• 30 262 online
  • 1 146 397 medlemmar
  • 59 338 296 inlägg
  • 6
  • 7
2017-04-30, 21:27
Avstängd
Att folk först nu har insett det här lämnar en rad frågor; Vad fan gör våra lärosäten egentligen? Verkar inte förmedlas särskilt mycket kunskap iaf.
Citera
2017-05-04, 21:36
Medlem
Knivur-273s avatar
Nu har jag hört att de skall skapa någon typ av museum i Fjollträsk, som skall visa att "Vikingarna" inte var som folk nuförtiden tror.

Jag tror inte att det blir historiskt riktigt.

De vet inte ens vad en "Viking" är. De vet inte skillnaden mellan en Viking och en vanlig nordman.

Jag tror att blomsterhattkärringarna och kommunisterna i Fjollträsk har kokat ihop ett vänsterorienterat angrepp mot Svenskheten för att försvara massinvandringen av analfabeter från Afghanistan, Somalia och Arabien.
Senast redigerad av Knivur-273 2017-05-04 kl. 21:41.
Citera
2017-05-04, 21:54
Medlem
Ja, sannerligen är detta ett patetiskt försök till att förminska vårt historia samt kulturella arv genom genus/kulturmarxistisk "forskning" komma fram till att ALLA vikingarna var självklart undernärda, okultiverade flott-roddare
Intressant dock att den kändaste beskrivningen utav svenska vikingar - från en arab - går just tvärt emot vad F!-forskarna vill säga; där beskrevs de som "långa palmer" med muskulösa, tatuerade kroppar samt med rött & blont långt hår

Svenskhatare 0, Sverigevänner 1

Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Ahmad_...et_med_ruserna
Citera
2017-05-04, 22:07
Medlem
Knivur-273s avatar
I Islandssagan står det helt tydligt i skrift vad en "Viking" är. Trots det vet inte de efterblivna och kommunistiska journalisterna ett dugg om ämnet som de dock gärna skriver om i nedlåtande ordalag.
Citera
  • 6
  • 7