2017-04-28, 23:04
Medlem
Jämför med Japan hur de klarar sig utan invandring.

Dock vill jag ändå lägga in en liten brasklapp att Sverige skulle kunna klara sig ännu bättre, på grund av olika anledningar som kräver sina egna forskningsutlägganden och därmed är alldeles för avancerade att gå in på genom ett foruminlägg.
Citera
2017-04-28, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWo
Hela din text bygger på att du är rädd från taniga skrikiga blattar som slänger blickar och är lite gapiga. Grow some fucking balls din jävla mes.
Skitlätt att försvara sig mot ett gäng på fyra-fem "flyktingbarn" med knivar. Spelar ingen roll hur stora dom är.
Åk på semester i Kongo på mopedsafari om du är så jävla tuff.
Citera
2017-04-28, 23:07
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Varför får jag alltid den här frågan, är det inte rätt uppenbart bara genom att titta på mitt nick?
Men jag är kvinna och 19 år gammal.

Om du nu är 19 år och kvinna - en sak jag är nyfiken på. Hur är tongångarna i ex. ditt tjejgäng? Även bland dina tidigare klasskompisar skulle jag vilja veta hur ni ser på blattar och negrer i allmänhet och umgänget med dessa. Ser ni det förhöjda hotet med att umgås med dessa, särskilt när de är fler, och ha dem som pojkvänner och/eller engångsligg, eller skiter ni i deras överrepresentation vad gäller särskilt grupp- och överfallsvåldtäkter? Skulle du och dina kompisar ex. kunna följa med ett gäng somalier och/eller afghaner till deras asylboende för att festa lite?

Tänker ni på er säkerhet INNAN ni ger er i lag med slika folk, eller skiter ni i signalerna och statistiken och låter fittan bestämma? (och ja, hade det varit en kille jag samtalade med så hade jag skrivit och frågat om denne tänkte mest med kuken - så kom inte dragandes med något sexistiskt skitsnack nu)
Citera
2017-04-28, 23:11
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Om du nu är 19 år och kvinna - en sak jag är nyfiken på. Hur är tongångarna i ex. ditt tjejgäng? Även bland dina tidigare klasskompisar skulle jag vilja veta hur ni ser på blattar och negrer i allmänhet och umgänget med dessa. Ser ni det förhöjda hotet med att umgås med dessa, särskilt när de är fler, och ha dem som pojkvänner och/eller engångsligg, eller skiter ni i deras överrepresentation vad gäller särskilt grupp- och överfallsvåldtäkter? Skulle du och dina kompisar ex. kunna följa med ett gäng somalier och/eller afghaner till deras asylboende för att festa lite?

Tänker ni på er säkerhet INNAN ni ger er i lag med slika folk, eller skiter ni i signalerna och statistiken och låter fittan bestämma?

Nu är varken jag eller mina kompisar några "festartyper". Mina kompisar, en del av de iaf, har stadiga förhållanden, själv är jag både okysst/oskuld (således ligger jag inte runt med folk osv.) En stor majoritet av mina kompisar är förövrigt 1a/2a/3e generationens invandrare också. Mina ex. klasskamrater likaså. Jag är född/uppvuxen/bor i en synnerligen mångkulturell kommun.
Men hursom. Till dina frågor: Nej, varken jag eller mina kompisar är på något sätt rädda för invandrare - tvärtom. Bor förövrigt ca. 500 m från ett asylboende. Har hälsat på några av killarna där någon gång sådär. De är jättetrevliga!
Citera
2017-04-28, 23:15
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Lägg därtill irländska entreprenörer också som tycks bara etablera sig mer och mer, jävla parasiter.

Dessa jävla odågor ställer faktiskt också till en hel del skit, tyvärr det också ett resultat av det öppna fria EU.

Alla våra kära kårona pleees med för den delen.

Jag minns också tiden innan detta, tidigt -90, sedan började invällningen från Balkan.

Men visst sista 10 åren har det ju gått utför snabbt.
Citera
2017-04-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Kunde inte vara mer enig i det du skriver!
De som hånar är de som inte kan eller vill se det som varit.
Söndercurlade och skedmatade ynglingar går längst fram i ledet, tillsammans med övriga fredsskadade dårar som aldrig har haft något att försvara.
Då tenderar man enklare att ge bort det som tidigare generationer kämpat hårt för.
Det räcker att se på våra nordiska grannar som t ex har en helt annan historia under 1900 talet. Har man varit ockuperad och/eller slagit för sin överlevnad så är man inte lika benägen att ge bort allt till första bästa lycksökare från 3:e världen. Det är ingen slump att det är gamla östblockets länder som är minst benägna att rulla ut röda mattan åt den muslimska invasionen.

Jag jobbar med en del betydligt yngre kollegor som nästan hänfört har hört talas om denna tid förra seklet, när Sverige var ett helt annat land, och nästan uteslutande till det bättre på alla plan.
Pratar man sedan med de som var med även på 50- och 60-talet så blir utopin och skillnaden gentemot dagens samhälle än större.
Tyvärr tror jag att det bara kommer att bli värre...

Sverige är ett förlorat land och man måste planera sin framtid utifrån dessa premisser.

Exakt! Vet inte hur mången gånger jag också påpekat detta med att ha något som samlat oss som både nation och som folk - ha något som förenat oss och som gjort att Sverige skulle vara något att vara fortsatt stolt över och värt dö för. Krig är en sådan sammanhållande funktion och hade vi inte låtit tyskarna glida genom landet i andra världskriget så hade vi också varit mer benägna att INTE nu ge bort landet helt frivilligt och utan någon som helst strid!

Kom att tänka på en sak nu - det var nog en djävla tur att inte Volvo och Norska staten ingick avtal om oljan på åttiotalet, för tänk er Sverige med alla de extra biljonerna som Sverige då hade erhållit - hur mången blattar och negrer hade vi inte tagit emot då?
Citera
2017-04-28, 23:19
Medlem
Citat:
Nu är varken jag eller mina kompisar några "festartyper". Mina kompisar, en del av de iaf, har stadiga förhållanden, själv är jag både okysst/oskuld (således ligger jag inte runt med folk osv.) En stor majoritet av mina kompisar är förövrigt 1a/2a/3e generationens invandrare också. Mina ex. klasskamrater likaså. Jag är född/uppvuxen/bor i en synnerligen mångkulturell kommun.
Men hursom. Till dina frågor: Nej, varken jag eller mina kompisar är på något sätt rädda för invandrare - tvärtom. Bor förövrigt ca. 500 m från ett asylboende. Har hälsat på några av killarna där någon gång sådär. De är jättetrevliga!

Tack, då förstår jag varför det begås så många våldtäkter på unga kvinnor... Det var detta jag misstänkte. Men, hur går snacket mellan er tjejer - pratar ni aldrig om våldtäkter och att dessa utförs till största delen utav invällare?
Citera
2017-04-28, 23:22
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Tack, då förstår jag varför det begås så många våldtäkter på unga kvinnor... Det var detta jag misstänkte. Men, hur går snacket mellan er tjejer - pratar ni aldrig om våldtäkter och att dessa utförs till största delen utav invällare?

Hur förstår du det, om jag får fråga?
Nej, varför skulle vi ens prata om det? Det är liksom inget problem för oss? Just i mitt kompisgäng pratar vi öht inte så mycket politik, mer gör vi det pratar vi mer om infrastrukturs- och välfärdsproblem.
Citera
2017-04-28, 23:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:

Gör dig själv en tjänst och sluta ödsla tid på henne.
Citera
2017-04-28, 23:27
Medlem
dekarons avatar
Citat:

Tänker ni på er säkerhet INNAN ni ger er i lag med slika folk, eller skiter ni i signalerna och statistiken och låter fittan bestämma?

Förlåt att jag bufflar mig in så här men jag har lite info om hur sjuka unga kvinnor kan vara i relation till invandring.

Blir uppringd sent på natten av en väninna till min vän, en ung kvinna runt 20 år, och ber mig att komma fort innan min vän går med ett blattegäng. Det blir klart att jag inte bryr mig vad fan min vän gör, hon hör vad hon vill. Men denna vän står på sig och berättar att de inte känner dem och att de vart sexuellt aggressiva. Jag kastar på mig kläderna och åker till Kungens Kurva; hon lovar att uppehålla killarna och min vän.

Kommer dit. Direkt ser jag ett gängligt slit-och-släng gäng som har ställt upp sig kring min vän och en annan yngre kvinna medan tre till står bakom och ser uppenbarligen obekväma ut.

Killarna ser mig, omedelbart visar de mig irritation och dominant beteende. Jag hälsar på alla innan jag ignorerar killarna, blir direkt borttagen av en okänd tjej som undrar om hon kan planera reseplan med mig. Detta säger hon högt så att alla hör.

Vid bilen berättar hon att dessa tre killar har försökt dra med sig alla tjejer till "ett hus i närheten" för "efterfest" och när några har sagt nej har dessa tre gentlemän kallat dem för hora på Arabiska. Nu är det så, fortsätter denna kvinna, att min vän är packad, likaså den andra tjejen som står bredvid henne, så båda tror att dessa tre vill bara dricka och inget annat.

Hur som helst, jag frågar vilka ska ha skjuts och om inte min vän bör lugna ned sig med drickandet och bör dra hem. Killarna blir störda på detta men står kvar; en tjej backar upp mig och påpekar att min vän och den andra okända tjejen har druckit för mycket.

Min vän går upp till mig och kramar om mig, och trycker bort mig från killarna till bilen. De andra tjejerna uppehåller gruppen så vi två får lite ensamhet. Jag trodde på fullaste allvar att hon trots allt fattade situationen, istället säger hon till mig att hon ska med dessa tre skithögar. Jag varnar henne och förklarar exakt vad som kommer ske. Hon säger att hon inte bryr sig. Efter en tio minuter är det uppenbart att hon vägrar följa med mig och att hon har ringt runt till folk innan och förklarat vart hon kommer vara under natten, samt att hon inte kommer vara ensam. Jag ger mig.

Tre tjejer går därifrån, jag skjutsar en hem en tjej, min vän och en annan ung kvinna följer med killarna.

Nästa dag får jag ett telefonsamtal: min vän och den andra tjejen har blivit utsatt för ett sexualbrott.

Några veckor efteråt gör min vän om samma sak och jag säger upp kontakten med henne.
Citera
2017-04-28, 23:30
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Hur förstår du det, om jag får fråga?
Nej, varför skulle vi ens prata om det? Det är liksom inget problem för oss? Just i mitt kompisgäng pratar vi öht inte så mycket politik, mer gör vi det pratar vi mer om infrastrukturs- och välfärdsproblem.

Klockrent svar på varför det ser ut som det gör idag.

Man skulle kunna tro att det är Bertil 60 i Sveg som säger samma sak.

Såvida du inte trollar, representerar du den där 87 skaran som minsann tycker att det är frid och fröjd.

Men det är lugnt, även du kommer att få ta din del av berikningen en dag, antingen genom närkontakt eller genom att något samhällsorgan skiter på dig när du väl är i behov av hjälp.
Citera
2017-04-28, 23:31
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Klockrent svar på varför det ser ut som det gör idag.

Man skulle kunna tro att det är Bertil 60 i Sveg som säger samma sak.

Såvida du inte trollar, representerar du den där 87 skaran som minsann tycker att det är frid och fröjd.

Men det är lugnt, även du kommer att få ta din del av berikningen en dag, antingen genom närkontakt eller genom att något samhällsorgan skiter på dig när du väl är i behov av hjälp.

87 skaran? Vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in