Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-16, 17:18
  #25
Medlem
Sån otrolig töntvarning på hoverboards och liknande. Elektrisk enhjuling är om möjligt ännu värre.
Citera
2017-05-16, 21:52
  #26
Medlem
Zteffen81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forandring
Jag tycker det handlar om att skämmas för hur lat och töntig man är.
Det ser så sjukt löjligt ut, och när man tänker på syftet; att faktiskt slippa använda benen, så blir man ju bara föbannad.
Tänker du samma om cyklar?
Tänker du samma om bilar och skotrar?
Citera
2017-05-19, 20:45
  #27
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Sån otrolig töntvarning på hoverboards och liknande. Elektrisk enhjuling är om möjligt ännu värre.

Det beror på i vilket sammanhang som en hoverboard används. En pappa som åker runt med sin 7-åriga dotter är knappast töntigt. Däremot är det töntigt om en 35-åring åker runt på gångbanor med sina vänner.

Hoverboard och elektrisk enhjuling har nog inte samma målgrupp. En hoverboard som glider fram i max 10 km/h används väl mest av barn. En elektrisk enhjuling av den mera extrema varianten går snabbare än 50 km/h. En elektrisk enhjuling är ett transportfordon som kan åka mycket snabbare och mycket längre än en hoverboard.
Citera
2017-05-19, 23:34
  #28
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Det beror på i vilket sammanhang som en hoverboard används. En pappa som åker runt med sin 7-åriga dotter är knappast töntigt. Däremot är det töntigt om en 35-åring åker runt på gångbanor med sina vänner.

Hoverboard och elektrisk enhjuling har nog inte samma målgrupp. En hoverboard som glider fram i max 10 km/h används väl mest av barn. En elektrisk enhjuling av den mera extrema varianten går snabbare än 50 km/h. En elektrisk enhjuling är ett transportfordon som kan åka mycket snabbare och mycket längre än en hoverboard.


Var hittar jag en elektrisk enhjuling som gör 50 km/h?
Citera
2017-05-19, 23:46
  #29
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Var hittar jag en elektrisk enhjuling som gör 50 km/h?

Sök efter Gotway Msuper V3 S+. Jag hittade en på prisjakt, men det finns fler butiker i Sverige som säljer denna modell.


https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3988590
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback