24 193 besökare online
1 096 209 medlemmar • 57 123 876 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Dator- och konsolspel Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Pirre77
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Reeves
Det är nog ingen risk Men hur blir det med moves vid evolve?

Det kan bli precis vad som helst. Rena rama lotteriet. Hade själv en Machoke på 100% IV som jag hoppades skulle få bra moveset när jag evolvade till Machamp, men tyvärr fick den sämsta tänkbara moveset och således inget att slösa dust på...

Tyranitar
Medlem
Tyranitars avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Reeves
Det är nog ingen risk Men hur blir det med moves vid evolve?

Du får hålla tummarna på bra movesets! Jag har en 89% och en 96% med Zen headbutt/ Dazzling Gleam, det är galet vad bra dom är som defenders!

Tyranitar
Medlem
Tyranitars avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Pirre77
Äntligen lite flax! Efter att ha kläckt 8 Larvitar och gått 360 km med Larvitar som buddy kunde jag ikväll maxa min Tyranitar! (För min level 34 då förstås). CP 3397, 91% IV och bästa moveset Bite/Stone Edge, vilket får sägas är helt okej!

Kommer däremot inte lägga in henne i något gym (är ju redan inne i 12), utan hon får istället kliva in som ordinarie avslutare bland mina attackers för att riva ner fientliga level 10 gym

Nästa projekt: Gå med min Flaaffy så man kan få sig en Ampharos någon gång. Har bara 43 candy, så med otur med kläckningarna blir det en nätt promenad på 285 kilometer...

Grattis, min Tyranitar har 91% Iron Tail /Fire Blast.. Jag är inte nöjd med moveseten, så fort jag får en hyfsad IV-larv så ska jag hålla alla tummar i världen på något bra (jag har 292 Larvitargodisar). Du får gärna säga till om den är effektiv mot Blissey med de movesetsen, är lite nyfiken! Jag måste säga att Ampharos är nog den i särklass bästa elpokemonen jag har, hoppas du får den snart!

Svara på ämne
Svara Topp Dela