Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-10, 21:14
  #3229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gageliga
Har också Necro har funkat bra för det mesta. Nått litet smålagg ibland men inget allvarligt..


Igår funkade inte 4an och idag inte 3an!
2017-05-11, 17:14
  #3230
Medlem
För er som har en Apple TV 4 kan jag rekommendera "GSE SMART IPTV PRO" jag testade ett tag och sedan köpte. Fungerar klockrent utom att texten hamnar i mitten till vänster på en del kanaler.

Det blev Rapid till slut och hos mig mycket stabilare än GenIPTV.

Och sist, men inte oviktigast. Nu med nya lagen så kanske ni som är sugna läsa denna tråd: (FB) Den stora tråden om VPN tunnlar
__________________
Senast redigerad av svenarke 2017-05-11 kl. 17:21.
2017-05-11, 17:58
  #3231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
För er som har en Apple TV 4 kan jag rekommendera "GSE SMART IPTV PRO" jag testade ett tag och sedan köpte. Fungerar klockrent utom att texten hamnar i mitten till vänster på en del kanaler.

Det blev Rapid till slut och hos mig mycket stabilare än GenIPTV.

Och sist, men inte oviktigast. Nu med nya lagen så kanske ni som är sugna läsa denna tråd: (FB) Den stora tråden om VPN tunnlar
Fråga gällande Apple tv.Behöver man en Mac för att installera någon app för att titta genom Apple tv.
Eller går det med iPhone ?
__________________
Senast redigerad av skorpiz 2017-05-11 kl. 18:33.
2017-05-11, 21:29
  #3232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpiz
Fråga gällande Apple tv.Behöver man en Mac för att installera någon app för att titta genom Apple tv.
Eller går det med iPhone ?
Man installerar appen direkt i Apple TV 4 store.
2017-05-12, 11:56
  #3233
Medlem
Någon som kan rekommendera någon reseller för Rapid? Man vill ju inte bli blåst.. Fått erbjudande från Earnmonitor & Rapid TV Swiss. Ena vill ha 78 € för ett år och den andra 97 £.

Tacksam för hjälp
2017-05-12, 12:27
  #3234
Medlem
staticsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferrari1337
Någon som kan rekommendera någon reseller för Rapid? Man vill ju inte bli blåst.. Fått erbjudande från Earnmonitor & Rapid TV Swiss. Ena vill ha 78 € för ett år och den andra 97 £.

Tacksam för hjälp

Kolla med boyette. Seriös reseller, vet dock inte vad han tar för ett år.
2017-05-12, 16:46
  #3235
Medlem
redhotchilis avatar
Mitt 3 månads abbonemang hos camdserver har löpt ut nu. Stört att dom inte skickar ut mail om att förnya. Hursomhaver måste man gå igenom samma process som första gången och därmed få en ny IP till sitt konto osv?
2017-05-12, 17:30
  #3236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Mitt 3 månads abbonemang hos camdserver har löpt ut nu. Stört att dom inte skickar ut mail om att förnya. Hursomhaver måste man gå igenom samma process som första gången och därmed få en ny IP till sitt konto osv?
Om du går in i deras hemsida och beställer ett abbonemang så får man senare välja om det är renewal eller nytt abbonemang. så välj renewal om du vill förnya ditt nuvarande så slipper du ändra lösen osv.
2017-05-12, 18:04
  #3237
Medlem
redhotchilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Om du går in i deras hemsida och beställer ett abbonemang så får man senare välja om det är renewal eller nytt abbonemang. så välj renewal om du vill förnya ditt nuvarande så slipper du ändra lösen osv.

Nice gjorde det innan. Men hur lång tid tar det egentligen innan man får betaluppgifter? Sega rackare
2017-05-12, 19:07
  #3238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
För er som har en Apple TV 4 kan jag rekommendera "GSE SMART IPTV PRO" jag testade ett tag och sedan köpte. Fungerar klockrent utom att texten hamnar i mitten till vänster på en del kanaler.

Det blev Rapid till slut och hos mig mycket stabilare än GenIPTV.

Och sist, men inte oviktigast. Nu med nya lagen så kanske ni som är sugna läsa denna tråd: (FB) Den stora tråden om VPN tunnlar

Kan även rekommendera iPlayTV för appletv4. Den funkar klockrent.
2017-05-13, 08:25
  #3239
Medlem
NisseNyfikens avatar
Vilken iptv är bäst och vilken leverantör ska man beställa av någon som vet?
2017-05-13, 11:57
  #3240
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NisseNyfiken
Vilken iptv är bäst och vilken leverantör ska man beställa av någon som vet?
Giantiptv och betalar 924:- för 1 år.
Funkar bra för mig.

Alla Svenska kanaler funkar riktigt bra, förstår inte varför man skall betala för något dyrare.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback