Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 19:49
  #9337
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
50 st 300mg lyr 750 kr? Man får en 100burk från poteket för 700 jämt. Är säkert gröna å så men fyfan vilka priser, varför ens handla där?

Har beställt från poteket tidigare.
Nöjer man sig med skit kvalite så visst köp det billigare.

Apoteksverige levererar sina produkter dagen efter och har riktig råvara.

Man ska inte falla bara för att det står "pfizer" dom flesta köper sina "pfizer" kapslar från kina enkelt, Sen när började pfizers kapslar väga olika?

Sist jag beställde från poteket behövde jag samt några vänner trycka i oss överdrivet mycket för att ens få effekt.

Därför väljer jag och många andra apoteksverige, Men men alla är olika.
2017-05-17, 21:57
  #9338
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Har beställt från poteket tidigare.
Nöjer man sig med skit kvalite så visst köp det billigare.

Apoteksverige levererar sina produkter dagen efter och har riktig råvara.

Man ska inte falla bara för att det står "pfizer" dom flesta köper sina "pfizer" kapslar från kina enkelt, Sen när började pfizers kapslar väga olika?

Sist jag beställde från poteket behövde jag samt några vänner trycka i oss överdrivet mycket för att ens få effekt.

Därför väljer jag och många andra apoteksverige, Men men alla är olika.

Poteket hade exakt samma kvalité som dem kapslar jag får utskrivet och dem såg exakt likadana ut när jag handlade för ett år sedan. Men jag vägde dem aldrig och skickade inget på analys så jag kan inte säga med 100% säkerhet att dem var äkta, men skit var det i alla fall inte då. Fick mer än vad jag betalade för och dem kom fram på 3 dar. Har inga klagomål, tråkigt om dem blivit sämre dock.

Köpte mitt från lyricey nu, skickade på 1 dag, får väl se om det kommer imorgon. Väljer hellre en beprövad shop med bra kritik än en som precis har börjat sälja pregabalin.

Får väl se hur det går.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2017-05-17 kl. 22:00.
2017-05-17, 22:18
  #9339
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Poteket hade exakt samma kvalité som dem kapslar jag får utskrivet och dem såg exakt likadana ut när jag handlade för ett år sedan. Men jag vägde dem aldrig och skickade inget på analys så jag kan inte säga med 100% säkerhet att dem var äkta, men skit var det i alla fall inte då. Fick mer än vad jag betalade för och dem kom fram på 3 dar. Har inga klagomål, tråkigt om dem blivit sämre dock.

Köpte mitt från lyricey nu, skickade på 1 dag, får väl se om det kommer imorgon. Väljer hellre en beprövad shop med bra kritik än en som precis har börjat sälja pregabalin.

Får väl se hur det går.

Om du går in på HB och kollar så säger det sitt.
2017-05-18, 06:02
  #9340
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Poteket hade exakt samma kvalité som dem kapslar jag får utskrivet och dem såg exakt likadana ut när jag handlade för ett år sedan. Men jag vägde dem aldrig och skickade inget på analys så jag kan inte säga med 100% säkerhet att dem var äkta, men skit var det i alla fall inte då. Fick mer än vad jag betalade för och dem kom fram på 3 dar. Har inga klagomål, tråkigt om dem blivit sämre dock.

Köpte mitt från lyricey nu, skickade på 1 dag, får väl se om det kommer imorgon. Väljer hellre en beprövad shop med bra kritik än en som precis har börjat sälja pregabalin.

Får väl se hur det går.

De största anledningarna till att jag handlar just min lyrica ifrån Lyricey är att jag vet att jag får det snabbt och att produkterna alltid håller högsta kvalitet.
Känns dumt att chansa med andra shoppar då det endast skiljer små summor, då väljer jag hellre ett säkert kort!
2017-05-18, 12:23
  #9341
Medlem
Flusons avatar
Gröning Lyricey! 3 dagars leverans.
2017-05-18, 17:28
  #9342
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Såg att det var några som skrev att de inte var imponerad utan Lyricey leveranstider. Antingen bor jag i princip granne med de som stor sidan eller har jag jävligt tur.
Jag får mina paket från dom 99% av fallen dagen efter.
Samma idag när jag kom hem så låg min medicin där och då beställde jag igår runt halv 4.
Det är inte Lyricey, utan de jävla idioterna på Postnord. Vi borde nästan börja glömma "24 timmars leverans". Eller hur, det tar ju för fan två dygn för varje beställning jag gör. Eller inte från Lyricey, då tar det en dag, men jag tror vi måste bo nära samma postcentral eller något.
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Nej, fan jag inväntar två beställningar från lyricey som bör dyka upp denna vecka.

Hoppas på idag men inget rassel i lådan. Får se imorgon då.
Postnord. Lovar.
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Poteket hade exakt samma kvalité som dem kapslar jag får utskrivet och dem såg exakt likadana ut när jag handlade för ett år sedan. Men jag vägde dem aldrig och skickade inget på analys så jag kan inte säga med 100% säkerhet att dem var äkta, men skit var det i alla fall inte då. Fick mer än vad jag betalade för och dem kom fram på 3 dar. Har inga klagomål, tråkigt om dem blivit sämre dock.

Köpte mitt från lyricey nu, skickade på 1 dag, får väl se om det kommer imorgon. Väljer hellre en beprövad shop med bra kritik än en som precis har börjat sälja pregabalin.

Får väl se hur det går.
Jag kollar alltid renheten på olika vendors produkter. Nu för tiden så kollar jag bara Lyriceys produkter (när de byter bath). Den jag beställde nu senast låg på 96% (96,något men kan inte minnas längre).

Jag är ganska orolig för tungmetaller och annat som kan vara i produkten men som inte borde vara där. Har dock aldrig hittat något annat än litegrann av den andra isomern. (Hade jag inte hittat spår av den andra så hade det varit övernaturligt eftersom det är en gaskrotomografi liksom.

En gång hittade jag spår av något som vi spekulerade kunde vara en slaggprodukt från en tungmetall, men det var ett jävla tag sedan.

Svårt att hitta möjligheter att göra analyser dessutom. Får blir nätter då polaren jobbar och vi har tillgång till utrustningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Gröning Lyricey! 3 dagars leverans.
Tre dagar är fan inte okej! Jävla Postnord alltså. De håller på att dra ner oss till ett U-land för fan. :/
2017-05-18, 18:15
  #9343
Medlem
vart kan man få tag på 5-apdb??
__________________
Senast redigerad av ForumsHack 2017-05-18 kl. 18:34.
2017-05-19, 01:06
  #9344
Medlem
Orkar ej gå igenom hela tråden. vilka online butiker är legit?
2017-05-19, 13:17
  #9345
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
vart kan man få tag på 5-apdb??

Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Orkar ej gå igenom hela tråden. vilka online butiker är legit?

rc24,rcbolaget,asklepios
.se^ .com^ .nu^
2017-05-19, 23:46
  #9346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
rc24,rcbolaget,asklepios
.se^ .com^ .nu^
synd att ingen har 5-apdb
2017-05-22, 20:11
  #9347
Medlem
Phobiazis avatar
Gröning till Lyricey som alltid, bäst!
2017-05-23, 10:33
  #9348
Medlem
Vart Kan man Köpa Kratom killar?...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback