Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-19, 21:33
  #469
Medlem
Enda 'vettiga' jag får upp är bl.a bilden jag länkar, inget som säger vart det ligger, domänen ligger nere som bilden finns. Jag sitter med skitkass uppkoppling (tlfn) i Norge så sidförslagen kanske blir andra än du får fram.

M v h L
Citera
2017-03-20, 08:45
  #470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lycosa
Enda 'vettiga' jag får upp är bl.a bilden jag länkar, inget som säger vart det ligger, domänen ligger nere som bilden finns. Jag sitter med skitkass uppkoppling (tlfn) i Norge så sidförslagen kanske blir andra än du får fram.

M v h L

Skicka ett PM till mig så kan jag hjälpa dig.
Citera
2017-03-20, 22:52
  #471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uesvea
Skicka ett PM till mig så kan jag hjälpa dig.

Ok. Du har PM.
Citera
2017-03-25, 18:23
  #472
Medlem
vid wäxnäs är det en dörr ner i marken vid motorvägen. Mitt emot gamla milko ungefär. Påfarten från wäxnäs via motorvägen till bergvik.

Brukade sitta ett stort hänglås där men "nån" har klippt låset.

Är man snabb och effektiv på kvällen så hinner man lätt ner.

Nån som vill dela med sig av nått ?
Citera
2017-04-24, 12:33
  #473
Medlem
Bobo1337os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bewse27
vid wäxnäs är det en dörr ner i marken vid motorvägen. Mitt emot gamla milko ungefär. Påfarten från wäxnäs via motorvägen till bergvik.

Brukade sitta ett stort hänglås där men "nån" har klippt låset.

Är man snabb och effektiv på kvällen så hinner man lätt ner.

Nån som vill dela med sig av nått ?

Har hört att det inte var mycket att se där, ska vara en stege ner ca 2m och sen vatten.
Citera
2017-05-09, 07:41
  #474
Medlem
det gamla tegelhuset på Herrhagen vid tunneln/järnvägen som är igen bommat har fått ett fönster uppbrutet. (Va iaf öppet i söndags)

Kanske är nån av er som öppnat eller kan de va nån hemlös?
Citera
2017-06-09, 15:31
  #475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bewse27
det gamla tegelhuset på Herrhagen vid tunneln/järnvägen som är igen bommat har fått ett fönster uppbrutet. (Va iaf öppet i söndags)

Kanske är nån av er som öppnat eller kan de va nån hemlös?

Jag avråder alla från att gå in där.
Värmen är på, elektriciteten är på, det är garanterat någon som ska ta tag i huset.

Jag klättrade in där, men gick ut lika fort när jag insåg att det inte alls var lika öde som jag trott.
Citera
2017-06-11, 14:25
  #476
Medlem
Något kul runt Sunne, Ö Ämstervik, Ransäter ?
Citera
2017-12-04, 17:47
  #477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Sjöändanberget är nog tyvärr stängt för gott nu.
Jag och en polare var nere i berget förra sommaren och om intresse finns så kan jag ladda upp lite bilder innifrån berget.

Vill ni se ett annat häftigt berg (dock stängt men häftigt ändå) så ska ni bege er någon mil mot Storfors-hållet Där finns nämligen en gammal militär dieseldepå.

Inget som gjort nåt nytt försök på ett tag i Sjöändan?
Citera
2017-12-31, 20:49
  #478
Medlem
Jag har hört på ryktesvägar om "hemliga gångar" under marken vid den sedan lääänge nerlagda fabriken i lilla Segmon 1 mil utanför Grums?

Någon som kan bekräfta detta? Tyvärr har jag inget mer info än att det ska finnas gångar under backen där.
Citera
2018-01-01, 22:24
  #479
Medlem
Någon som vet något område värt att dra till i Filipstad-Storfors-Kristinehamn-Karlstad trakterna?
Citera
2018-01-29, 14:34
  #480
Medlem
ChocolateWatchbands avatar
Någon som fotat eller filmat inne i gamla stinshuset på Magasinsgatan i Karlstad.
Har åkt förbi nyligen och då var huset plomberat, förr var det inte så.
Har det verkligen bott någon där modern tid? Grattis i så fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback