5 408 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 686 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Hem, bostad & familj Hemelektronik, ljud och bild Streamingtjänster och mediaföretag
Svara på ämne
Ämnesverktyg
10minute
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av BigFatCone
Då får du skylla dig själv. Desktop-klienten är så sjukt överlägsen web-klienten så att det är löjligt.

Webbspelaren är användbar om man vill lyssna på Spotify på datorn i skolan eller på jobbet osv. Det är inte alltid man har möjlighet att installera desktop-klienten, tyvärr.

BigFatCone
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av 10minute
Webbspelaren är användbar om man vill lyssna på Spotify på datorn i skolan eller på jobbet osv. Det är inte alltid man har möjlighet att installera desktop-klienten, tyvärr.
Absolut, "i brist på annat". Jag väljer ju dock min telefon före webspelaren alla dagar i veckan.

klimathotet
Medlem
klimathotets avatar
Vad betyder dom siffrorna bredvid låtarna? Kaliffa - Spontanitet hade 8 784 422 där tex.

BigFatCone
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av klimathotet
Vad betyder dom siffrorna bredvid låtarna? Kaliffa - Spontanitet hade 8 784 422 där tex.
Det är hur många gånger låten har spelats.

masterfudge
Medlem
masterfudges avatar
Borde maskinvaruacceleration vara på eller av? Spelar det ingen roll? Vad gör det för något?

10minute
Medlem
Spotify verkar ha planer på att släppa egen hårdvara:

http://www.idg.se/2.1085/1.681124/sp...o-som-forebild

misonbos
Medlem
Hej, jag är väldigt ny med Spotify. Om jag söker på en låt och sen klickar "lägg till i spellistan" så är det inte den låten utan det blir alltid en annan låt som spelas upp sedan, verkar som att jag lagt upp ett album istället för en låt. Är det någon som förstår vad jag menar eller är jag otydlig?

Svara på ämne
Svara Topp Dela