Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-18, 14:34
  #541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustashot
fyfan så vidrigt

"så normala är vi"

Ja, gud så normalt. Något av det vidrigaste jag läst, fick klökningar av det mesta du skrev.

Det tyckte jag me
Citera
2017-04-21, 12:58
  #542
Medlem
Jag använder droger på ett annorlunda sätt

Jag tänder på ta heroin och sedan dra min förhud upp och ner.
Någon mer som jag?
Citera
2017-04-24, 15:33
  #543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvilldo
Jag är kille och tänder som fan på att placera ut några häftstift på en trästol och sen låta tjejen sätta sig på stolen, antingen när hon är helt naken, med bara trosor alternativt med leggings. Hon behöver inte sätta sig ner hårt så det går hål i huden, men bara tanken på att häftstiften trycker in och sticker henne i rumpan är jävligt nice

När hon väl sitter där med häftstiften i rumpan med ett smärtsamt ansiktsuttryck kan man följa upp med valfri aktivitet, typ att suga henne på nipplsen eller trycka in kuken i munnen på henne så hon får njuta lite också Det är även sexigt när hon sen reser sig och man ser häftstiften envist sitta kvar i skinkorna på henne!

Det är väl så långt min sadistiska sida sträcker sig
Har liknande fantasier...kan kåta upp mig till tankar om snygga sexiga kvinnor som sätter sig på diverse vassa objekt. Inga livsfarliga grejer, men typ häftstift, kaktusar ...

Eller typ att göra hennes rumpa till en nåldyna genom att trycka in en massa nålar i baken på henne... aa
Citera
2017-05-19, 16:10
  #544
Medlem
Är det normalt för mig som kille att tända starkt på bondage och vara riktigt aggressiv när jag ska knulla en tjej?

Jag är en vit svensk kille.
Citera
2017-05-23, 12:49
  #545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhettobarbieK
Är det normalt för mig som kille att tända starkt på bondage och vara riktigt aggressiv när jag ska knulla en tjej?

Jag är en vit svensk kille.

Det är normalt men gör det med en tjej som också gillar det.
Citera
2017-05-27, 21:33
  #546
Medlem
ekerilars avatar
Jag var i Göteborg nyligen och beundrade statyn "Såningskvinnan" i Brunnsparken. I folkmun kallas hon "Johanna i Brunnsparken" jag tyckte hon var väldigt vacker och jag har börjat fantisera om henne. Är jag helt ensam om detta?
Citera
2017-06-02, 17:18
  #547
Medlem
Hupats avatar
Bara jag som tycker om breath control play? Mest intensivaste orgasmerna jag haft i mitt liv haha
Citera
2017-06-17, 22:53
  #548
Medlem
Centralstimulantias avatar
Jag tänder på västafrikanska babes. Mumma
Citera
2017-06-19, 17:37
  #549
Medlem
Danlos avatar
Ingen mer än jag som går igång på killar som som står och pinkar? Minns en gång jag gick in på en toa på fyllan och låste inte dörren. Ställde mig o pissa och strax kom en kille in o fråga om han fick plats. "Javisst" sa jag och strax stog vi o pinkade i kors. Han började direkt berömma min kuk och jag har fan aldrig varit kåtare i mitt liv! Kuken växte en hel del av berömmet, dock inte så den blev hård vi stod länge o snackade sex o kukar o drog lite försiktigt i kukarna, men sen började folk knacka på dörren, hehe.. Fan alltså, det vill jag uppleva igen!
Citera
2017-07-03, 15:55
  #550
Medlem
Tjejfötter, fotsvett och kroppslukter går jag starkt igång på!
Citera
2017-07-08, 04:20
  #551
Medlem
area50s avatar
Jag är porrskadad & har på senaste tiden letat upp sjuka videos där tjejer kör upp maskar i sina kroppsöppningar... Efter att jag kollat på det så känner jag mig skamsen som fan...
Citera
2017-08-06, 02:37
  #552
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoGenesis
Haha, ah - det där var fan perverst

Jag vet!

Jag gick nyss igång på en rugguggla från Vetlanda, bara för att hon pratade ned mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback