2017-04-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Istället för? Feminister får väl skriva bäst de vill.

Det gör de ibland också och det är då påhoppen brukar komma som ett brev på posten.

Känns "det här är inte ditt safespace" igen?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-04-29 kl. 22:35.
2017-04-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det blir snyggare om du trycker på QUOTEknappen. Men i alla fall, du är lite osammanhängande nu. Vad vill du ha sagt utom att din oförmåga är mitt fel?
Du fattar inte vad jag vill komma?

du har suttit flera gågner och sagt att feminsiterna på forumet "måste tåla" för här "fäktas" det på hög "intellektuell nivå", antar att du menar din egen, med "blanka" vapen. dvs man hugger för att döda typ...

detta ska alltså feminsiter tåla...

för att sen skriva att du aldrig skulle ta en diskussion med mig, varmare eller neverhesitate..för vi är så "hemska" utan du skulle hellre skjuta dig i skallen.

finns alltså inga skäl att du och män ska behöva tåla något?

Du fattar fortfarande inte vad jag vill åt?
2017-04-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
jag far i regel inte med osanningar, det mesta av vad jag skriver på detta forum som rör påståenden , fakta ex. har jag på fötterna kring.

och ja, jag kan i regel gå emot bort de flesta av antifeminsitiska påståenden på detta forum, behövs inte "fintas" överhuvudtaget, för detta är lätt.

Det som däremot inte går är att svara på skit av ex Gertruds sort eller Celenos...där dör liksom all debatt ut.

Rörande dina osanningar så kan jag inte hålla med dig.

Det kan bli personligt ibland från alla sidor, även du blir lätt personlig.
2017-04-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Såklart att du blir svanslös när man bevisar att du inget har på fötterna.

Vi kanske ska avsluta denna tråd med att allt är Gertruds fel? Du har ju kört det i nästan varenda i lägg nu

jag har aldrig skrivit det är "Getruds fel", jag har tagit dig och hur du skriver på detta forum som ett exempel på hur kass nivån är. Läs dig själv lite och ta till dig vad jag och så mågna fler har srkivit till dig istället.

Sen, jag är alltid svanslös...men aldrig svarslös.
2017-04-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det gör de ibland också och det är då påhoppen brukar komma som ett brev på posten.

Känns "det här är inte ditt safespace" igen?

Du bevisar ju min poäng, vill du vara fri från kritik?
2017-04-29, 22:40
Medlem
Citat:
Rörande dina osanningar så kan jag inte hålla med dig.

Det kan bli personligt ibland från alla sidor, även du blir lätt personlig.

Ok vi har redan kört detta men upp till bevis....säg en av alla mina "osanningar".
2017-04-29, 22:41
Medlem
Citat:
Du bevisar ju min poäng, vill du vara fri från kritik?

Nej, men det skulle ju inte skada om ni kritiker inte tog till personangrepp och tomma hot i var och varannan mening.
2017-04-29, 22:42
Medlem
Citat:
Nej, men det skulle ju inte skada om ni kritiker inte tog till personangrepp och tomma hot i var och varannan mening.

Det var ett angrepp på ditt argument, inte din person. Lär dig skillnaden.
Vilka hot menar du?
2017-04-29, 22:43
Medlem
Citat:
Det var ett angrepp på ditt argument, inte din person. Lär dig skillnaden.
Vilka hot menar du?

Föregå med gott exempel och ta till er kritiken.
2017-04-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ok vi har redan kört detta men upp till bevis....säg en av alla mina "osanningar".

https://www.flashback.org/sp60591824

Här låtsas du som att du egentligen bemöter påståenden att begreppet patriarkat inte finns, istället för att bevisa att vi lever i ett patriarkat vilket var utmaningen som framfördes.

Du anklagar ofta folk för att hata kvinnor när de kritiserar feminism/feminister.

Du är oärlig.
2017-04-29, 22:50
Medlem
Citat:
Föregå med gott exempel och ta till er kritiken.

Du kan med lätthet hitta inlägg från mig till dig där jag gör personpåhopp, det här var inte ett av dem.

Men visst, som jag redan sagt kan även jag bli personlig. Nu inväntar jag att en endaste feminist i forumet ska medge att även de kan göra fel.
2017-04-29, 22:54
Medlem
F.Hansens avatar
Det finns inte så många feminister som hinner slösa bort tid på argumentationer som inte leder nån vart. Hon har ägglossning och måste hitta rätt snubbe ok?
De snygga letar inte här på Flashback precis så ni can sluta er cockfight.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in