Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-08, 20:26
  #1
Medlem
Somuchbetters avatar
En person sitter häktad, på sannolika skäl misstänkt för väldtäkt på ett barn vid en förskola i Lindesberg. Den häktade har arbetat som vikarie i förskolan.

http://24i.se/misstankt-valdtakt-mot-forskolebarn/

Någon som vet något mer?
Citera
2017-05-08, 22:06
  #2
Medlem
Singulariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somuchbetter
En person sitter häktad, på sannolika skäl misstänkt för väldtäkt på ett barn vid en förskola i Lindesberg. Den häktade har arbetat som vikarie i förskolan.

http://24i.se/misstankt-valdtakt-mot-forskolebarn/

Någon som vet något mer?


Följer tråden. Skulle vara jäkligt intressant att veta vem fanstyget är! /Lindesbergare
Citera
2017-05-08, 22:56
  #3
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somuchbetter
En person sitter häktad, på sannolika skäl misstänkt för väldtäkt på ett barn vid en förskola i Lindesberg. Den häktade har arbetat som vikarie i förskolan.

http://24i.se/misstankt-valdtakt-mot-forskolebarn/

Någon som vet något mer?
Jag vet väldigt mycket, och är nästan helt 100 på att jag vet vem mgm är. Men vill inte hänga ut honom förräns det är bekräftat att det är han. Men kan väl säga att om det är han så är han född 97, och han är inte svensk.
__________________
Senast redigerad av Fishyyyy 2017-05-08 kl. 23:21.
Citera
2017-05-09, 00:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Jag vet väldigt mycket, och är nästan helt 100 på att jag vet vem mgm är. Men vill inte hänga ut honom förräns det är bekräftat att det är han. Men kan väl säga att om det är han så är han född 97, och han är inte svensk.

LOL på att du inte vill hänga ut mgm, men påpekar gärna att denne inte är "svensk".
Citera
2017-05-09, 00:52
  #5
Medlem
ninjanegerns avatar
Ryktena säger haja* oma*
*=R
Citera
2017-05-09, 01:14
  #6
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetnamn17
LOL på att du inte vill hänga ut mgm, men påpekar gärna att denne inte är "svensk".
Vad är det för fel med att skriva att den misstänkte inte är svensk? Det är info bara.
Citera
2017-05-09, 01:36
  #7
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Är på grund av såna här idioter jag som man inte jobbar inom förskola, även om jag älskar barn på endast rätt sätt. Som majoriteten av män.
Citera
2017-05-09, 02:00
  #8
Medlem
Singulariss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Vad är det för fel med att skriva att den misstänkte inte är svensk? Det är info bara.


Mgm har inte svensk bakgrund (föräldrar osv) men han själv är väl svensk.... medborgare, utbildad i Sverige osv.

I vilket fall spelar väl etnisk bakgrund väldigt lite roll i det stora hela. Tycker vidrigheten i det som misstankarna handlar om samt barnets och föräldrarnas lidande bör vara mer i fokus i en sån här fråga.
__________________
Senast redigerad av Singularis 2017-05-09 kl. 02:03.
Citera
2017-05-09, 05:43
  #9
Medlem
Browngreeneyess avatar
Vedervärdigt. På dagis, förskola och skola ska väll ändå barnen få vara trygga?

Det finns nog ett mörkertal runt om i vårt land som förgriper sig på barnen när dom får chansen. Varför har man inte övervakningskameror i en sådan miljö? Nogranna kontroller med vilka som arbetar på enheten?
Citera
2017-05-09, 06:18
  #10
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Jag vet väldigt mycket, och är nästan helt 100 på att jag vet vem mgm är. Men vill inte hänga ut honom förräns det är bekräftat att det är han. Men kan väl säga att om det är han så är han född 97, och han är inte svensk.

Finns det några svenskar kvar i Lindesberg?
Åkte igenom Lindesberg för 5år sedan, det var helt sjukt, såg faktiskt ut som om jag landat i Mogadishu.
Zoomalier gata upp och gata ner...

Citat:
Ursprungligen postat av ingetnamn17
LOL på att du inte vill hänga ut mgm, men påpekar gärna att denne inte är "svensk".

Du menar att det hänger ut någon för att det meddelas att denne icke är svensk, tja då finns det ju bara cirka drygt 7 miljarder människor kvar att välja på...
Citera
2017-05-09, 09:17
  #11
Medlem
199797s avatar
Enligt säkra källor är det Haj*r Om*r.

https://m.facebook.com/haj*rom*r97

*=a
Citera
2017-05-09, 09:49
  #12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Såhär går det när man ska hjälpa nyanlända med instartjobb eller vad fan de kallar det.
Helt sinnessjukt att anställa en Osman/Ahmed/Muhammad, 19 going on 35, med helt annan värdegrund, bland små barn!

Som att släppa in en leende varg bland lamm!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback