Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-06, 21:10
Medlem
Viasat Fotboll HD på rapidtv, bara för mig den är i super dålig kvalité?
Verkar bara finnas HD, och inte vanlig SD.
2017-05-06, 21:21
Medlem
Går det att använda mobilt bredband till Mag 254
2017-05-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Fast det finns billigare... Med svensk support :-)
Har du några exempel vem som är billigare??
2017-05-06, 22:39
Medlem
Citat:
Fast det finns billigare... Med svensk support :-)
Jag menar du vem är billigare än 74 kr i månaden för ett år??
Senast redigerad av Brunte27 2017-05-06 kl. 22:49.
2017-05-06, 22:57
Medlem
Rapid

Citat:
Ursprungligen postat av Brunte27
Jag menar du vem är billigare än 74 kr i månaden för ett år??
Det finns för 67 per år...
Senast redigerad av Phillefresh 2017-05-06 kl. 22:59. Anledning: Fel
2017-05-06, 23:53
Medlem
Citat:
Det finns för 67 per år...
jo men du sa ju inte vem eller hur !!!
2017-05-07, 00:58
Medlem
Citat:
Cuvillier kanske haha
2017-05-07, 07:56
Medlem
Kar--i--Gnagets avatar
Citat:

Han sa det men redigerade bort det. Reklam.
2017-05-07, 08:33
Medlem
Någon som kommer åt rapid forum?
2017-05-07, 08:37
Medlem
Hej till alla här ... Jag är Cuvillier IPTV. Jag har upptäckts det här forumet och ser att vi pratar om mig dåligt som jag ser ... För att klargöra, snälla lyssna inte på admin om mig i deras forum! De ljuger. Jag lurar inte användarna här. Även om jag sålde en annan leverantör, var det tänkt att flytta dem där, du kan kolla på detta forum: http://geniptv.net Vänligen kontakta mig inte på deras forum som jag är förbjuden. Jag ville låta alla som adminen är en annan person efter kraschen och laget har förändrats. De gör förstörelse på deras forum. Hur som helst, jag frågade redan till moderatorn om att ta bort alla mina innehåll och meddelanden. Jag flyttade alla mina trådar på geniptv.net så att du kan kolla in det. Alla som är emot mig här, kontrollera dig själv. Var medveten om rykten du hörde eftersom det kan vara falskt. FreddyK, istället för att tala dåliga saker om mig på deras forum och här .. varför ger du dem inte min kontakt? Jag är fortfarande återförsäljare tillförlitlig och hjälpen för alla. Jag är här för de som söker hjälp, inte att vara emot mig. Jag behöver precisera att jag fortfarande säljer rapidiptv (mitt lag) och geniptv (mig). Ledsen att du inte är glad. Så alla som söker efter mig, snälla kontakta mig i Skype id: cuvil. Eller i PM i detta forum. Om du har problem med din prenumeration, till exempel problem eller inte, kontakta mig genast. Om du har frågor, låt mig veta.
2017-05-07, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuvillier
Hej till alla här ... Jag är Cuvillier IPTV. Jag har upptäckts det här forumet och ser att vi pratar om mig dåligt som jag ser ... För att klargöra, snälla lyssna inte på admin om mig i deras forum! De ljuger. Jag lurar inte användarna här. Även om jag sålde en annan leverantör, var det tänkt att flytta dem där, du kan kolla på detta forum: http://geniptv.net Vänligen kontakta mig inte på deras forum som jag är förbjuden. Jag ville låta alla som adminen är en annan person efter kraschen och laget har förändrats. De gör förstörelse på deras forum. Hur som helst, jag frågade redan till moderatorn om att ta bort alla mina innehåll och meddelanden. Jag flyttade alla mina trådar på geniptv.net så att du kan kolla in det. Alla som är emot mig här, kontrollera dig själv. Var medveten om rykten du hörde eftersom det kan vara falskt. FreddyK, istället för att tala dåliga saker om mig på deras forum och här .. varför ger du dem inte min kontakt? Jag är fortfarande återförsäljare tillförlitlig och hjälpen för alla. Jag är här för de som söker hjälp, inte att vara emot mig. Jag behöver precisera att jag fortfarande säljer rapidiptv (mitt lag) och geniptv (mig). Ledsen att du inte är glad. Så alla som söker efter mig, snälla kontakta mig i Skype id: cuvil. Eller i PM i detta forum. Om du har problem med din prenumeration, till exempel problem eller inte, kontakta mig genast. Om du har frågor, låt mig veta.
Testat några tjänster och geniptv.net tycker jag helt klart har bästa bild och utbud för oss svenskar. Dålig info bara hur man får igång med Smart TV och tyvärr i Kodi på Linux får man ladda om streamen varannan minut. Men bilden är first class.

Ps, såg att ovanstående talar skickat upp en bra guide här till Samsung/LG TV http://geniptv.net/threads/geniptv-s...-smart-tvs.45/
Senast redigerad av svenarke 2017-05-07 kl. 12:40.
2017-05-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
Testat några tjänster och geniptv.net tycker jag helt klart har bästa bild och utbud för oss svenskar. Dålig info bara hur man får igång med Smart TV och tyvärr i Kodi på Linux får man ladda om streamen varannan minut. Men bilden är first class.
Villka har du testat? När jag testat, necro, camd, Rapid och geniptv så har jag haft samma bild kvalitet. Det som skiljde var utbud samt genip hade många kanaler som inte funka samt lite lagg. Camd lagga som satan. Necro har jag för mig var bra men dåligt utbud. Rapid hade inget lagg samt de har de kanaler jag ville, svenska kanalerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in