Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-19, 14:14
  #37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpside
Har ju alla terpenoider och sånt som kan påverka också där det nog blir olika mängder/fördelningar i planta vs koncentrat, hur mycket det sedan påverkar blir en annan femma. Mest är det nog mentalt och som du nämner annan koncentration av thc+cbd.
Visst men på det stora hela så kommer ett hasch som är gjorts på White Widow ha WW-liknande egenskaper. Det är inte så att det kommer att känna som något helt annat.
Citera
2017-05-19, 14:33
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Visst men på det stora hela så kommer ett hasch som är gjorts på White Widow ha WW-liknande egenskaper. Det är inte så att det kommer att känna som något helt annat.

Spela roll white widowen kmr smaka jävligt gött och du behöver ingen som helst tobak sen när du tar fram bruning smakar huggorm

grällE är 10x bättre än hasch annars är man dum i skall
Citera
2017-05-19, 14:40
  #39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Spela roll white widowen kmr smaka jävligt gött och du behöver ingen som helst tobak sen när du tar fram bruning smakar huggorm

grällE är 10x bättre än hasch annars är man dum i skall
Som sagt, det går inte att ta dig på allvar och jag tror faktiskt inte heller att jag behöver förklara för någon varför.

Men visst. Har man bara rökt billigt fulhasch och den där gången man rökte grönt så var det när någon hade smugglat med sig lite från Chris, ja då förstår jag att man tror att gräs alltid är bättre än hasch.
Citera
2017-05-19, 22:50
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Som sagt, det går inte att ta dig på allvar och jag tror faktiskt inte heller att jag behöver förklara för någon varför.

Men visst. Har man bara rökt billigt fulhasch och den där gången man rökte grönt så var det när någon hade smugglat med sig lite från Chris, ja då förstår jag att man tror att gräs alltid är bättre än hasch.

Blir fan mörkrädd när jag läser vad du citerat.

Men till tråden/ts; Jag tror absolut att en fin sativa-dominant strain (som du valt) kommer hjälpa dig att kicka igång din kreativitet litegrann; se bara till att inte röka så mycket att du faktiskt blir allmänt segare i vardagen. Kan t ex personligen med enkelhet sluta göra grejer jag tycker är tråkiga om jag röker lite varje dag, som att diska efter man käkat klart. Håll det till max två gånger i veckan om det går, förmodligen bättre med en gång i veckan; även om det går i perioder hur mycket man vill röka.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback