30 409 besökare online
1 096 530 medlemmar • 57 146 185 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Cannabis
Svara på ämne
Ämnesverktyg
pothead_no1
Medlem
pothead_no1s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av lowban
Du får gärna uppdatera om hur det gick. Jag är ganska säker på att det gav effekt

jag brukar göra som jag beskrev fast med drycken pucko. Har alltid funkat tidigare men då har jag haft lite mer tålamod och löst upp haschet på lägre värme.. Så blev lite nojig att de inte skulle hända nåt. Fick lite smått rus men misstänker att det vart förlite brass, eftersom det slog men inte så hårt.. brukar lägga runt ett gram, min våg har pajat så det vart nog lite för lite för att det skulle kännas värt det.

Sourgrape
Medlem
Nu kommer jag att summera hur jag gjorde och det ar 100% foolproof och du behover 1 syltburk och 1 vattenkokare, Coco oil och vatten.

Jag gjorde som sa att jag grindade upp 60 gram weed. blev ett javla berg menmen. Proppade in detta i en sealaed jar som jag la i vatten for att decarba 1 timme, skakade om den ibland. Tog ut och grindade om det sa det blev puder och korde 30 minuter till i vattenbadet.

Efter det fyller jag halva vattenkokaren med vatten all olja och allt weed. Startar den sa den nastan kokar sen startar jag den 1 gang i timmen i typ 5 sex timmar. den fungerar ju som en termos fyll pa vatten ibland... 1 kork av denna olja som smakar helt okej gor hela min dag.

Edit 250mg olja anvande jag. Weedet kostar inte mycket har, koper hegge for 75 dollar darfor jag ser slosaktig ut!
Senast redigerad av Sourgrape 2017-04-28 kl. 03:41.

Svara på ämne
Svara Topp Dela