Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-19, 17:16
  #37
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella1997
Finns väl administratörer och sidan skapades ju inte av sig själv. Varför ens dessa kommentarer och frågor? Förstår inte poängen.

För att du skrev:
Citat:
Visste inte att inlägg gick att raderas här.
Citera
2017-05-19, 22:15
  #38
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Trillade polletten ner?

Mvh The Rickest rick of us all.
Citera
2017-05-19, 23:25
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
För att du skrev:

Trodde du menade hela mitt inlägg. Alla dina kommentarer här känns lite obehagliga. Bara ifrågasättande och "?" "ta bort" osv
Citera
2017-05-19, 23:45
  #40
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella1997
Trodde du menade hela mitt inlägg. Alla dina kommentarer här känns lite obehagliga. Bara ifrågasättande och "?" "ta bort" osv

Ja mina inlägg i tråden uppfattas säkert som "lite obehagliga", vet inte riktigt varför jag drog ett dåligt skämt om muslimer, dom finns det ju i överflöd redan som det är här på FB, inte min stil normalt sett.

Men skit samma, för anledningen till att mina inlägg är ifrågasättande är just för att jag är/var lite misstänksam på din historia, jag tycker du skrev dom första inläggen och din TS lite veligt och jag fick känslan av att du kanske hade helt andra intentioner än du utgav.

Men så blir det nog lätt och jag tror även att andra blir misstänksamma när någon frågar på Flashback hur man kan göra få att få tag i någon eller liknande, du kan ju liksom vara vem som helst och ha helt andra intentioner än vad du säger du har.

Jag tror att den enda anledningen att inte fler så att säga har varit på hugget är för att vi är ju just på Flashback, och många bortser från att ställa massa "obehagliga" frågor eftersom dom tycker du gör en god sak och dom vill mer än gärna se att dessa utländska "parasiter" som dom brukar kallas åker dit.

Men om du är äkta så önskar jag dig lycka till och jag har inte haft några intentioner att dryga mig mot dig.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback