• 22 760 online
  • 1 123 027 medlemmar
  • 58 298 678 inlägg
  • 1
  • 2
2017-05-16, 04:32
Medlem
avcs avatar
Kul att ingen citerar och sen Klagar på att man inte hittar tillbaka? Bra jobbat. Inga P.M har dykt upp Häller.

Datorjäveln då. Just det. Fanskapet är en AiO Pentium III (Multiq - Mul-Tics?) i miserabelt skick, ännu sämre efter att Grannjäveln vaknat upp till fläktljudet på c:a 110 dB (störde mig på fanskapets pianospelande, och när Vräkning inte hjälpte lämnades CPU-fläkt och disklager in på dränering). Aset bröt sig då in runt halv fyra på morgonen då jag råkat lämna livskamraten påslagen över en kopp öl, och i sedvanlig ordning skulle trolla lite på Flagbait, men däckade precis bredvid. Hen trampade då in och slog den väck nästan helt och hållet. Hårddisken håller på att totalhaverera och datorn är också ganska ful, vilket den iofs alltid varit. Möjligtvis duglig till C.S och Flashback vilket är Life. I övrigt lika värdelös som sin ägares uteblivna inlägg

Datorjäveln stå i Hönsnät och kommer inom en snar framtid sparkas sönder om den inte plockas bort. Frakt med bil ordnas vid behov (mot övertagande av ägarskap - Ford Fiesta 1983. Tjänster och gentjänster bros)

Citat:
Ursprungligen postat av tupplurarn
Tar, kanske? Var finns datorjäveln? Varför hatar du skiten?
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Tar om du skickar den mot frakt.
Citat:
Ursprungligen postat av TinFoilHat
Kö och ev tar OM:
Bättre än 775/939
I GBG-området
Möjlig att reparera (om den dvs är trasig)
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Är eventuellt intresserad skicka PM om detaljer
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy

Vart finns du?
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Ännu mera kö! Finns den i Gävleområdet så hämtar jag den, annars kanske du kan skicka?
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Troll, oseriöst. TS har skrivit i flera andra trådar, så sent som igår. Tråden borde gå till papperskorgen.
Jävlar vilka krav ni har. Bor i Treriksröset med omnejd (vill inte outa mig helt sa.s). Frakt kan ordnas till seriöst intresserad mot övertagande av div. Skrotbilar (vissa fortf. registrerade andra inte)
Senast redigerad av avc 2017-05-16 kl. 05:10.
2017-05-16, 10:02
Medlem
lolicons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Kul att ingen citerar och sen Klagar på att man inte hittar tillbaka? Bra jobbat. Inga P.M har dykt upp Häller.

Datorjäveln då. Just det. Fanskapet är en AiO Pentium III (Multiq - Mul-Tics?) i miserabelt skick, ännu sämre efter att Grannjäveln vaknat upp till fläktljudet på c:a 110 dB (störde mig på fanskapets pianospelande, och när Vräkning inte hjälpte lämnades CPU-fläkt och disklager in på dränering). Aset bröt sig då in runt halv fyra på morgonen då jag råkat lämna livskamraten påslagen över en kopp öl, och i sedvanlig ordning skulle trolla lite på Flagbait, men däckade precis bredvid. Hen trampade då in och slog den väck nästan helt och hållet. Hårddisken håller på att totalhaverera och datorn är också ganska ful, vilket den iofs alltid varit. Möjligtvis duglig till C.S och Flashback vilket är Life. I övrigt lika värdelös som sin ägares uteblivna inlägg

Datorjäveln stå i Hönsnät och kommer inom en snar framtid sparkas sönder om den inte plockas bort. Frakt med bil ordnas vid behov (mot övertagande av ägarskap - Ford Fiesta 1983. Tjänster och gentjänster bros)

Jävlar vilka krav ni har. Bor i Treriksröset med omnejd (vill inte outa mig helt sa.s). Frakt kan ordnas till seriöst intresserad mot övertagande av div. Skrotbilar (vissa fortf. registrerade andra inte)
Jag har inte köpt lgh där än men jag PMar näre ä klart. Bådeskrotbil o dator klart, grejt.
Senast redigerad av lolicon 2017-05-16 kl. 10:07.
2017-05-16, 10:58
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Jag har inte köpt lgh där än men jag PMar näre ä klart. Bådeskrotbil o dator klart, grejt.
Inte nödvändigt. Fixar transport över hela landet mot bensinkostnad.
2017-05-16, 11:07
Medlem
lolicons avatar
Citat:
Inte nödvändigt. Fixar transport över hela landet mot bensinkostnad.
Du har sängplats om du låter mig binda dig när du sover.

PMa när du kan så ordnar vi detta då!
2017-05-16, 11:20
Medlem
avcs avatar
Citat:
Du har sängplats om du låter mig binda dig när du sover.

PMa när du kan så ordnar vi detta då!
Lol kid, sluta tramsa nu. Det här är ingen trolltråd utan en seriös förhoppning att någon intresserad faktiskt vill ha datorn så min granne slutar jävlas med mig. Eller är det möjligtvis du som är min granne?

För övrigt är det kösystem i denna forumdel och du står på plats 7..
Senast redigerad av avc 2017-05-16 kl. 11:25.
2017-05-16, 12:31
Medlem
lolicons avatar
Citat:
Lol kid, sluta tramsa nu. Det här är ingen trolltråd utan en seriös förhoppning att någon intresserad faktiskt vill ha datorn så min granne slutar jävlas med mig. Eller är det möjligtvis du som är min granne?

För övrigt är det kösystem i denna forumdel och du står på plats 7..
Ja. Jag respekterar kösystemet. Hur många intressenter det blir återstår.

Nä jag är seriös, håll ditt ord så pungar jag frakt...
2017-05-16, 14:51
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ja. Jag respekterar kösystemet. Hur många intressenter det blir återstår.

Nä jag är seriös, håll ditt ord så pungar jag frakt...
Okay Räkna med förskottspung om det blir alltför långsökt. Fiestan är inte servad sedan 1987 och har svagaste 1.1:an så drar ca 1,5l/mil.
2017-05-16, 23:31
Medlem
Dark_drivers avatar
jag är intresserad av datorn om den kan skickas?
2017-05-17, 00:09
Moderator
BigFatCones avatar
Alltså... Tramsa gärna men gör det inte här. Håll er till diskussioner som rör prylen som ska skänkas. Detaljer får inblandade parter göra upp i PM.

Mvh,
Moderator
2017-05-19, 02:03
Medlem
avcs avatar
Pga uteblivna PM tröttnade tjejen och dumpade datorjäveln på tippen idag, med resultatet att även hon själv blev dumpad. Slutet gott allting gott. Tråden kan låsas.
Senast redigerad av avc 2017-05-19 kl. 02:06.
2017-05-19, 06:12
Medlem
p0tatiss avatar
kunde du inte skänkt bort henne här?
2017-05-19, 14:08
Moderator
BigFatCones avatar
Tråd låst.

Mvh,
Moderator
  • 1
  • 2