5 407 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 687 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Serier och serietidningar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
DangerDoom
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Thalle
Commander Dogtooth verkar ju sannerligen extremt stark i mina ögon. Han är den so far i serien som uppvisat allra mäktigast Haki ihop med Shanks och Rayleigh som jag ser det. Han är dock unik i det sättet att han ser framtiden.

Ja, men det var ju inte riktigt min poäng! Utan snarare att jag blev något besviken att det "bara" är Dogtooth och Cracker (som ändå fick spö av Luffy) som verkar vara big-shots, och Smoothie såklart. Och det är enbart pga deras höga bounty.

Tycker definitivt att Oda hade kunnat göra en större distans mellan Luffy och Big Moms lägre divisioner mer jämförbara för att man skulle kunna få en bättre inblick om hur stor distansen verkligen är på SHs nuvarande styrka och en Yonkos flotta.

Dessutom kom ju Dogtooth in sent i arcet.

Thalle
Medlem
Thalles avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av DangerDoom
Ja, men det var ju inte riktigt min poäng! Utan snarare att jag blev något besviken att det "bara" är Dogtooth och Cracker (som ändå fick spö av Luffy) som verkar vara big-shots, och Smoothie såklart. Och det är enbart pga deras höga bounty.

Tycker definitivt att Oda hade kunnat göra en större distans mellan Luffy och Big Moms lägre divisioner mer jämförbara för att man skulle kunna få en bättre inblick om hur stor distansen verkligen är på SHs nuvarande styrka och en Yonkos flotta.

Dessutom kom ju Dogtooth in sent i arcet.
Fast jag tror inte skillnaden är särskilt stor personligen. Serien börjar lida mot sitt slut och time-skippet, som jag tror är den del av serien där SHs hoppar som mest i styrkenivå, har redan varit. Visserligen tror jag inte Luffy kan slå en Yonkou än, men nog ska han vara en utmaning.

Thalle
Medlem
Thalles avatar
Inget nytt kapitel än, kliar i fingrarna varenda gång jag går in på hemsidan för att kolla. Är sjukt spännande nu, bästa sedan time-skippen helt klart! The suspense, bro!

Ursäktar för dubbelpost.

Rawyon
Medlem
Vad är det som händer? Varför är inget nytt kapitel släppt?

Svara på ämne
Svara Topp Dela