Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-08, 13:39
  #3205
Medlem
Jag köpte ett år från ipsatpro.net och det fungerar riktigt dåligt. Dom flesta svenska kanalerna fungerar inte och dom ligger under fel kanal namn. Så jag vill varna andra köp inte från dom. Supporten är usel. Får du svar på din fråga så är det Google översatt och dom lovar då att allt kommer fungera till 100% om en liten stund. Här är länken utan password och användarnamn http://s1.ukhdtv.com:7860/get.php?us...=m3u&output=ts
Någon som vet vilken leverantör det är?
2017-05-08, 13:41
  #3206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Jag kör geniptv genom Cuvillier som sagt. mestadels funkar det hur bra som helst. Inget lagg ingenting. Somliga dar ligger allt nere men hoppar upp igen inom kort. Kör genom tv´n. Som några skriver.. om man vill ha 100% driftsäkerhet så köp direkt från operatörerna.

Hur köper jag direkt från dom? Några förslag?
2017-05-08, 13:50
  #3207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hossebo
Jag köpte ett år från ipsatpro.net och det fungerar riktigt dåligt. Dom flesta svenska kanalerna fungerar inte och dom ligger under fel kanal namn. Så jag vill varna andra köp inte från dom. Supporten är usel. Får du svar på din fråga så är det Google översatt och dom lovar då att allt kommer fungera till 100% om en liten stund. Här är länken utan password och användarnamn http://s1.ukhdtv.com:7860/get.php?us...=m3u&output=ts
Någon som vet vilken leverantör det är?
Låter som iptv som krängs via Kina-sidor...bara skit (de jag testat iaf)
2017-05-08, 13:51
  #3208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hossebo
Hur köper jag direkt från dom? Några förslag?
öhh cmore.se och viasat.se tex
2017-05-08, 14:36
  #3209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hossebo
Hur köper jag direkt från dom? Några förslag?
Vad har du för tv operatör idag? Com hem? Telia? Boxer? Oavsett så är det via dem antar jag
2017-05-08, 16:25
  #3210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hossebo
Hur köper jag direkt från dom? Några förslag?

Ja, alltså vet inte om du drog några extra tunga bloss på holken innan du frågade, men som andra skriver så är det exakt dem jag menar, dvs. Cmore, viasat etc.
2017-05-08, 17:00
  #3211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Ja, alltså vet inte om du drog några extra tunga bloss på holken innan du frågade, men som andra skriver så är det exakt dem jag menar, dvs. Cmore, viasat etc.

Jo vet att jag kan köpa från Viasat men jag vill ha alla i en app eller på ett ställe. Har ingen tv leverantör idag. Och orkar inte köpa från både t.ex visat och cmore och boxer
2017-05-08, 17:37
  #3212
Medlem
kan inte se på nån kanal på rapid, bara för mig det strular? (Har mag, testat starta om router & box)
2017-05-08, 18:11
  #3213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
kan inte se på nån kanal på rapid, bara för mig det strular? (Har mag, testat starta om router & box)
Vad jag kan se så ska både mag och länkar funka.
2017-05-08, 18:12
  #3214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hossebo
Jo vet att jag kan köpa från Viasat men jag vill ha alla i en app eller på ett ställe. Har ingen tv leverantör idag. Och orkar inte köpa från både t.ex visat och cmore och boxer
Telia. Då får du ditt utbud även i mobilen i deras app som förövrigt fungerar kanon. Men smakar det så kostar det 🤑
__________________
Senast redigerad av Phillefresh 2017-05-08 kl. 18:15.
2017-05-09, 02:28
  #3215
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Jag kör geniptv genom Cuvillier som sagt. mestadels funkar det hur bra som helst. Inget lagg ingenting. Somliga dar ligger allt nere men hoppar upp igen inom kort. Kör genom tv´n. Som några skriver.. om man vill ha 100% driftsäkerhet så köp direkt från operatörerna.
Hur är kvaliten på dessa kanaler. 480p? 1080p kan man glömma?
2017-05-09, 12:17
  #3216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phat.T
Är det någon som kör via MAG-Box? Fungerar det? Jag funderar på Rapidtv. Bra eller dålig ?
BRA ! =)

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback