5 278 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 673 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Övriga droger
Svara på ämne
Ämnesverktyg
uh-huh
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Mrs.MiaWallace
Fick från läkare i 3½ år sen påstod en läkare att jag var knarkare och klippte det helt, så nu köper jag illegalt lyrica. Har bara fått krampanfall på lyrica en gång, så håller mig till det. Ingen mening att gå till läkare nu känner jag.
Tog du ut mer medicin än vad du stod på eller ringde efter nytt recept tidigare än vad du skulle?
Har du missbruk i din journal?Ring om ny tid till ett annat ställe?Byt läkare,står de i din journal att du har ont i din rygg så har du ju goda odds.
Kodein (citodon) är ju ett annat alternativ och läkare brukar inte vara rädda att skriva ut de.
Sedan hur du ska förklara att du klarat dig tills nu utan medicin är en historia du får berätta för din läkare.

Mrs.MiaWallace
Medlem
Mrs.MiaWallaces avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av uh-huh
Tog du ut mer medicin än vad du stod på eller ringde efter nytt recept tidigare än vad du skulle?
Har du missbruk i din journal?Ring om ny tid till ett annat ställe?Byt läkare,står de i din journal att du har ont i din rygg så har du ju goda odds.
Kodein (citodon) är ju ett annat alternativ och läkare brukar inte vara rädda att skriva ut de.
Sedan hur du ska förklara att du klarat dig tills nu utan medicin är en historia du får berätta för din läkare.

nope, tog bara ut det jag fick och bad inte om mer. det var cirka 4 år sen och numera står jag som missbrukare eftersom jag köper illegalt, och det är kört för min del. min psykolog anmälde läkaren som totalt klippte min tramadol, han var extremt oseriös.

angestmannen
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av VARJAZ
Väntar på ett gäng Lyrica som kommer till veckan.

Har en del nervsmärta så vilken dos är bra?

En bra dos om man inte gillar knarka är att höja 75mg i veckan, eller som läkare sagt om annat.

Svara på ämne
Svara Topp Dela