Hej till alla här ... Jag är Cuvillier IPTV. Jag har upptäckts det här forumet och ser att vi pratar om mig dåligt som jag ser ... För att klargöra, snälla lyssna inte på admin om mig i deras forum! De ljuger. Jag lurar inte användarna här. Även om jag sålde en annan leverantör, var det tänkt att flytta dem där, du kan kolla på detta forum:
http://geniptv.net Vänligen kontakta mig inte på deras forum som jag är förbjuden. Jag ville låta alla som adminen är en annan person efter kraschen och laget har förändrats. De gör förstörelse på deras forum. Hur som helst, jag frågade redan till moderatorn om att ta bort alla mina innehåll och meddelanden. Jag flyttade alla mina trådar på geniptv.net så att du kan kolla in det. Alla som är emot mig här, kontrollera dig själv. Var medveten om rykten du hörde eftersom det kan vara falskt. FreddyK, istället för att tala dåliga saker om mig på deras forum och här .. varför ger du dem inte min kontakt? Jag är fortfarande återförsäljare tillförlitlig och hjälpen för alla. Jag är här för de som söker hjälp, inte att vara emot mig. Jag behöver precisera att jag fortfarande säljer rapidiptv (mitt lag) och geniptv (mig). Ledsen att du inte är glad. Så alla som söker efter mig, snälla kontakta mig i Skype id: cuvil. Eller i PM i detta forum. Om du har problem med din prenumeration, till exempel problem eller inte, kontakta mig genast. Om du har frågor, låt mig veta.