5 269 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 671 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Humor
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Italo
Medlem
Italos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av orrtupp
, hade alltid väntat på att få trycka till Mundebo som han hatade av två anledningar, den första och helt uppenbara orsaken var Mundebos irriterande sätt att prata, den andra orsaken var...
att han hade så dålig andedräkt...

orrtupp
Medlem
orrtupps avatar
vilket berodde på...

milhouse
Medlem
Sölve tog en funderare igen. Jag håller ju på att skriva mina memoarer och då är det ju så att säga offtopic att redogöra i detalj för vad som hade skett på landshövding Marjasins trafiksäkerhetskonferens, där jag inte var närvarande även om en del har trott det.

I Lill-Babs sexskola deltog jag hela kursen, dvs tio lektioner. Med sin grundkunskap lärde hon mig mycket om olika ställningar och andra knep för förbättra orgasmen. Det var förresten på hennes 69-årsdag som hon visade mig hur 69:an skulle utföras för att den skulle ge största möjliga njutning. Rimligen skulle en sådan kurs ställt sig ganska dyr men som tur var ställde hon upp av ideella skäl. Efter själva examensprovet, som förresten varade en hel helg (Frank Andersson som skulle komma, dök inte upp så jag fick stanna kvar hela helgen) kände jag mig mogen att gå ut i livet.

Det slutade med att jag höll på att bli statsministergemål. Mona Sahlin förförde mig med frågan om jag precis som Alf Svensson ville komma in under hennes kjolar. Hon var redan då tänd på muslimer och envisades med att inte kalla mig Sölve utan Suliman. Hon ...

orrtupp
Medlem
orrtupps avatar
var inte lite fräck vilket numera hela folket äntligen har insett!
Sölve besinnade sig återigen och kom fram till följande resonenmang. "Mina memoarer är ju tänkta att bli obligatoriskt kursmaterial i mellanstadiets samhällskunskap, då kan jag ju inte i detalj redogöra för mitt och andra personers sexliv. Särskilt som majoriteten av de prominenta personer jag träffat ha haft ytterst udda böjelser.

Nej, det viktiga måste vara att få plats med så många namn som möjligt tillsammans med en kort beskrivning av deras fel och brister för att få knattarna att förstå hur sjukt vårt samhälle har blivit och hur det kunde gå så illa."

Sedan fortsatte Sölve belåtet med...

orrtupp
Medlem
orrtupps avatar
att beskriva Monas...

larslell
Medlem
larslells avatar
privata sexklubb som hon hade i Rosenbads källare ända fram till Toblerone-affären.

Det fanns 4 betrodda medlemmar som alla hade huva och därför inte kände till varandra.

Den första medlemmen var den hurtiga...

orrtupp
Medlem
orrtupps avatar
Birgitta Dahl...

larslell
Medlem
larslells avatar
som hade en enorm uppsättning av uppstoppade neger-huvuden hemma i vardagsrummet. Hon brukade kasta pil på dessa huvuden tillsammans med sin man Enn, som var inverterad transsexuell och alltså levde med rumpan på utsidan. Lite som en stomipåse fast ändå inte.

Enn och Birgittas fredagsmys var att lukta på varandras fingrar efter att de stuckit in fingrarna i sina egna prutthål. Ibland blev det lite vått på fingret, ibland bara smått brunfärgat. Men alltid luktade det lite bajsigt.

S.a.s.

Birgitta brukade säga till Enn att han inte skulle vara blyg när hon…

Italo
Medlem
Italos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av larslell
som hade en enorm uppsättning av uppstoppade neger-huvuden hemma i vardagsrummet. Hon brukade kasta pil på dessa huvuden tillsammans med sin man Enn, som var inverterad transsexuell och alltså levde med rumpan på utsidan. Lite som en stomipåse fast ändå inte.

Enn och Birgittas fredagsmys var att lukta på varandras fingrar efter att de stuckit in fingrarna i sina egna prutthål. Ibland blev det lite vått på fingret, ibland bara smått brunfärgat. Men alltid luktade det lite bajsigt.

S.a.s.

Birgitta brukade säga till Enn att han inte skulle vara blyg när hon…
vände röven ut och in och plutade med munnen samtidigt som hon...

larslell
Medlem
larslells avatar
tog på sig ett gristryne.

Hon visste att Enn i sin ungdoms dagar på kalfjället brukade bestiga bergs-grisarna norr om Trondheim.

Dessa fjäll-grisar var kända för att förföra husbönderna så att de inte kunde se skillnad på fru-fitta och gris-fitta.

Enn föredrog gris-fitta, men han hade aldrig sagt det till sin fru.

Eftersom det kändes lite konstigt i huvudet.

Birgitta anade dock hemligheten och ville att Enn skulle sprida sin säd så därför klädde hon ut sig till en bergs-gris.

Enn hade dock en hemlig böjelse som Birgitta ALDRIG skulle ha kunnat lista ut, nämligen att...

Svara på ämne
Svara Topp Dela