Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-21, 18:59
  #13
Medlem
Loafees avatar
Färre än vad internetlyftarna tror och fler än vad folk som bara följer OS tror. Sen denna eviga övertygelse om att varenda kotte på YouTube och Instagram kurar börjar gå mig på nerverna.
Citera
2017-04-21, 19:15
  #14
Medlem
Tjena.

Jag tror att det är vanligare än vad man tror.

Jag kan köra från egen erfarenhet. Jag har använt steroider ett tag. Jag har ett 7-16 jobb, aldrig varit i kontakt med polisen. Jag har inte ens en fortkörnings bot i mitt namn. Jag ser ut och lever mitt liv som en helt vanlig Svensson men undantag för steroiderna och extra muskler. Det är Volvo, grillning, golden retriever, villa och husbil som gäller (nästan).

Så vi finns också även om vi inte syns lika tydligt som proffsen eller dom tungre kriminella.
Jag vet att jag räknas som kriminell av allmänheten pga vad jag använder. Jag ser det dock inte på samma sätt.

MVH
Citera
2017-04-21, 19:59
  #15
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CottonsEco
Tjena.

Jag tror att det är vanligare än vad man tror.

Jag kan köra från egen erfarenhet. Jag har använt steroider ett tag. Jag har ett 7-16 jobb, aldrig varit i kontakt med polisen. Jag har inte ens en fortkörnings bot i mitt namn. Jag ser ut och lever mitt liv som en helt vanlig Svensson men undantag för steroiderna och extra muskler. Det är Volvo, grillning, golden retriever, villa och husbil som gäller (nästan).

Så vi finns också även om vi inte syns lika tydligt som proffsen eller dom tungre kriminella.
Jag vet att jag räknas som kriminell av allmänheten pga vad jag använder. Jag ser det dock inte på samma sätt.

MVH

Självklart ska man inte klassas som kriminell för att man kurar lite. Då skulle man ju räknas som kriminell för att man går mot rött och sådant smått. Du ställer väl bara risker mot fördelar mot varandra och tänjer lite på regler
Citera
2017-04-21, 20:35
  #16
Medlem
Som tidigare sagt så beror det på hur ens umgänge är. Tidigare gym har jag varit så gott som den enda medan andra har var och varannan preppat.

Mvh
Citera
2017-04-27, 23:09
  #17
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nirrt
Mycket vanligare än folk tror skulle jag säga. Dom som tar det som en enkel "fix" finns på varenda gym.


Håller helt med blir bara vanligare och vanligare.
Tror det är stora siffror idag
Citera
2017-04-28, 09:19
  #18
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Håller helt med blir bara vanligare och vanligare.
Tror det är stora siffror idag

Jag är 100% säker att ca 10 personer på mitt gym trycker. Sen är jag ca 50% på ett 10-tal till använder sig av något. Ganska höga siffror enligt mig
Citera
2017-04-28, 15:06
  #19
Medlem
vet en hel del på mitt gym som har tryckt, trycker eller planerar att trycka i framtiden..

folk vet vad som försiggår så det är många som pratar med mig om det och jag spelar glatt ovetande om saker och ting
Citera
2017-04-29, 10:41
  #20
Medlem
Jag har tränat på säkert 15 gym de senaste 20+ åren. Alla har haft preppande medlemmar, en del ett fåtal, på andra så mkt som majoriteten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback