappning.

Det var som fasen :O Går alltså att snorta dessa och hur många snorta du?
Citera
2017-05-24, 00:34
  #1276
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Det var som fasen :O Går alltså att snorta dessa och hur många snorta du?

Kan inte garantera att näsan funkar bättre då jag redan har 30mg i mig och har rökt mig en del.
Men jag snortade en hel, hälften i var borre och tyckte att det slog fortare. Det blir mycket pulver, iaf om det är askens 4'or du besitter.
Ska nog ta och snorta 1/2-1 till, röka en bowl och se vad som händer.
Citera
2017-05-24, 00:55
  #1277
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Ska nog ta och snorta 1/2-1 till

Det blev 4mg i nosen och effekten upplevs i mitt fall mer påtaglig, sedan gillar jag saker i näsan. Om det är det mest effektiva... säg mig.
Funkar gör det iaf.
Citera
2017-05-24, 02:41
  #1278
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Det blev 4mg i nosen och effekten upplevs i mitt fall mer påtaglig, sedan gillar jag saker i näsan. Om det är det mest effektiva... säg mig.
Funkar gör det iaf.

Låter härligt det min vän! Fan sittter med sådan beslutsångest. Vet inte vilka jag skall lägga ner cashen på. Mer av askens eller riktiga Iktorivil 200-300 st.. Hatar min hjärna ibland måste jag vara ärlig! hah
Citera
2017-05-24, 09:55
  #1279
Medlem
Willcoxs avatar
Började pissa blod efter bara någon dag efter att tagit dessa. Blev rädd, slutade äta dom. Efter det inget blod...
FUCK this..
Citera
2017-05-24, 14:05
  #1280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Nej denna är inte uppe för klassning än men då den funkar på folk som mår jävligt dåligt och inte är en som jag kallar det missbruks benzo så rear de ut för de har nog mängder av den. Jag ska ta ett parti på en 500st. Lätt. Samt av alla de olika doseringarna. Så man kan ta och trappa ner och hitta sin dos.
Vilken shop föredrar du?
Citera
2017-05-24, 14:37
  #1281
Medlem
FiffelMonas avatar
När jag började läsa om denna så har jag för mig att någon snackade om att rektalt gav ett bättre/snabbare rus. Stämmer det, någon med egna erfarenheter?
Citera
2017-05-24, 16:27
  #1282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willcox
Började pissa blod efter bara någon dag efter att tagit dessa. Blev rädd, slutade äta dom. Efter det inget blod...
FUCK this..
Låter mer som urinvägsinfektion eller som att du knullat en eller två brudar med ögonpiercing och tramp-stamp för mycket - och med tanke på halveringen borde du ha pissat blod i ett par dagar till efter att du slutat käka dem om det nu var dessa som framkallade det.
Citera
2017-05-24, 17:12
  #1283
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Låter mer som urinvägsinfektion eller som att du knullat en eller två brudar med ögonpiercing och tramp-stamp för mycket - och med tanke på halveringen borde du ha pissat blod i ett par dagar till efter att du slutat käka dem om det nu var dessa som framkallade det.

Kan ju bero på att de innehåller så jävla mycket blått färgmedel. Alldeles för mycket om du frågar mig.
Så jävla onödigt. Räckt de hade vart ljus blå liksom. Smält 4mg under tungan och man blir så jävla blå i hela käften.
I med lite blått färgmedel de räcker.
Citera
2017-05-24, 17:25
  #1284
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Det blev 4mg i nosen och effekten upplevs i mitt fall mer påtaglig, sedan gillar jag saker i näsan. Om det är det mest effektiva... säg mig.
Funkar gör det iaf.

Denna tillhör ju de vattenlösliga benzo men annars som alprazolam mm mm så tappar du effekt genom dra det i näsan. Benzo har typ 90-100% biotillgänglighet oralt.
Att dra i näsan ger de flesta en liten kick bara att snart händer de nått. Lite kick jagare men det är placebo effekt bara du som släppt lös lite adrenalin som i sin tur släpper lite må bra känsla fast du förlorar på det.
Fast ej på denna då den och alla benzo den är en metabolit av är vatten lösliga benzo.
Snortar du xanor säger vi förlorar du effekt. Snortar du 5mg xanor förlorar du nästan 1mg så svälj dom.
Fast midazolam har jätte låg biotillgänglighet oralt men är vatten löslig så lös upp 3st 30mg i en 4-5cl vatten sen upp i röven. Då får du ut iaf en 70-80% och de är ju doserade i antagandet de ska tas oralt vilket ligger på en 8-20% bara så tänk på det. En 30mg midazolam om de hade haft lika bra biotillgänglighet som andra benzo hade de nog bara legat på en 7-8mg per tabbe de starkaste och typ 4-6mg näst starkaste.
Många glömmer att de är doserade att man ska få så att säga full effekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback