Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 00:44
  #1
Medlem
Redlinezs avatar
Som rubriken lyder vad kan ha hänt med min ps3a som helt plötsligt slutade fungera och det önda problemet är att när jag TE.X Försöker sätta igång red demtion spelet eller vad den heter samt gta v.. KAn någon där ute snälla vad jag kan göra på hemma plan för att fixa den?

Bless!!
Citera
2017-05-24, 01:03
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Som rubriken lyder vad kan ha hänt med min ps3a som helt plötsligt slutade fungera och det önda problemet är att när jag TE.X Försöker sätta igång red demtion spelet eller vad den heter samt gta v.. KAn någon där ute snälla vad jag kan göra på hemma plan för att fixa den?

Bless!!

Om skivan inte snurrar i PS3:an så sjunger konsolen på sista versen. Prova att damma ur PS3:an, det finns olika videor på YouTube som visar hur man gör: https://www.youtube.com/watch?v=7L-39Y9cTGc

Försök att damma ur den så mycket som möjligt. Fungerar inte det så är det nog kört. Och det är ingen idé att lämna in den för reparation, då är det billigare att köpa en begagnad för en femhundring.
Citera
2017-05-24, 01:10
  #3
Medlem
Zasse2s avatar
Har du provat blåsa på skivan och i porten?
Citera
2017-05-24, 02:39
  #4
Medlem
Redlinezs avatar
Ska dock testa era tips nu för jag hade ingen aning om vad jag skulle ta mig till ens! Jo du har nog rätt ang attt köpa ny.. Försöker dock hitta en ps4a billigt men det verkar svårt det med :/ MEn tack för era tips åtminstone! =) Återkommer snart då
Citera
2017-05-24, 23:24
  #5
Medlem
Redlinezs avatar
Ja men se där, nu börjar den att fungera och att ta emot skivan. Tack för era tips mina vänner !!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback