2017-05-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Intressant!

Noterar för övrigt att alla som är inblandade i denna härva är kvinnor, vad det verkar? Och ingen verkar speciellt kunnig om lagar och regler, eller speciellt insatt i vad nätsäkerhet är,

Jag känner många, ytterst dugliga, kvinnor inom IT, företagsledningar och i styrelser. Dom känner inte mycket samhörighet med den typ av människor som figurerat i den här härvan.

Åtminstone Rudel och Rembe ser ut som typiska blonda och pösigt självsäkra batikdamer om man bildgooglar litet. Den sort som befolkar partikanslier, ledarredaktioner. SVT och DN Kultur.
Citera
2017-05-18, 01:56
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jaså, vad säger det då?, att inte vara med.

Du är inte en känd hatare.
Citera
2017-05-18, 04:46
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Detta land skrämmer mig fan, lever vi på medeltiden?!

Nej men vi har tagit en massa människor som är från medeltiden i form av muslimer, dessa muslimer har sedan matat sina vänsterpolare med sina medeltida värderingar och vad vi ser är den totala idioti som råder inom Myndigheterna för de är alla polare med de medeltida muslimerna med sina horungevärderingar.

Korkade vänsterpajaser överallt, människor som borde sitta inspärrade på Beckomberga men tyvärr är Beckomberga nerlagt så dessa kreatur kan inte vara på den plats de behöver vara på, dessa psykofarmaka tuggande mähän med safe spaces och annat trams, folk som skär sig i armarna för att de har legion.

Hade Svenska Institutet kommit undan med det så hade de inte bara blockat folk, de hade garanterat mördat folk. Svenska Institutet måste läggas ner omedelbart men terroristskurkarna i Regeringen kommer hålla dessa terrorister under armarna.

I en frisk nation så hade samtliga på Svenska Institutet suttit inspärrade, men Sverige är en svårt sjukt och gravt degenererad nation, bara titta på vad det är för jävla monster som arbetar på Myndigheterna, sinnessjuka horor och äckliga bögnollor.
Citera
2017-05-18, 05:50
Bannlyst
Citat:
Tack för att du förtydligar för alla som läser vilken idiot du är, då det främst handlar om åsiktsregistrering utav 14, 300 personer, med välsignelse från ett svenskt institut.

nej det handlar det inte alls om, utan det handlar om precis det jag skrev - lättkränkta människor som vill ha nåt mer att lipa över.
Citera
2017-05-18, 09:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
Nä fast då ÄR jag en känd hatare, serru. För jag har varit med på den listan rätt länge.

Bara det att jag inte alls är någon hatare. Däremot på "fel" sida politiskt, enligt vänstermuppen Vian tahir.

Snyggt att du
1 sover med huvudet i sanden
2 visade din egen agenda
Citera
2017-05-18, 09:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
nej det handlar det inte alls om, utan det handlar om precis det jag skrev - lättkränkta människor som vill ha nåt mer att lipa över.
Nej. Ett svenskt institut åsiktsregistrerar, sen kan du kalla det vad fan du vill.

Hade varit jättekul att se reaktionerna ifall det vore vänstertomtar som registrerats!
Åh by the way! Det finns en sån reaktion!

https://mobile.twitter.com/mikelevan...136704/photo/1
Vänsterkille viftar först bort listan för det sedan nästan brista ut i gråt när han ser att han är med på listan.
Citera
2017-05-18, 09:58
Bannlyst
Citat:
Nej. Ett svenskt institut åsiktsregistrerar, sen kan du kalla det vad fan du vill.

Hade varit jättekul att se reaktionerna ifall det vore vänstertomtar som registrerats!
Åh by the way! Det finns en sån reaktion!

Vänsterkille viftar först bort listan för det sedan nästan brista ut i gråt när han ser att han är med på listan.
och vem bryr sig egentligen? ingen tror jag. Folk tror att de bryr sig men egentligen - om de rannsakar sig själva - så handlar det mer om att man VILL känna sig kränkt å andras vägnar för att det enligt ens logik och principer BORDE var så. Så gör PK-folk, vänstermuppar, hbtq-freaks, högertomtar, journalister, nazzar och annat löst omedvetet folk.
Citera
2017-05-18, 10:00
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath

Jag är inte en känd näthatare, jag sitter med min riktiga identitet på twitter och ändå hamnade jag på Vian Tahir blocklista som hon sen förde över till swedenkontot.
Citera
2017-05-18, 10:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
och vem bryr sig egentligen? ingen tror jag. Folk tror att de bryr sig men egentligen - om de rannsakar sig själva - så handlar det mer om att man VILL känna sig kränkt å andras vägnar för att det enligt ens logik och principer BORDE var så. Så gör PK-folk, vänstermuppar, hbtq-freaks, högertomtar, journalister, nazzar och annat löst omedvetet folk.
Vem som bryr sig? Det är en HELT annan fråga. Den får du fråga någon annan om.
Helt ointressant imho.
Citera
2017-05-18, 10:22
Medlem
ppp333s avatar
Citat:

Det där var riktigt roligt! hahaha tänk vad man kan ändra åsikt fort när det visar sig att man själv fått smaka den bittra orättvisan
Citera
2017-05-18, 10:41
Medlem
Tim Pool la upp en video om det här (inte läst hela tråden så vet inte om någon länkat redan)

MAKING THE SWEDISH GOVERNMENT THREAT LIST
https://youtu.be/4Sbl7SkHZTs

Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Jag är inte en känd näthatare, jag sitter med min riktiga identitet på twitter och ändå hamnade jag på Vian Tahir blocklista som hon sen förde över till swedenkontot.

Då är du nog nazist.
Citera
2017-05-18, 11:05
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Det här var fan det dummaste jag läst. Seriöst, gå och ta dig av daga, du har ändå inget att tillföra.

On topic:

Det är klart att Vian matade in sin blocklista på @sweden, det otäcka är
1 Hur kom det sig att hon fick göra så?
2 Vem gav henne grönt ljus? Den personen borde granskas.
Nej, jag menar allvar. Varför använda Twitter ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in