5 278 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 673 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Politik Politik: inrikes
Svara på ämne
Ämnesverktyg
MassimoMaximus
Medlem
Det spelar ingen roll huruvida några snöflingor väljer att neka NMR. De kommer dyka upp i runt 200-pers skaran och föra sin talan. Att folk kommer bli kränkta är klargjort och frågan är mest hur mycket popcorn man behöver innan spektaklet brakar loss.

TheSmoker
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av motarbetar
kanske jag själv då som klistrat ihop den youtube videon?

klippet kommer ifrån en dokumentär på närmre 6 timmar - http://www.imdb.com/title/tt3526810/ Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told.

Tycker det är anmärkningsvärt att du inte känner till denna dokumentär, eftersom du värkar vara någon sorts självutnämnd doktorand i historia.
du borde överväga att se den så kanske du få reda andra delar av kriget som du uppenbarligen inte känner till. det är JAG som har lyckats backa upp mina påstående. De refererar till säkert ett hundratals källor på slutet så slipper du va rädd för att det är fake news.

Grattis du är efterbliven och lyckades inte svara på något.

Förförande inga sakliga argument förutom en "dokumentär" som egentligen är en propaganda film. Kalle anka har större trovärdighet än den. Kom tillbaka när du har sakliga argument och eller möjligtvis pratat med någon som upplevt tyskarnas brutala krig.

Svara på ämne
Svara Topp Dela