Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 10:49
  #85
Medlem
Gilles Muller går mot sin första titel nu. Har 1-0 och break i andra nu för titeln i Sydney. Ska bli spännande och se om det håller hela vägen
Citera
2017-01-14, 16:04
  #86
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Gilles Muller går mot sin första titel nu. Har 1-0 och break i andra nu för titeln i Sydney. Ska bli spännande och se om det håller hela vägen

ÄNTLIGEN!!!! Det gick vägen till slut. Han har varit nära flera gånger nu men efter 16 år som proffs vinner han äntligen sin första titel. Grattis Muller, det är aldrig för sent.
Citera
2017-01-14, 16:40
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
ÄNTLIGEN!!!! Det gick vägen till slut. Han har varit nära flera gånger nu men efter 16 år som proffs vinner han äntligen sin första titel. Grattis Muller, det är aldrig för sent.

Haha ja, kul för honom. Han borde göra en riktigt seriös satsning för Wimbledon nu de åren han har kvar på touren. Han kan gå långt där med den vänsterserven.
Citera
2017-01-29, 23:56
  #88
Medlem
Inte en enda kommentar i tråden om nyss avslutade Australian Open 2017?! En turnering som på både herr och damsidan var otroligt underhållande och spektakulär med många fantastiska matcher. Behöver jag ens nämna den makalösa finalen mellan kanske tidernas största tennishjältar Federer - Nadal ?

Denna totala tystnad bevisar hur illa ställt det är med svensk tennis - inga svenska toppspelare så långt ögat når och intresset från svenska folket tycks vara noll. Vilket jag tycker är tragiskt, då tennis är en kul sport där Sverige för 25-30 år sedan var världens starkaste tennisnation. Vad beror detta ointresse på?

F.Ö. så var det en sanslös bragd att den gamle Federer att efter så många år, och ett så långt skadeuppehåll, lyckades vinna en så tuff turnering direkt i vomebacken. Kanske han borde lägga av nu?
Citera
2017-01-31, 13:37
  #89
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Inte en enda kommentar i tråden om nyss avslutade Australian Open 2017?! En turnering som på både herr och damsidan var otroligt underhållande och spektakulär med många fantastiska matcher. Behöver jag ens nämna den makalösa finalen mellan kanske tidernas största tennishjältar Federer - Nadal ?

Denna totala tystnad bevisar hur illa ställt det är med svensk tennis - inga svenska toppspelare så långt ögat når och intresset från svenska folket tycks vara noll. Vilket jag tycker är tragiskt, då tennis är en kul sport där Sverige för 25-30 år sedan var världens starkaste tennisnation. Vad beror detta ointresse på?

F.Ö. så var det en sanslös bragd att den gamle Federer att efter så många år, och ett så långt skadeuppehåll, lyckades vinna en så tuff turnering direkt i vomebacken. Kanske han borde lägga av nu?

Du tror att alla tennisfans hänger här inne?
Det finns dedikerade forum för sporten som man håller sig till om man på riktigt vill debattera sporten.
Citera
2017-01-31, 13:49
  #90
Medlem
Alaroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Du tror att alla tennisfans hänger här inne?
Det finns dedikerade forum för sporten som man håller sig till om man på riktigt vill debattera sporten.
Underlättar ju även om man befinner sig i rätt tråd... (FB) Australian Open 2017
Citera
2017-01-31, 14:18
  #91
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alaroum
Underlättar ju även om man befinner sig i rätt tråd... (FB) Australian Open 2017

Tack, glömde länka den 🎾
Citera
2017-01-31, 18:23
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaroum
Underlättar ju även om man befinner sig i rätt tråd... (FB) Australian Open 2017

Haha jag garvar arslet av mig! Vilken blunder jag gjorde med mitt tidigare inlägg!
Tack för tipset om att det fanns en tråd enbart om Australian Open 2017 där det skrivs en hel del kommentarer - då kanske tennisintresset inte är fullt så stendött som jag befarade trots allt
Citera
2017-03-19, 21:59
  #93
Medlem
Läge att damma av matchtråden till kvällens final. Tyvärr drar den oerhört lågkvalitativa damfinalen ut på tiden. Men den som väntar på något gott..
Citera
2017-03-19, 23:20
  #94
Medlem
Wawrinka kommer inte vara glad när han får se att den där serven var inne.

Federer ser inte breakbar ut, då måste Stan slut blocka.
Citera
2017-05-07, 21:06
  #95
Medlem
Passar på att fråga kunniga folket här vilken kanal man kan se ATP turneringarna Quenns och Wimbledon i år?förstog det som att cmore lagt ner sin tennis?kan dock ha fel
Citera
2017-05-08, 15:21
  #96
Medlem
Hahaha intressant match mellan Monfils - Simon. 6-0 till Monfils i första, 0-6 till Simon i andra. Får hoppas att 3:e sett kan bli något roligare och intressantare haha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback