30 370 besökare online
1 096 530 medlemmar • 57 146 191 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sport & träning Hockey
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tom Tucker
Medlem
Tom Tuckers avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Jkroken
Bara för att Brynäs har ett samarbete med Unicef så innebär det per automatik att spelarna inte får trash talka på isen? Helt sjukt vad denna debatt har blivit uppförstorad.

Man får nog däremot välja sina ord med omsorg med tanke på samarbetspartnen. Det är ju som upplagt för granskningar och annat skit från kåt media.

saab_90
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av papi.f
vad hade hänt om någon mobbar en person som redan blivit mobbad pga sjukdom sen tidigare och varit öppen med hur det fick honom att må?
Jag tror nog inte ligan i sig kommer att göra så mycket. Om det inte går FÖR långt. Jag har dock inget fakta att luta mig mot att det kommer bli si eller så, det kommer ju bli en unik situation den dagen han ställer sig mellan stolparna i NHL.
Beslutsfattarna i NHL känns för mig inte alltid logisk i deras beslut.

Linus lagkamrater kommer nog göra desto mer mot spelaren som går över gränsen.

Å andra sidan kanske det slår åt fel håll istället och ännu fler av dessa retstickor i motståndarlagen börjar försöka psyka.

Trillske
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av vf
Dom tog en tuff tvåa på HV i sudden, såg ut som att Brynäsaren "trillade" ganska lätt. Inte illa att ta den mot hemmalaget i sudden i match 7.
Visst, men det är ju korrekt. Men jag håller med, extremt förvånande att han pallade att ta den.

Om jag förstår saken rätt är han rätt medveten om att han tagit en felaktig utvisning på Brynäs, så det ligger såklart i bakhuvudet. Men jag trodde det skulle kompenseras innan full tid, inte under brinnande förlängning...

Svara på ämne
Svara Topp Dela