• 26 462 online
  • 1 101 307 medlemmar
  • 57 360 411 inlägg
  • 4
  • 5
2017-05-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyclextier
Du tror det? Dax att växa upp o visa att du förtjänar att vara myndig. Tyvärr för dig så är det nu du måste börja ta ansvar.
Men för att återgå till tråden så fortsätter jag den inslagna vägen. Du har rätten att bestämma över din egna kropp.
och vad menar du med förtjänar att vara mynidg?? aa jag hjälper pappa när han ber om det fast jag inte vill så gör jag det ändå! kan jag säga nej för att jag e myndig?
Citera
2017-05-22, 21:52
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboi99
men det
är rätt najs att ha Ansvar över sig själv då kan man bestämma själv vad man vill göra och köpa! jag tror jag avaktar lite med tatueringar och percingar
Och här kom första vettiga inlägget från Ts.

Pierca dig i bröstvårtan om du måste. Eller en liten men jätyebetydelsefull tatuering nånstans där den inte syns till vardags om det nu är ett stort intresse. Kan vara bra att ha som påminnelse om att det är lätt att göra dumma grejer som ung om några år.
Och så måste du ju ge dina föräldrar orsak att gilla dig nu när de inte längre är.tvungna. Och var dina första 18 ens halvbra så är du lite tvungen att gilla och ta hand om dem from. nu. Och i största möjliga mån betala ditt eget Skit och se allt från dina föräldrar som du ser gåvor från polare med lika taskig ekonomi som din egen.
Citera
2017-05-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboi99
och vad menar du med förtjänar att vara mynidg?? aa jag hjälper pappa när han ber om det fast jag inte vill så gör jag det ändå! kan jag säga nej för att jag e myndig?
Du kan säga nej, oavsett din ålder.
Citera
  • 4
  • 5